R raisio.offroad New member 13.12.2005 #183 Maksoin rahat isot rahat hakijalle Turussa. Mutta Saksasta tuo vähän käytettynä (hope so) on tuotu.
Earache New member 13.12.2005 #185 Kaikki minulla olleet pyörät ovat olleet japanista, osa käyttöönotettu suomessa osa ruotsissa osa Belgiassa, nykyinen on "saksa mopo"
Kaikki minulla olleet pyörät ovat olleet japanista, osa käyttöönotettu suomessa osa ruotsissa osa Belgiassa, nykyinen on "saksa mopo"
v1000cc New member 15.12.2005 #187 Perheen kaikki 4 mopoo suomi pyöriä, osa kuitenkin punakilpisiä ku ei kisapyörät ole tarkotettu tiellä ruuvaamiseen. Tutuilla ja itselläkin kokemuksia tuonti mopoista, eikä aina järin hyviä.
Perheen kaikki 4 mopoo suomi pyöriä, osa kuitenkin punakilpisiä ku ei kisapyörät ole tarkotettu tiellä ruuvaamiseen. Tutuilla ja itselläkin kokemuksia tuonti mopoista, eikä aina järin hyviä.
K Karban New member 15.12.2005 #188 Nakkilasta. Mä jo luulin että täällä olis ollu jotain tietoiskuja missä mikäkin mopo on valmistettu ja mistä sen näkee. Tyyliin Honda CB500 made in Spain.
Nakkilasta. Mä jo luulin että täällä olis ollu jotain tietoiskuja missä mikäkin mopo on valmistettu ja mistä sen näkee. Tyyliin Honda CB500 made in Spain.
xs2jammu New member 15.8.2006 #194 Toistan itseäni, mutta äänestyksiin on saatava valita useampi vaihtoehto. Monella on enemmän kuin yksi pyörä.
Toistan itseäni, mutta äänestyksiin on saatava valita useampi vaihtoehto. Monella on enemmän kuin yksi pyörä.
arikorho New member 15.8.2006 #195 Suomessa ensirekisteröityjä ovat molemmat, mutta merkin perusteella pitäisin kuitenkin Saksan lahjana moottoripyöräilylle!
Suomessa ensirekisteröityjä ovat molemmat, mutta merkin perusteella pitäisin kuitenkin Saksan lahjana moottoripyöräilylle!
G Guest Guest 15.8.2006 #197 Japaniasta se on tuotu maahantujan toimesta. eli kyllä se on ihan ehta suomi-pyörä.
P pärinä-pänni New member 15.8.2006 #198 (Mr.Saki @ Helmi. 14 2003 sanoi: Japanilainen Suomi-pyörä. Napsauta laajentaaksesi... Tää kait se sitte on....
(Mr.Saki @ Helmi. 14 2003 sanoi: Japanilainen Suomi-pyörä. Napsauta laajentaaksesi... Tää kait se sitte on....