Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Näin on. Varsinkin jos pinta on kostea.Teräspinnalla sutasee helposti. Rip. Ikävä tapaus.
Heidi Vaalisto
14:56
Viron-laivaan nousemassa ollut moottoripyöräilijä putosi tuntemattomasta syystä laivan rampilta Helsingin Länsisatamassa. Mies putosi moottoripyörän kanssa maahan, pudotusta oli 5–6 metriä.
Moottoripyörän kyydissä ei ollut matkustajaa.
Miestä elvytettiin, mutta elvytysyrityksestä huolimatta hän menehtyi.
– Poliisi selvittää onnettomuuden syitä ja sitä, miksi mies on tipahtanut rampilta, Helsingin poliisin johtokeskuksen viestinnästä kerrotaan.
Moottoripyöräilijä oli 1950-luvulla syntynyt mies.
Onnettomuus sattui aamulla kello yhdeksän aikaan.
Se sivuramppisysteemi on mun mielestä vittumainen autollakin, saati sitten pyörällä. Nousu on tosi jyrkkä ja niin on mutkakin. Miksiköhän ihmeessä ei pyörää laitettu alas? Ei luulis olevan tilakysymys.
Näin on. Varsinkin jos pinta on kostea.
Voimia omaisille.
Kuvasta päätellen kyseessä oli Honda Deauville NT700V ja siinä on ihan perinteinen kytkin ja vaihteet.
Ei mikään keijukainen, mutta todella helppo käsiteltävä hidasajossakin.
Noi rampit osaa olla liukkaita ihan ilman sadettakin, itse olen nuo pyrkinyt aina ajamaan niin, ettei pysähtymään tai väistymään joutuisi - odotan rauhassa, että edellä menevät on poistuneet alta.