monsterin peilit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja enskaTNT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

enskaTNT

New member
Mitkä olis hyvät peilit mörköön ? ... coolimman näköiset tietty ja löytyskö vähemmän täriseviä..Onko kokemuksia värinänvaimentimista? Vai muuttuuko niilä värinä älyttömäks heilunnaksi.No entäs tangon pää peilit toimisko ne paremmin kun ei olis sitä vartta lisäämässä värinää??

mä oon myös tätä pähkäilly. kun ei nuo pyöreet peilit oikeen sytytä + en saa peilejä käänneltyä ja väänneltyä semmoseen asentoon että taakse näkis kunnolla..
eli lähenkö aivan arpomalla koittaan?
vai voisko joku suositella jonkin muun mallisia ja hyväksi todettuja peilejä...

Mulla on oolraitista semmoset ihan perusneliskanttiset. Ja pienet verrattuna alkuperäisiin, jotka munkin mielestä on kamalat. Ei toimivuuden vaan ulkonäön puolesta. Uudet on toimivuudeltaan vielä järkyttävämmät (siihen kyllä tottuu), mut ulkonäkö on oikea!
smile_org.gif

Kuva 1
Kuva 2

Tuolta löytyy dp:n omia peilejä ja hinnat eivät kauheita. Tuo missä vilkku peilissä sopii ainakin näihin uusimpiin eikä hintakaan paha. Itse meinasin kyseistä mallia..

Stormilta ostin tangonpää peilit, toimii loistavasti ja on paremman näköiset kuin alkuperäiset norsun korvat. Rizoman peilit olis kyllä vielä paremman näköiset ja laadukkaammat mutta maksaa myös.....

Mulla on oolraitista semmoset ihan perusneliskanttiset. Ja pienet verrattuna alkuperäisiin, jotka munkin mielestä on kamalat. Ei toimivuuden vaan ulkonäön puolesta. Uudet on toimivuudeltaan vielä järkyttävämmät (siihen kyllä tottuu), mut ulkonäkö on oikea!
smile_org.gif

Kuva 1
Kuva 2
On perkele tuo vanhan mallin Monster hyvän näköinen laitos...
Tänks. En ala vastaan väittämään.
smile_org.gif

Sore wa nan desu ka? Aa, soo desu ka, sore wa Moto-Corse Nippon, desu. Hai, wakarimashita.
wink.gif

Kait noita jostain ihan eigon kielen taidoillakin pitäis löytyä, ja kenties lähempääkin? Tahtoo tuo nippon-gaan taito olla vähän heikoissa kantimissa nääs.
confused_orig.gif

Ei kait tuo pahannäkönen, tosin noikin on sitten enempi bling-blingiä kuin takanäkymien tarkkailua varten. Tässä tapauksessa oikein kaukoidän bling-blingiä...
tounge.gif

Moto Corselta tämmöset peilit

sen verran pienet etää tarkkaan saa suunnata - mutta toimii - kuva
Mulla oli samanlaiset. Ulkonäkönsä puolesta ainakin. Jostain saksasta tilatut mutta oli muistaakseni kans jonkun kotimaisen kuvastossa. Pari vuotta sitten ainakin. Hyvältä näyttivät mutta taakse ei pahemmin näyttäneet =)

Tärinä ei ollu ongelma mutta lyhyt varsi tahto aiheuttaa sen että oma kyynärpää oli peilin edessä. Siihenkin kyllä tottu että kaistaa vaihtaessaan vähän kattoo tarkemmin tilannetta ja siirtäää hieman sitä kyynärpäätänsä.

Tosiaan nuo dp vilkkupeilit saa 100€ halvemmalla saarlandista kun suomesta.
omg.gif
Ei nyt 100 € kuitenkaan. Tuo maksaa 197 €:
http://www.ducati.com/shop....011006B

Ja nuo 246 €:
http://www.ducati.com/shop/category.jsp?catid=cat1030129
Maahantuojalla sanoivat hinnaksi jotain 250 noille ensimmäisille...
nixweiss.gif
Onneksi me tuodaan Ducati osat itse maahan... Ei taida noilla hinnoilla paljon Hailacilla kauppa käydä.

Back