road closed
New member
mistä autocom halvimmalla ??kahdella kypäräpuhelimella ja fm radiokin olisi hyvä olla olemassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne sieltä tupsahtaa...Motostorm.it
Tilasin tuolta alpinestarssin takin, housut ja TCX:n kengät sopuhintaan. Kaikki näytti hyvältä, mutta jo aluksi sähköposteihin vastailu oli hieman hitaahkoa.
Nyt tilauksesta on kohta kolme viikkoa ja nuo ei ole vieläkään lähettäny mitään. Viikkoon en ole saanu minkäänlaista vastausta kysymykseen mikä on tilaukseni tila ja koska nuo mahdollisesti saatais lähetettyä. Viimeisin vastaus tuli 8 päivää sitten jossa tilaus luvattiin postittaa seuraavana päivänä. No vieläkään mulla ei ole seurantakoodia tai tietoa onko tilausta edes lähetetty.
No mie maksoin PayPal/Visa yhdistelmällä, joten tuskimpa tässä taloudellista riskiä on. Silti on ikävää odotella ilman mitään tietoa koska tuo tilaus mahdollisesti saapuu jos saapuu..
Melkein kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja ostopaikaksi jos on vähänkään kiire tilauksen kanssa tai jos arvostaa nopeaa sähköpostiin vastaamista.
Olen tilannut kerran renkaita, hyvin toimi ja parin viikon sisällä tilaus tuli, myös Buster´s:sta tilattu muutaman kerran eikä moitittavaa, tosin kerran tuli renkaita vielä jälkitoimituksena kun tilapäisesti loppu, näillä kahdella käsittääkseni sama omistaja tai samaa ketjua.
Vemotoon tilaus lähti tänään, katsotaan miten se pelittää...
Tilasin Suzukiin osia myös Vemotosta ja lähetys tuli 2 viikossa kotiin.![]()
Jovain, perjantaina nuo oli jo Saksan kohdalla tulossa. Siitä huolimatta tuon motostormin sähköposteihin vastailu jättää hieman toivomisen varaa. Tilaus odotteli kenkiä kolmatta viikkoa, mutta sitä ei kerrottu mulle missään vaiheessa vaikka tuon tilauksen tilaakin kyselin. Tuntuu tuo italialainen asenne olevan vähän vähemmän täsmällinen ko esimerkiksi saksalaisillaKyllä ne sieltä tupsahtaa...
Motostorm.it
Tilasin tuolta alpinestarssin takin, housut ja TCX:n kengät sopuhintaan. Kaikki näytti hyvältä, mutta jo aluksi sähköposteihin vastailu oli hieman hitaahkoa.
Nyt tilauksesta on kohta kolme viikkoa ja nuo ei ole vieläkään lähettäny mitään. Viikkoon en ole saanu minkäänlaista vastausta kysymykseen mikä on tilaukseni tila ja koska nuo mahdollisesti saatais lähetettyä. Viimeisin vastaus tuli 8 päivää sitten jossa tilaus luvattiin postittaa seuraavana päivänä. No vieläkään mulla ei ole seurantakoodia tai tietoa onko tilausta edes lähetetty.
No mie maksoin PayPal/Visa yhdistelmällä, joten tuskimpa tässä taloudellista riskiä on. Silti on ikävää odotella ilman mitään tietoa koska tuo tilaus mahdollisesti saapuu jos saapuu..
Melkein kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja ostopaikaksi jos on vähänkään kiire tilauksen kanssa tai jos arvostaa nopeaa sähköpostiin vastaamista.
Sivustolta olen tilaillut melkoisesti osia eli sitä sun tätä..Hyvin on homma normaalisti toiminut ,mutta viimeinen tilaus oli melkoista takkuamista. ja ilman selityksen häivää pahoittelua...w<a href="www.bike-teile.de" target="_blank">www.bike-teile.de</a>
Hyvä sivusto mp purkuosien hankkimiseen saksasta. Tilailin aikanaan neljään otteeseen 02 vuoden Yamahaan osasia hyvin kokemuksin. Sivusto siis välittää yksityisten purkaamojen ilmoitukset.
Ihme kioski tuo Calsport. Sähköpostiin vastasivat alle kymmenessä minuutissa, ja tilaamani putkistopalikkakin lähetettiin samana päivänä. Hinta oli myös kohdallaan, joten tuon kokemuksen perusteella toimiva mesta.Nyt tuli kyllä jonkin sortin ennätys uk jannujen toimitusajoissa!
Ostin 12.9(lauantai) www.ebay.co.uk :sta K&N filsun kawaan ja tänään se oli postissa.
Tässä linkki myyjän kauppaan.
http://myworld.ebay.co.uk/calsport-1/
Nettisivut myös Suomeksi. Kokeilin palvelua tilaamalla härpäkettä ja hyvin toimi. Tavarat olivat lähetyksessä oikein ja homma pelasi ripeästi. Hintatasoltaan myös kaikinpuolin edullinen.Listaisin ruotsista nettikaupan joka myy mp-varusteita, vaatteita ja kypäriä.
http://www.sharkspeed.com/
Hyvin toimi asiakaspalvelu sähköpostitse, halvat matkakulut, halvat hinnat.
Tyytyväinen olen.