wekkuli
New member
No miksi ne sitten tekee putkia ceebeehen?Moriwaki ei sovi kuin kyykkyihin.![]()
Höpö höpö sanon minä. Se-ja-se osa ei sovi kuin siihen ja siihen pyörään. Ihme poliisi olet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No miksi ne sitten tekee putkia ceebeehen?Moriwaki ei sovi kuin kyykkyihin.![]()
Samaa mieltä wekkulin kanssa, ihme osarasismia tälläinen! Moriwaki vain kyykkyihin; ja pah sanon minä!No miksi ne sitten tekee putkia ceebeehen?Moriwaki ei sovi kuin kyykkyihin.![]()
Höpö höpö sanon minä. Se-ja-se osa ei sovi kuin siihen ja siihen pyörään. Ihme poliisi olet!
![]()
Kesä meni, luntakaan ei vielä ole, joten turistaan sitten täällä mukaviaNo meitä on niin moneen lähtöön.Ja täytyy sanoa, että en vieläkään ymmärrä mistä klassisen esteettisestä kokonaisuudestsa puhut CB:n perän tapauksessa?![]()
Minä taas näen välittömästi mitä muotoilussa on haettu, sitä samaa kuin kilpailijoissaan, ZRX, XJR sekä GSX1400:ssa, perinteinen muotoilu putkirunkoineen, pyöreine ajovaloineen sekä mittareineen ilman ylimääräisiä muovitilpehöörejä. Huonostihan Honda tässä on onnistunut (mainitsemasi syyt) mutta voi voi. Eroa nykyaikaisempiin isoihin katteettomiin pyöriin kuten Kava:n Z1000, Jammun FZ1000 tai Suitsan SV1000 ei voi olla huomaamatta, vai voiko?
Ja minähän en ole hyväksynyt Hornettien/Bandittien pönttöjen vaihtoa.![]()
Ja täytyyhän asioista keskustella, joojoo-miesten palstat ovat erikseen.
No, saahan sen Moriwakin tunkea vaikka johonkin Pappa-Tunturiin ja Ducatiin, jos mieli tekee. Teidän omat rahannehan siinä vain palavat, eivät minun.Samaa mieltä wekkulin kanssa, ihme osarasismia tälläinen! Moriwaki vain kyykkyihin; ja pah sanon minä!No miksi ne sitten tekee putkia ceebeehen?Moriwaki ei sovi kuin kyykkyihin.![]()
![]()
Onko Bomber sellainen pahamaineinen sos.dem. viriosapoliisi..?![]()
Melkein oikein muttei ihan. Siis tarkemmin sanottuna demarit ajavat Hondalla.Demarit eivät aja kilokyykyillä, vaan nakuilla (esim. CB 1300) ja customeilla (esim. Magna).
No, saahan sen Moriwakin tunkea vaikka johonkin Pappa-Tunturiin ja Ducatiin, jos mieli tekee. Teidän omat rahannehan siinä vain palavat, eivät minun.Demarit eivät aja kilokyykyillä, vaan nakuilla (esim. CB 1300) ja customeilla (esim. Magna).![]()
Hah, kaappidemari....MUTTA KAIKKI HONDALLA AJAVAT EMME OLE DEMAREITA!!!![]()
Kai sinne pari vasemmistoliittolaistakin joukkoon mahtuu. Mitä tulee Moriwakiin, ei näytä alle 1300€ löytyvän mistään. Siihen postikulut sun muut päälle.MUTTA KAIKKI HONDALLA AJAVAT EMME OLE DEMAREITA!!!![]()
No voi V***U, jos mies pitää pyörästä, ni sit pitää.Ihmettelen vaan syvästi miksi ihmiset ostavat esim. kyseisen mallisen pyörän jos näillä esteettisillä arvoilla (jos retro ei kelpaa käytä termiä klassinen) ei ole mitään merkitystä, tehokkaampia ja uudenaikaisempia pyöriä on kaupat väärällään.