Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos päädyt rahtiin, niin älä anna tehtävää "ammattimiehille", kuten Transpoint oy:lle tai vastaaville yrityksille, jotka särkevät pyörän takuuvarmastiPitäisikö motskari ottaa rahtina kotiin, vai maksaisitteko pyörän ja luottaisitte, että myyjäliike säilyttää sen seuraavat kolme kuukautta?
Kauhuskenaarioina tullut mieleen jo pyörän "varastaminen" ja vastaavat...
Minä ostin muutama syksy sitten Takatalolta, syksyllä vaihtopyörä liikkeeseen kun ajokausi päättyi ja keväällä uusi pyörä liikkeestä kun kausi alkoi. Varastointi veloituksetta. Ei pitäisi olla mikään ongelma missään liikkeessä. Keväällä tietysti vähän kiirehtivät kun varastotilat ovat mitä ovat.Onko kenelläkään kokemuksia pyörän maksamisesta ja sitten jättämisestä myyjäyrityksen hoteisiin talveksi?
Edelleen off-topic, mutta...Kun sitten pyörin viime kesänä useamman kerran Euroopassa ja istuskelin Italiassa, Itävallassa, jne. paikallisten motoristien kanssa ja ne aina jakso ihmetellä sitä mun pitkää siirtymää itse ykkösprioriteettiseudulle, ni alko itää ajatus umpiluussa: ”Prätkä todella kannattaisi lähettää konttikuljetuksena lähemmäs Alppeja ja lennellä sieltä sitten välillä Suomeen, kun pakko yllättää”.