• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörä kuume.... ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ^^Anzku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun pyörä tulee vain sinulle.. käy koe ajamassa liikkeessä mahdollisimman useita malleja ja eri tyyppisillä. Eri ihmisten jalkojen ja selän pituus vaihtelee paljon, joten on tärkeää että oma pyöräsi sopii juuri sinulle. Kyllä ne myyjät auttaa.
Meikäläinen asuu periaatteessa jumalan selän takana eikä näin talvella ole kyytejä ks. liikkeisiin testailee, mutta eihän tolla vielä nii älytön kiire ole. Autokortin saaminenki saattaa kyseisen syyn takia lykkääntyä, kun opiskelen eri paikkakunnalla millä asun eikä siellä ole autokoulua. Mulla kaupunki olisi vastakkaisessa suunnassa eikä täältä ole kunnon kyytejä sinne.

Eli suoraan sanottuna mulla kyyditys on perseestä
wink.gif

Eli suoraan sanottuna mulla kyyditys on perseestä  
wink.gif
Mutta kun saat sen uuden mopon, niin sulla on siinä Oriveden(?) ympärillä kadehdittavan hyvät mutkatiet mopoiluun.
itseasiassa Liperissä läheltä joensuuta mutta meiltä Varkauteen on myös todella hyvät mutkatiet
wink.gif
bowdown.gif
kesäisin ajan yleensä kouluun kevarilla, nii sitä väliä tulee runkattuu tosi paljon. Tie on tuttu joka kurvista ja niihin mutkiin kärsii ajaa satasta eikä oo vaarassakaa mennä pyörä pois alta
062802moto_prv.gif

Saa nähdä tulisko porukat taas rahan kaa vastaa pyörän ostossa, niiku kevarin kaa, et isä omistaa puolet sitä ku maksoki puolet. Isän nimissähän se on mut mie sitä käyttelenki enemmän
buttrock.gif

Kyl 600cbr on vaan helkkarin hyvä ajettava vakionakin jo.Ei väsy selkä eikä jalat.Tuolla stuntticebarillakin olen ajanut pitkää matkaa fat bar tangolla ja stunttiväleilllä niin en voi muutakuin ylistää cbr.Itse olen 183cm.Etsi itsellesi joku pc31 tai uudempi niin jo rokkaa ja hintapyynnötkään ei päätä huimaa.Ja samaan rahaan saat Hondan pommin varman tekniikan
sport05.gif

itseasiassa Liperissä läheltä joensuuta mutta meiltä Varkauteen on myös todella hyvät mutkatiet
Juu, ja siitä myös Savonlinnan suuntaan on mukavia teitä. JA eikös se joku Orivesi ole se järvi siinä Savonrannan kohdilla?
ei tietoo ku en käy sielä päin
biggrin.gif
Minä oon jo vähä kallistunu ton Valkyn puolelle, mutta en ole vieläkää tehny lopullista päätöstä. Yhä otan vastaan ehdotuksia.

Itellä cb sevenfifty f2.. Helvetin hyvä ja luotettava peruspyörä.. Sopii isommillekin.. Hyvä rakentelu aihio ja pienet kulut..

sport05.gif
ei muutakuin koe ajoon kaikki mahd. merkit ja mallit kyllä se
sport05.gif
sieltä löytyy
buttrock.gif
tervetuloa joukkoon
cool.gif

Tekis mieli sellaista vähä enemmän matkapyörää, jossa ois letkeä ajoasento.
Pan European 1100,  

Kawasaki GTR 1400.........

Cold wing,Bmw LT......  
nixweiss.gif

Ainakin toi pan toimii jo 171 cm:n kukkakepillä.  
biggrin.gif

Nuo muut on jo hiukan hintavia jos on ajatus että iskä maksais puolet,tai olis se sulle "halpaa"

Editt:siis juuri päkiät yltää maahan molemmilla puolilla tossa pan europassa

Mitä luin niin Honda CBR 600F olisi myös hyvä vähä kulutteisuudeltaan myös, mutta en ole nyt täysin varma noista kyykkypyöristä. Tekis mieli sellaista vähä enemmän matkapyörää, jossa ois letkeä ajoasento.
Täsmävastaus tuohon on Honda CBF600 ja säädettävä ohjaustanko/satula vakiona. Pata on vanhasta Cebarista, mutta 25kW:na molemmat ovat noin 35 hevosvoimaisia ja CBF voisi jopa toimia paremmin (pienemmät kaasuttimet/ruiskurungot). Kurisatsi on saatavilla eikä maksa mahdottomia (tarkistin juuri ennen kuin selvisi, että kevarista ulos kasvaneen pojan lupaavasti alkanut motoristiura saattaa ainakin tilapäisesti kariutua autoiluun).

Mutta eiköhän paras tapa olisi miettiä minkä tyyppinen pyörä olisi se oma juttu ja sen jälkeen tarkistaa mitkä ko. tyypin mopoista voi järjellisesti kuristaa väliluokkaan?

En tiedä uskaltaako nuorelle miehelle mitään XJ600:n kaltaista pappamopoa tarjotakaan? Se olisi varmasti "vähä enemmän matkapyörä". Kaikkein seksikkäin vaihtoehto se ei varmaan ole, mutta haittaako tuo, jos kuski on
biggrin.gif

Ja sitten tietysti luodinkestävä sepelimylly Bandit.

netistä " Honda F6C GL1500C
Näyttävä custom-moottoripyörä joka on yli kaksi ja puoli metriä pitkä, painaa yli kolmesataa kiloa, kiihtyy kuitenkin nollasta sataan kilometriin tunnissa runsaassa kolmessa sekunnissa ja varttimailin kahdessatoista sekunnissa?
Honda F6C täyttää edellämainitut arvot. Tämä todella suurikokoinen custompyörä todellakin omaa mahtavat, sporttipyörien luokkaa olevat suoritusarvot sekä todella hyvät ajo-ominaisuudet! Custom-tyylistä se silti tingitä millään tavalla, päinvastoin: muodot ovat muhkeat ja kromi kiiltää, ehkä enemmän kuin missään muussa markkinoilla olevassa cruiserissa."

Edit. Harleyltä löytyy sitä tähtilipun rautaa vielä runsaammin, ja toi kustomointi osapuoli on varsin monipuolista.

Täsmävastaus tuohon on Honda CBF600 ja säädettävä ohjaustanko/satula vakiona.
Komppaan, jos matkaan himoat niin CBF voisi olla loistava valinta ensimmäiseksi iso-pyöräksi. Yhtä hyvä valinta voisi olla myös pikkuBandit, 600-650 malleja saa välillä todella sopivasti.

Jos haluat sportimpaa niin CBR600F:n kanssa ei voi mennä metsään.  Jonkun verran ajellut kaverin PC25:lla; hyvin mahtuu istumaan (189 cm), äänet on kohdillaan Leovincen putkella (~220€ saksasta tilattuna) ja koneessa on kivasti luonnetta, Hondaksi
biggrin.gif
Tosi mukava pyörä hintaansa nähden ja jos rahaa löytyy enemmän niin uudemmat on vielä parempia, väittävät.

Mä en noille customeille ole oikeen koskaan syttynyt niin en osaa niistä sanoa, mutta jos mun pitäis tossa tilanteessa valita niin pysyisin noissa max parisataa kiloisissa, helpompi (=turvallisempi) harjoitella kovempia vauhteja kun ei tarvii väkisin runnoa mutkista läpi
wink.gif

Osta vaan se pyörä jota himoitset, ei ekaks pyöräks oo mikään pakko mitään yleispyörään hankkia. Nämä suositusthreadit menee aina tähän samaan, jokainen suosittelee sitä joka itellä sattuu olemaan. Jos ostat jonkun kompromissipyörän niin se käy vaan vituttamaan.

Tuo raiskaus-juttu nauratti....
tounge.gif
Onhan se jonku näköinen ilkeä temppu, mutta ei tarvitsisi sitten vaihtaa myöhemmin sitten pitkään aikaan mihinkään, kun on valmiiksi aika iso pyörä alla ^^ Tietääkseni tosta kiristyksestä se kiristys jää siihen 33kw yli tonnisilla, koska se ei jaksaisi enää vetää eikä pyöriä siinä 25kw rekisteröitynä.

Minä ostan sen pyörän mistä tykkään enkä sellaista josta en tykkää....
biggrin.gif
Customhan toi on iskenyt sydämmeeni kovimmin pyörä malleista enkä tiedä minkä takia. Gold wingiä en melko varmana hanki.... Se on jo liian matkustamiseen tarkoitettu
smile_org.gif
Olen melko varma pysyväni enemmistönä itsestäni moottoripyörien luona
inlove.gif

VANNOUTUNUT MOTSKA FANI!!!!
inlove.gif
inlove.gif

Tuo raiskaus-juttu nauratti....
tounge.gif
Onhan se jonku näköinen ilkeä temppu, mutta ei tarvitsisi sitten vaihtaa myöhemmin sitten pitkään aikaan mihinkään, kun on valmiiksi aika iso pyörä alla ^^
Niin, eihään sitä tarvitsisi vaihtaa. Jostain kumman syystä sitä vaan tekee mieli vaihtaa. Itsellä kova yritys, että nykyinen pyörä käytössä ainakin seuraavat kaksi kautta. Katsotaan miten tytön käy
tounge.gif

Back