Moro.
Hankinnassa olisi Honda CBR 600f vuosimallia 2004 ja se olisi tarkoitus käyttää isommassa 24tkm huollossa. Pientä tarkouskilpailua olen tehnyt sähköpostin välityksellä, sekä käymässä paikan päällä parissa liikkeessä. Osaisiko joku suositella edullista ja luotettavaa huoltoa Helsinki-Espoo-Vantaa tai lähialueilta?
Tässä muutamia firmoja mistä olen kysellyt:
Bike World Oy (kallein)
R.M. Heino
Prätkäpaja
Start Ajoneuvohuolto Oy (edullisin)
RaceService (ei tarkkaa hintaa, nuin vanha pyörä niin voi olla kuulemma ihan mitä vaan
)
FrankNyman
StartBike
JL-Bike
Konemestari (selkeä tarjous!)
PJP-huolto (toiseksi edullisin)
MP-palvelu
Metura Motors (ainut joka antoi tarjouksen soittamalla, asiallisen oloinen kaveri)
Power mp shop
Hankinnassa olisi Honda CBR 600f vuosimallia 2004 ja se olisi tarkoitus käyttää isommassa 24tkm huollossa. Pientä tarkouskilpailua olen tehnyt sähköpostin välityksellä, sekä käymässä paikan päällä parissa liikkeessä. Osaisiko joku suositella edullista ja luotettavaa huoltoa Helsinki-Espoo-Vantaa tai lähialueilta?
Tässä muutamia firmoja mistä olen kysellyt:
Bike World Oy (kallein)
R.M. Heino
Prätkäpaja
Start Ajoneuvohuolto Oy (edullisin)
RaceService (ei tarkkaa hintaa, nuin vanha pyörä niin voi olla kuulemma ihan mitä vaan
FrankNyman
StartBike
JL-Bike
Konemestari (selkeä tarjous!)
PJP-huolto (toiseksi edullisin)
MP-palvelu
Metura Motors (ainut joka antoi tarjouksen soittamalla, asiallisen oloinen kaveri)
Power mp shop
Viimeksi muokattu:
. Tarkoitus olisi oma pyörä viedä keväällä tuonne huoltoon. Asiallinen palvelu ja laatuun nähden edullinen.
, enkä tätä edes ollut tajunnut
kunnes viime kesällä JV-Motorsportissa huollettiin etuputket, jolloin myös pölysuojat vaihdettiin. Huoltokaveri huomasi myös että edellinen putkien irrottaja oli onnistunut naarmuttamaan putket pitkältä matkalta.