• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörähälytin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ankkalinna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin, voisko joku kertoa onko asennus mahdollista tällaselle tumpelolle, joka ei oo oikeen koskaan asennellu mitää.

Barnes, missä laitatit pallon kiinni ja paljon tuli kokoneisuudessaan maksamaan? kyselitkö useammista paikoista hintoja?

Myös toi Slaven evo1 kiinnostaa. Pistähän pian Slave kans sitä threadia pystyyn...

Valitettavasti minun hälyttimen asennustiedoista ei taida olla paljon apua, sillä asustelen tällä hetkellä ulkomailla ja hankin & asennutin hälyttimen täällä.

Itse hälytin maksoi €269,- ja asennus oli noin €50,-, joten ei se kovin paha kustannuserä ollut (tosin pyörään asennettiin samalla muitakin varusteita, joten tästä syystä hälyttimen asennustyön hinta oli suhteellisen pieni, kun pyörän ääressä häärättiin muutenkin).

Jos itse haluaa asentaa hälyttimen, niin se varmasti onnistuu, jos vähääkään ymmärtää mopottimen sähköistä ja osaa lukea kytkentäkaavioita. Orgilaisista löytyy varmasti tuon homman tehneitä, jotka osaavat antaa vinkkejä.

On tullut asennettua www.softline-online.com hälyttimet jo pariinkin pyörään ja helposti on mennyt ilman johtojen katkomista suoraan liittimiin kiinni - hälärin lisäksi niissä on ollut ajonestolaite sekä optiona hankittava etähälytin joka antaa varmuutta kun pyörä on joskus kadun varressa ja hälyttää taskussa vielä 500-1000m päässä. Hinta on ollut luokkaa 200e ja asennus on vienyt tuollaisen 30min, siis sen aikaa että saa vähän katteita purettua... mietin tämän toisen asennuskerran jälkeen että näitä voisi jopa aloittaa tuomaan maahan kun on selvästi edullisempia kuin monet muut ja samalla ominaisuuksia vaikka kuinka paljon.

No, kieltämättä ylistin ehkä liikaa xenan hälytinäänen kovuutta.
Odotin kyllä paljonkin kovempaa meteliä ko. laitteesta, mutta onhan se tyhjää parempi!

No, hyvä sitten!
062802jumpie_prv.gif
Ootellaan tietoutta evo3:n ominaisuuksista ja kauppoja hieromaa!
biggrin.gif
Noniin. Nyt se on valmis. evo 3 threadi löytyy haulla. Täällä matskut

Niin, voisko joku kertoa onko asennus mahdollista tällaselle tumpelolle, joka ei oo oikeen koskaan asennellu mitää.

Barnes, missä laitatit pallon kiinni ja paljon tuli kokoneisuudessaan maksamaan? kyselitkö useammista paikoista hintoja?

Myös toi Slaven evo1 kiinnostaa. Pistähän pian Slave kans sitä threadia pystyyn...
Tossa helsingin konalassa on sellainen paikka kuin Nakkilan mopo ja pyörä, ja sieltä kyselin hintoja asennettuna. SPYBALL oli 450e ja Laserline 350e. Tota SPYBALIA kaikki näköjään kehuvat kovasti, mut onko kokemuksia myös Laserlinesta ja DEFASTA?

Mulla ollu tovin nyt Spyball kiinni ja oon ollu tosi tyytyväinen!

Makso asennuksineen 400 euroa SK-autosoundissa. Muutenkin asiallinen ja nopea palvelu. Suosittelen. Niin ja pyörähän oli Z 750 -06

Spyball jo toisessa pyörässä ja aina on pelannut hyvin. Toisinsanoen pyörää ei ole pöllitty ja tekniikka (ajonesto ) ei ole tehnyt temppuja...
062802jumpie_prv.gif

Noniin. Nyt se on valmis. evo 3 threadi löytyy haulla. Täällä matskut

Ja saisko saman suomeksi...
wink.gif
thumbs-up.gif

Huh, melkosia eroja. Soitin johonkin autoliikkeeseen joka myy spyballia ja kyselin hintoja. Asennus 250e ja ite laite yli 350€ kiittimoi ja luuri kiinni
mad.gif

Huh, melkosia eroja. Soitin johonkin autoliikkeeseen joka myy spyballia ja kyselin hintoja. Asennus 250e ja ite laite yli 350€ kiittimoi ja luuri kiinni  
mad.gif
Taitaa olla pajalla karsee kiire kun kehtaa tollaisia hintoja ehdottaa!
crazy.gif

Tosiaa sain Marshalilta vinkin et sk-autostudiossa hinta on 400e, 2tuntii sitten vein pyörän spyball asennukseen.

mad.gif
Taitaa olla pajalla karsee kiire kun kehtaa tollaisia hintoja ehdottaa!
crazy.gif

Tosiaa sain Marshalilta vinkin et sk-autostudiossa hinta on 400e, 2tuntii sitten vein pyörän spyball asennukseen.
Täytyy itse kanssa katsella budjettia ja jos veis pyörän tuonne SK-Autosoudiin spyball asennukseen...

SK-Autosoudista on vain positiivisia kokemuksia, siellä asentaneet minulle esim. sähköiset ikkunannostimet
biggrin.gif

Mikä on SK-autosoundin osote ja puhelinnumero. Liikkeen nimellä googletin eikä löytyny :|

VAT-hyväksyttyjä edullisia malleja , mieluummin satulan alle + ja - kytkentä kävisi, onko malleja tiedossa, mitä suosittelette?
(helppo asennus olisi kiva)
smile_org.gif
Minua kiinnostaisi myös jonkinlainen edullinen hälytin pyörääni. Kuulisin mielelläni myös hyviä ehdotuksia...
Multa löytyy tällainen.
Ei hyväksytty, mutta edullinen, helppo asentaa ja huutaa niin halvatusti. Käytössä toista kesää ja hyvin on pelittänyt.

Mikä on SK-autosoundin osote ja puhelinnumero. Liikkeen nimellä googletin eikä löytyny :|
Numero on 093463363 ja osoite aamuruskontie(numeroa en muista). Liike on sen autokeskuksen yläkerrassa, läntisen puolista autoramppia pitkin yläkertaan. Kävin just hakemassa pyörän, ja olen tosi tyytyväinen palveluun. Laite oli ensin asennettu epäherkimmälle, mikä oli aika avuton esim. jos joku kolhaisee parkkiksella, mut asentaja sääti sen uudelleen herkimmälle ja nyt alkaa soimaan kun potkaisee renkaaseen "puolikevyesti". Saas nähä laukeileeko jos toi kova tuuli muuttaa suuntaa tuolta talon takaa!
biggrin.gif

Sama juttu. Vikahälyjä ei ole tullut lainkaan, vaikka pidän hälytintä erittäin herkällä.

033102beer_1_prv.gif

Kyllä täytyy käydä Spyball hakemassa itsekin omaan pyörään! Itse vielä kuin laittaa paikalle niin säästyy "turhista" kustannuksista!
062802jumpie_prv.gif

Back