• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörä-poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

w-biatch

New member
Olen miettinyt lyhyen motoristi urani aikana useasti pitääkö
pyöräilevälle sialle moikata. Eli nostatko kättä moottoripyörä-poliisille, vain säästeletkö ja tervehdi vain yhdellä sormella?

En ole uskaltautunut vielä moikkaamaan. Vaikka kyllä ne kuulemma tervehtii takaisin jos niille kättään heilauttaa  
sport05.gif

Kyllä poliisi sen verran on OK, että sille voi kättä nostella.
Ihan vaan vinkiksi ..TÄMÄ.., että joskus niitä tarvitaankin.
smile_org.gif

Aina oon morjestanu ja aina on tullut reipas käden heilautus takaisin.

En oo morjestanu. Ei olla niin hyviä kavereita.

Useempaan kertaan viime päivien aikana tullu MP-poliisi vastaan. Lähinnä huvittanu kun välillä ajaavat niin reteesti yhdellä kädellä, toinen käsi siis nojaa vasempaan jalkaan.  
cool.gif

Eilen illalla vaan meinas vähän jännäkakkaa pukata kun luulin että kaveri on tulossa vastaan (silläkin valkee pyörä), siinä kiihdyttäessä keula karkas pystyyn...  
lookaround_orig.gif
 Kun oli enää about 50m meidän välillä niin huomasin ettei ookaan mun kaveri, vaan MP-poliisi.  
crazy.gif
Tuli kiire laskee keula alas. Sillä kertaa oli polliisilla molemmat kädet tangossa ja pää pyöri kun puolukka p*llussa.  
tounge.gif
Mutta eipä laittanu vilkkuja tai kääntyny. Oikea ratkaisu koska ei ollu juurikaan muuta liikennettä.

Kyllä MP poliisiakin tulee moikattua. Itsellä ei moottoripyöräpoliiseista ole kuin hyviä kokemuksia.

siinä kiihdyttäessä keula karkas pystyyn...
just noin niitä voi moikata... muute en oo nostanu kättä ...

blush.gif
Kaippa sitä pitää ensin alkuun lähteä etusormella hieman awartamaan..sitten wasta koko kättä
cool.gif

Kyllä ne moikkaa, ainakin useimmat. Ei niitä paljon näy.
Kerran Turkussa eräs niistä selvästi hämmästy kun moikkasin ja sitten vastasi moikkaukseen.

Olen miettinyt lyhyen motoristi urani aikana useasti pitääkö
pyöräilevälle sialle moikata.  Eli nostatko kättä moottoripyörä-poliisille, vain säästeletkö ja tervehdi vain yhdellä sormella?
... eihän ne polliisit sikoja oo... sentään
smile_org.gif

minä moikkaan AINA mopopollareita (ja kaikkia muitakin kotiloissa istuvia kyttiä kun huomaa/jaksaa/viitsii/ehtii)

Näin sitä ehkä saa uusia kavereita...
biggrin.gif

Rrrrrrroooooooockkkkkkk
buttrock.gif
buttrock.gif

En ole uskaltautunut vielä moikkaamaan. Vaikka kyllä ne kuulemma tervehtii takaisin jos niille kättään heilauttaa  
sport05.gif
Onkos toi henkilökuva sun kuva
inlove.gif
Haluaa kans tietää!!!
eek.gif
Ikävä pilata ilta, mutta eiköhän tuo Britneyn kuva ole. Ainakin kovasti on saman näkönen. Onhan munkin avatar mun näkönen.  
tounge.gif
Joten eiköhän näin ole myös Thundercatin kohdalla.  
smile_org.gif

Mutta kertokoon Thundercat04 ite kenen kuva.  
wink.gif

Viimeeksi kun moikkasin mopopollaria sain takas sormen heristystä... hmmmm mistähän moinen johtui
confused_orig.gif
Jaa tais olla hiukan yli ja tyypilliseen tapaani ajoin vasenkäsi tankin päällä poikittain ja mies mopon päällä röhnöttäen
biggrin.gif

Back