• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mopo läks...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomij
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tomij

New member
Ansiokkaasti, vaikkakin varsin lyhyen aikaa, palvellut kusiaisgixu lähti tänään uuden onnellisen omistajan matkaan kohti Varkautta. Nyt oon sit ilman mopoa...
bawling.gif
Sulais jo tiet ni pääsis koeajoille ja ostaan tilalle uuden...
062802jumpie_prv.gif

Otan osaa. Tää harrastus on vaan niin kummallista. Silloin kun on mopo, tuntuu että fyrkkaa menee aivan kohtuuttomasti tuohon harrastukseen/erityisesti matkavarusteluun ja tahtoo myydä (varsinkin mä, kun ei oo rahhoo kaikkeen). Enivei, kaikista pahinta on vaan kuitenkin olla ilman mopoa, varsinkin kesällä.

Tervemenoa vaan messuille, siellähän se lompakko laihtuu!

Niitä mopoja pitää haalia sen verran talliin että myytyäsi et jää ilman  
biggrin.gif

Mitäs mopoja meinaat tyypitellä ns. tositarkoituksella  
sport05.gif

Mulla on mopokuumeen sijaan ihan oikea kuume (flunssa), joten saa nähdä pääseekö mopokuumetta edes messuille nostamaan  
veryangry.gif

biggrin.gif

sport05.gif

Mulla on mopokuumeen sijaan ihan oikea kuume (flunssa), joten saa nähdä pääseekö mopokuumetta edes messuille nostamaan  
veryangry.gif
Well, mopojen haaliminen aiheuttaisi välittömästi säilytyshaasteen, ku niitä joutus tossa yleisellä parkkialueella makuuttaan.
tounge.gif
Vakavasti otettavia ehdokkaita on tässä vaiheessa jokunen, akselilta litraset japsisportit ja jokunen makaroonimaan sportti/naku. Kustomi, enska, matkasohva tms. se ei tule olemaan. Jostain syystä uusi litragixu näyttää päivä päivältä paremmalta kun sitä katselee kuvista. Luonnossa en oo vielä nähny, mutta sunnuntaina messuilla sit.

biggrin.gif

sport05.gif

veryangry.gif
Well, mopojen haaliminen aiheuttaisi välittömästi säilytyshaasteen, ku niitä joutus tossa yleisellä parkkialueella makuuttaan.
tounge.gif
Vakavasti otettavia ehdokkaita on tässä vaiheessa jokunen, akselilta litraset japsisportit ja jokunen makaroonimaan sportti/naku. Kustomi, enska, matkasohva tms. se ei tule olemaan. Jostain syystä uusi litragixu näyttää päivä päivältä paremmalta kun sitä katselee kuvista. Luonnossa en oo vielä nähny, mutta sunnuntaina messuilla sit.
Itse tulin juuri messuilta, kilogixun näkeminen oli kyllä kova pettymys! Jees makuja on monia mutta kyllä se jotenkin oli
... ruma ... tehoja toki mukavasti
tounge.gif

Itse tulin juuri messuilta, kilogixun näkeminen oli kyllä kova pettymys! Jees makuja on monia mutta kyllä se jotenkin oli
tounge.gif
Sama täällä..
crazy.gif
..laite oli jo kuvissa epäilyttävä,mutta livenä vielä hirveämpi tekele..
sad_orig.gif
..kyllä sillä varmaan kovaa pääsee,mutta itsellä oli ainakin todella vaikeata löytää siitä minkäänlaista tyylikkyyttä/ulkonäköä ...
033102ass_1_prv.gif

Itse tulin juuri messuilta,  kilogixun näkeminen oli kyllä kova pettymys! Jees makuja on monia mutta kyllä se jotenkin oli  
... ruma  ... tehoja toki mukavasti    
tounge.gif
Sama täällä..  
crazy.gif
sad_orig.gif
..kyllä sillä varmaan kovaa pääsee,mutta itsellä oli ainakin todella vaikeata löytää siitä minkäänlaista tyylikkyyttä/ulkonäköä ...  
033102ass_1_prv.gif
pjaah.. jos ei erehdy kattoo sitä takaa/takapäätä niin ihan kivahan se sit on...
biggrin.gif

tounge.gif
Sama täällä..
crazy.gif
sad_orig.gif
033102ass_1_prv.gif
pjaah.. jos ei erehdy kattoo sitä takaa/takapäätä niin ihan kivahan se sit on...
biggrin.gif
Meikäläisen mielestä uusi kilogiksu oli ihan hyvän näköinen, mutta kun siihen hyppäsi päälle, niin tuntui kuin olisi hypännyt oman kuussatkun päälle => kyllä mun mielestä tonnisen pitää tuntua edes hieman isommalta (kuten esim 03-04 tonninen)...

Mahtaa olla jännä käskettävä tuolla teho/painosuhteella...

Kyllä se vekotin kieltämättä oli pieni. Enää ei oo pitkä matka taskupyöriin
baaa.gif

Meikäläisen mielestä uusi kilogiksu oli ihan hyvän näköinen, mutta kun siihen hyppäsi päälle, niin tuntui kuin olisi hypännyt oman kuussatkun päälle => kyllä mun mielestä tonnisen pitää tuntua edes hieman isommalta (kuten esim 03-04 tonninen)...

Mahtaa olla jännä käskettävä tuolla teho/painosuhteella...
Musta se oli kans ihan jees näkönen, jos jättää sen putken huomioimatta, minkä jokainen täysjärkinen vaihtaa ennen kuin ajaa ulos liikkeen ovesta.. Parasta tossa Gixussa oli se et se on niin pieni, kapea ja kevyt, sopii just tämmöselle meikäläisen kokoiselle kuskille.. Ei sen puoleen et olisin vaihtamassa, mut onpahan nyt ainakin yksi potentiaalinen ehdokas sitten jos/kun joskus tuon 10R:n haluaa vaihtaa
wink.gif

On se, kummallista, tämä pyöräkauppa.

Viimekesänä, tullessani Alpeilta, päätin mennä sinne kevyemmällä pyörällä uudestaan. Niinpä koetin myyskennellä matkazusukiani –jota nuoriso jo kerkesi homosohvaversioksikin kutsumaan.

Nyt laitoin sen sitten mp-messuja silmälläpitäen useampaan mediaan tyrkylle. Mies tuli Kuusankoskelta ja päätti siinä ja heti, että ostaa.

Niin lähti toinen mopo. On enää pappakustomi, joten Alppivehje pitää het kohta hommata. Se on vaan kumma, että 2004 pyöräkin näyttää kannattavan hakea Saksasta. Tullin ukotkin varmistivat messuilla tulkintani. Ei oo ihan kilpailukelpoinen tämä hintataso, jos hakupalkkaa jää 20-pinnaa.

Back