En ole huollattanut tuolla, mutta osia käynyt tilaamassa ja renkaita vaihdattamassa irtovanteelle. Joka kerta erinomaista palvelua. Kaveri on mukava, ystävällinen ja hoitaa hommat just niin kuin on sovittu ja jopa nopeammin kuin on sovittu.
Suosittelen!!!
Viime kesänä mulla kävi silleen että käytin zetoria yhdessä toisessa paikassa ohjauksen vemputuksen takia, siellä sanottiin että ei siinä vikaa ole, kovaa ajoo vaan. Silmämääräisestä tarkastuksesta ei tarvinnut onneksi mitään maksaa.
Vein sen jälkeen meturalle ja sanoin et kato nyt sinä, mikä tätä vaivaa? Lisäksi pyydän aina yleisen tsekkauksen, ammattilainen osaa katsoa huollontarpeita ihan eri silmin kuin tämmönen tavan kumin kuluttaja.
Otti työn alle, itse lähdin etelään ja pyörä oli valmis kun reissusta palasin.
Ohjaus oli ihan liian kevyt, ohjainlaakeri porsinut, laakerin stefat murusina, laakeria ilmeisesti joskus ammoisina aikoina yritetty korjata lyömällä rasvaa lisää ja enemmän momenttia mutteriin.
Tämän lisäksi joku huohotinstydeemi oli tukossa, tämän kuulema kuuli ihan käyntiäänestä, se korjattiin. Etupään säätöjä kiristettiin, että osuisivat edes jollain toleranssilla tontille..
Lopuksi sain arvion tulevasta venttiiliensäätöremontista hintoineen, tulevaa ajokautta ajatellen.
Mielestäni yksi parhaita puolia tässä paikassa on se, ettei asiakkaan itse tarvi olla moottoripyörätekniikan tohtori.
Riittää että osaa sanoa osapuilleen et mikä siinä oirehtii, niin kuntoon tulee.