Moottoripyörähuolto pk-seutu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elekko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PJP-huollon Pirkka on muutaman kerran ratailu touhujen yhteydessä korjannut mun mopoa. Upeasti jeesannut vaikka omatkin ajot painaa päälle. Molemmilla kerroilla on ajot jatkunu ja lisäksi on saanut vielä hyviä neuvoja. Jos samalla tavalla toimii liikkeessään niin veisin mopon sinne jos asuisin lähempänä............
 
Pyörä huollettiin Start Ajoneuvohuollossa ensisilmäyksellä ihan asiallisesti. Kuitenkin hieman myöhemmin huomasin vasemmasta alakatteesta puuttuvan kiinnitysruuvin. Huomasin myös oikeassa yläkatteessa naarmuja, jotka todennäköisesti tulleet huollossa. Niistä en kuitenkaan ole täysin varma. Vaikka asia on pieni niin tein asiasta reklamaation viestillä, koska heti heräsi kysymys että, puuttuuko muualtakin jotakin? Vastaus kuului: "Varmaan päässeet löystymään. Osa pyörän katepulteista puuttui, laitettiin kaikkiin. Lisäksi vastakappaleihin oli tehty virityksiä, pyörähän on joskus kolaroitu. Ajele käymään joskus niin laitetaan pultit paikoilleen."
Ostaessa olivat kaikki ruuvit paikoillaan, tarkistin kuvista ja ostohetkellä katselin kyllä pyörän aika tarkkaan läpi. Väitettiin että pyörä on joskus kolaroitu, vaikka näin ei ole. Vakuutusyhtiö ei ole koskaan omistanut pyörää, eikä pyörässä ole kolariin mitään viittaavaa. Kun kysyin, että mistä päättelitte että pyörä olisi joskus kolaroitu, vastattiin: "tankin jäljet." Tankissa on tosiaan naarmuja istuimen etupuolella tankinsuojatarran kohdalla, mutta eivät sentään sellaisia jotka viittasivat millään tavalla kolarointiin. Ihan tavallisia naarmuja jotka tulleet todennäköisesti takin vetoketjusta. Katselin vielä katteiden vastakappaleet, enkä löytänyt niistä mitään väitettyjä "virityksiä." Varmistan vielä kun käytän katteet kunnolla irti. Esimmäiseen viestiin sain vastauksen, mutta seuraaviin vastattiin hitaasti, tai jätettiin vastaamatta. Pyörää huollosta hakiessa sitä kehuttiin hyväkuntoiseksi, kuitenkin myöhemmin kun tekee reklamaatiota väitetään että tehty jotain "virityksiä" katteiden vastakappaleihin ja väitetään että pyörä olisi joskus kolaroitu. Eikö ole sen vertaa suoraselkäisyyttä tunnustaa mahdollista pientä virhettä? Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun huollatan kyseisessä puljussa. Tästälähtien huollan pyöräni itse tai huollatan jossaki LUOTETTAVASSA paikassa.
 
JV-Motorsport Vantaalla, aivan ehdottomasti hyvä paikka sekä palvelun, työn laadun että kokonaisuuden mittarilla mitattuna.:thumbup:
 
Kellään kokemuksia Vantaan LA Racingistä? Pitäisi KTM 690 kuristaa A2 tehoseksi. Osaako säätää oikeet asetukset softaan ettei moottori kärsi sitten.
 
Kellään kokemuksia Vantaan LA Racingistä? Pitäisi KTM 690 kuristaa A2 tehoseksi. Osaako säätää oikeet asetukset softaan ettei moottori kärsi sitten.

Osia oon lähinnä hakenut, mutta tuntuivat olevan kyllä ajan tasalla ja tietävän paljon noista kun kyselin vähän niitä ja näitä siinä samalla. Hyvä fiilis jäi, asioisin kyllä jatkossakin.
 
Meturalta itseltä ja tutulta hyviä kokemuksia, ei ehkä halvin mutta hyvä ja perusteellinen työnjälki.
En ole huollattanut tuolla, mutta osia käynyt tilaamassa ja renkaita vaihdattamassa irtovanteelle. Joka kerta erinomaista palvelua. Kaveri on mukava, ystävällinen ja hoitaa hommat just niin kuin on sovittu ja jopa nopeammin kuin on sovittu.

Suosittelen!!!
 
En ole huollattanut tuolla, mutta osia käynyt tilaamassa ja renkaita vaihdattamassa irtovanteelle. Joka kerta erinomaista palvelua. Kaveri on mukava, ystävällinen ja hoitaa hommat just niin kuin on sovittu ja jopa nopeammin kuin on sovittu.

Suosittelen!!!

Viime kesänä mulla kävi silleen että käytin zetoria yhdessä toisessa paikassa ohjauksen vemputuksen takia, siellä sanottiin että ei siinä vikaa ole, kovaa ajoo vaan. Silmämääräisestä tarkastuksesta ei tarvinnut onneksi mitään maksaa.

Vein sen jälkeen meturalle ja sanoin et kato nyt sinä, mikä tätä vaivaa? Lisäksi pyydän aina yleisen tsekkauksen, ammattilainen osaa katsoa huollontarpeita ihan eri silmin kuin tämmönen tavan kumin kuluttaja.
Otti työn alle, itse lähdin etelään ja pyörä oli valmis kun reissusta palasin.

Ohjaus oli ihan liian kevyt, ohjainlaakeri porsinut, laakerin stefat murusina, laakeria ilmeisesti joskus ammoisina aikoina yritetty korjata lyömällä rasvaa lisää ja enemmän momenttia mutteriin.

Tämän lisäksi joku huohotinstydeemi oli tukossa, tämän kuulema kuuli ihan käyntiäänestä, se korjattiin. Etupään säätöjä kiristettiin, että osuisivat edes jollain toleranssilla tontille..

Lopuksi sain arvion tulevasta venttiiliensäätöremontista hintoineen, tulevaa ajokautta ajatellen.

Mielestäni yksi parhaita puolia tässä paikassa on se, ettei asiakkaan itse tarvi olla moottoripyörätekniikan tohtori.
Riittää että osaa sanoa osapuilleen et mikä siinä oirehtii, niin kuntoon tulee.
 
Täällä ei ole uusia päivityksiä, kommentteja.... :boring:
-Onko PKS huoltorintamalla mitään uutta...? :;):
 
Moto-Ville Espoossa Suomenojalla.

Ville on niitä harvoja kavereita tässä maassa, joille uskallan antaa kilpurinkin huollettavaksi. Laatu on ihan priimaa, oheen tulee enempi tietoa pyörästä kuin ikinä tarvitsit eikä palvelu ole hinnalla pilattu.


Itse en kyllä.ole ihan samaa mieltä keulalla ajettu reilu2t huollon jälkeen niin toinen stefa vuotaa ihan kunnolla ja liukuholkit väljät... ja ukkoa ei sitten saa mitenkään kiinni puhelimitse ja ei varsinkaan soita takaisin päin... ihan asiallinen jätkä kun saa joskus kiinni ja antaa neuvoja mutta tää menee jo naurettavaksi koittanut saada kiinni 3viikon ajan ja tuloksetta
 
Vielä jäi sanomatta että sovittiin millon tuon etu ja takaiskarit niin oli merkannut sitten omaan kalenteriin viikkoa aikasemmaksi ajankohdan ja osat sain sitten vasta noin kuukauden päästä vasta
 
Pjp-Huolto stadissa,heikinlaaksossa.Tulee niin hyvää ja asiallista palvelua tältä kaverilta!
 
Täältä myös PJP-huollolle ruusuja. Korjasivat pikkuvian kiireistä huolimatta edullisesti ja lyhyellä varoitusajalla.
 
Back
Ylös