Vitone
New member
Pitääkin ehtiä jotain faktaaAstianpesuaineilla ei pitäisi pestä. Sisältää lasinkirkastusaineita jotka ovat vahingollisia maalipinnalle. Lisäksi irrottaa vahan rasvakalvon. Toisen käden tieto, en ole itse kokeillut enkä kokeile.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääkin ehtiä jotain faktaaAstianpesuaineilla ei pitäisi pestä. Sisältää lasinkirkastusaineita jotka ovat vahingollisia maalipinnalle. Lisäksi irrottaa vahan rasvakalvon. Toisen käden tieto, en ole itse kokeillut enkä kokeile.
Kanniston TB, saviontien varressa.Löytyyköhän Keravan seudulta käsinpesupaikkaa, kun tuli muutettua ja kerrostalon p-paikalla on letkupaikat vähissä.
Omassa mattapinta jota ei vahata. Etsinkin nyt miten tuo olisi vahingollista maalilleIhan näin maalaisjärjellä loogista. Irtoaahan se rasva kattilastakin.
No löytyhän sitä tietoa kun otti pyörän käyttöohjekirjan käteenPitääkin ehtiä jotain faktaaAstianpesuaineilla ei pitäisi pestä. Sisältää lasinkirkastusaineita jotka ovat vahingollisia maalipinnalle. Lisäksi irrottaa vahan rasvakalvon. Toisen käden tieto, en ole itse kokeillut enkä kokeile.![]()
Sorry....mun on pakko sanoa tämäMoro
Elikkäs miten pesette moottoripyöränne? Tarkoitus olisi että täällä jaettaisiin erilaisia neuvoja toisillemme miten on hyvä puhdistaa moottoripöyrä erilaisista lioista. Pinttyneestä liasta, pölyt, tahrat yms.. kaikenlaisista. Kertokaa myös millaisia aineita käytätte erilaisille pinnoilla tai liolle.
Kertokaa omia kikkojanne miten saatte pyöränne hyvin puhtaaksi!
En löytänyt kyseistä aihetta haulla, poistakaa jos turha.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että painepesurilla varovasti pesten on ihan hyvä ratkaisu. Katsoo vain ettei ole mitään suuria vaaroja, että vettä pääsisi paljon koneeseen. Pesun lopuksi on hyvä antaa koneen käydä vähän aikaa ja myös tulpan hatut kuivata kuumailmapuhaltimella/ilmanpaineella. Myös tulppien juuret. Jos on jotain lian liuotinta tai muunlaista myrkkyä niin ihan tehokkaasti lähtee liat.
Kertokaas olisiko mitä muita tapoja nyt kun ei ole mahdollisuutta painepesurilla pestä?
Risto Rämän TI-Hallissa pestään lähes aina meidän talouden mopot. Huttusen Nesteellä Karhulassa taitaa olla toinen tuommonen TI-halli, tai siis yksi autopaikka... Mut kyllä siihen parit mopot aina mahtuu pesemään.Kertokaas kotka-hamina seudulla pesupaikkaa käsinpesuun![]()
Muuta ei tartte ku lämmintä vettä tulis letkusta![]()
Ääni Pinelinelle.Pinelinellä lähtee paskat mutta ei vahingoita pintaa, raakalla pinelinellä on hyvä puhdistaa myös vanteet ja ketju.Vahaan pyörän yleensä joka pesun jälkeen![]()
Kaveri mp-liikken huoltomiehenä ja kielsi fairyn, kun sillä on alumiini ja sahköosiin hapettava vaikutus.Fairylla on pesty ja hyvin toimiiOnko astianpesuaine huono pyörän pesuun? Muuta kun ei ole.![]()
![]()
Mites tämä itsensä peseminen hinnoitellaan ja mitä tarvikkeita saatavilla?Autopesucenter KONALA siellä voi pestä itse tai palveluna
www.kauramaki.fi