Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin ja, viddu mä arvasin et noista vielä kuulee. Tulen ottamaan ne kaikille kokkareille mukaan, vaikka messujen jatkoillekkin stana...harlekiini-housut jalassa...??![]()
![]()
niin ja, viddu mä arvasin et noista vielä kuulee. Tulen ottamaan ne kaikille kokkareille mukaan, vaikka messujen jatkoillekkin stana...harlekiini-housut jalassa...??![]()
![]()
![]()
Noi housut kyllä muistui minunkin mieleen vaikka en hlökohtaisesti tavannutkaanniin ja, viddu mä arvasin et noista vielä kuulee. Tulen ottamaan ne kaikille kokkareille mukaan, vaikka messujen jatkoillekkin stana...harlekiini-housut jalassa...??![]()
![]()
![]()
Ei kai se muusta ole kiinni kuin siitä, että molempien osapuolien kannalta, sekä poliisin että asiakkaiden, on parempi että tunteet pidetään tilanteen ulkopuolella. Omaan tuttavapiiriin kuuluu yksi jo eläkkeellä oleva rikospoliisin ylikonstaapeli, joka on aina osannut hymyillä ja heittää läppää siviilit päällä, mutta kun se veti siniset päälle, siitä tuli osa oikeutta valvovaa mekaanista koneistoa. Jos tunteet otetaan peliin, on puolueeton pykälien noudattaminen aika vaikeaa. Sen olen oppinut häneltä ymmärtämään ja hyväksymään.Niillä on liiankin 'jämerät' meiningit. Tunnetustihan työaikana ei
saa nauraa, siitä niille ei makseta. Kuten jo arvannette, niin
tosikot pärjäävät siinä hommassa kauemmin. Poikeuksiakin on,
mutta tosikkomaisuus on eduksi. Luulisi sen ainaisen
murjottamisenkin käyvän voimille - kauan harrastettuna. En usko että se johtuu ylpeydestä - pikemminkin typeryydestä.
Milloinkaan ei ole liian myöhäistä muuttaa tapojaan.
Samma här. Moikataan kun tavataan. Tosin tänä kesänä ei ole tainnut tulla yhtään vastaan, vaikka olen melkein asunut pyörän sarvissa...Kyllä MP poliisiakin tulee moikattua. Itsellä ei moottoripyöräpoliiseista ole kuin hyviä kokemuksia.