Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo koskaan kuullu tätä ennen tollasesta puhuttavan, mutta nyt ku sanoit, niin voi hyvinki pitää paikkansa. Korkeilla kierroluvuilla ja pienillä vaihteilla voi hyvinki raastaa takapyörää kun se takapyörä alkaa olemaan sillä hilkulla että meneekö se lukkoon ja liukuu, vaiko ei...Ei ketjut siitä miksikään mene, mutta takarengas kuluu aika voimakkaasti, väittävät...![]()
No ton mukaan mulla pitäisi bemarissa olla silestone alta aika yksikön. Tuossa bokserissa kun on luontaisesti voimakas moottorijarrutus.En oo koskaan kuullu tätä ennen tollasesta puhuttavan, mutta nyt ku sanoit, niin voi hyvinki pitää paikkansa. Korkeilla kierroluvuilla ja pienillä vaihteilla voi hyvinki raastaa takapyörää kun se takapyörä alkaa olemaan sillä hilkulla että meneekö se lukkoon ja liukuu, vaiko ei...Ei ketjut siitä miksikään mene, mutta takarengas kuluu aika voimakkaasti, väittävät...![]()
Ite huomasin kerran ku joutu vetää liikenteessä yhen kahjon takia oikee tehojarrutuksen ni polkasin 2 vaihdetta alaspäin vauhdilla ja etujarru pohjassa iha limitillä, ni takapyörä alko pikkasen jo täryttämään, eli vuoron perään yritti pyöriä ja vuoron perään raahas hetken aikaa.... Kyllä mun järjenjuoksun mukaan tollanen repii renkaan kosketuspintaa melko lailla. Mutta jos iha rauhallisesti hidastaa moottorijarrulla, ni ei se kyllä rengasta syö yhtää enempää ku tavallinen jarrutuskaan.
Yhtä lailla takajarru vastustaa sitä renkaan pyörimistä kuin moottorikin matalilla kierrosluvuilla.
No lähinnä viittasinki just tohon tapaukseen ku piti vetää hätäinen helvetin voimakas jarrutus, kierrokset hyppäs jonneki 11000 ku polkasin ne 2 vaihdetta alaspäin. Et sä varmaan tollasii moottorijarrutuksia yleensä tee... Tai sitte on kyllä ajotyyli todella retardi...No ton mukaan mulla pitäisi bemarissa olla silestone alta aika yksikön. Tuossa bokserissa kun on luontaisesti voimakas moottorijarrutus.
Höpö höpö sanon minä.
No täytyy myöntää ettei toi bemari taida edes tuntea moista kierroslukua.No lähinnä viittasinki just tohon tapaukseen ku piti vetää hätäinen helvetin voimakas jarrutus, kierrokset hyppäs jonneki 11000 ku polkasin ne 2 vaihdetta alaspäin. Et sä varmaan tollasii moottorijarrutuksia yleensä tee... Tai sitte on kyllä ajotyyli todella retardi...No ton mukaan mulla pitäisi bemarissa olla silestone alta aika yksikön. Tuossa bokserissa kun on luontaisesti voimakas moottorijarrutus.
Höpö höpö sanon minä.![]()
Saattais siellä kiertokanket lähteä mäntiin perässä ja vilkutella mennessään... Ei vaineskaan, kyllähän pehmeä rengas kuluu kiihdytyksistä ja jarrutuksista, terävistä vaihdoista ja muista. Mutta ei se moottori aivan mykkä oo jos kaasun kääntää pois ja jarruttaa moottorilla, kyllä se kiihdytys kuluttaa enämpi. Varsinkin kun painopiste siirtyy takapään suuntaan.No täytyy myöntää ettei toi bemari taida edes tuntea moista kierroslukua.No lähinnä viittasinki just tohon tapaukseen ku piti vetää hätäinen helvetin voimakas jarrutus, kierrokset hyppäs jonneki 11000 ku polkasin ne 2 vaihdetta alaspäin. Et sä varmaan tollasii moottorijarrutuksia yleensä tee... Tai sitte on kyllä ajotyyli todella retardi...No ton mukaan mulla pitäisi bemarissa olla silestone alta aika yksikön. Tuossa bokserissa kun on luontaisesti voimakas moottorijarrutus.
Höpö höpö sanon minä.![]()