• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moto GP Brno 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poker
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mro,

mä oon kans tulossa kattoon kisoja, mut valittettavasti aikataulun tiukkuuden vuoksi lentäen paikalle.

T6 katsomosta ylhäältä on 4 paikkaa kavereiden kesken.

Tulossa ollaan. Lähtö Belgiasta torstaina puolenpäivän jälkeen
062802moto_prv.gif
. Yksi yö jossainpäin Saksaa ja perjantaina Brnossa. Katsomo on T5 ja meitä on kolmen henken porukka.

Eilen juttelin yhden tutun kans. Ovat lähdössä porukalla ajaen Via Balticaa pitkin ja tulevat Saksan kautta ja laivalla takas. Varmasti paikalla paljon Suomalaisia!

Pari nakupyörää näillä näkymin lähössä Hki-Rostock-Jonnekkin-Brno... kisaliput on T1 katsomoon.

Näin mennään, laivaliput vihdoinkin maksettu.
biggrin.gif
Majaa pidetään myös Hotel Vranovissa to-ma...

Kiva kun Vranovissa on siis muitakin suomalaisia. Meidän 5 pyörää + huoltoauto strarttaa Keskiviikkona 12.pv Helsingistä Finnlinesillä kohti Saksaa. Perjantai-iltapäivällä jarrutetaan Vranovin pihaan.
033102beer_1_prv.gif

Miten muuten pyörän kiinnitys laivalla tapahtuu. Tarviiko ottaa omia liinoja mukaan? Supefastilla oli juuri niin tietävä asiakaspalvelija, että ei ihan heti selvinny. "Kyllä ne siellä opastaa" "on siellä sellaset, sellaset. En nyt tiedä nimeä"

Miten muuten pyörän kiinnitys laivalla tapahtuu. Tarviiko ottaa omia liinoja mukaan? Supefastilla oli juuri niin tietävä asiakaspalvelija, että ei ihan heti selvinny. "Kyllä ne siellä opastaa" "on siellä sellaset, sellaset. En nyt tiedä nimeä"
Ainakin viime kesänä superilla oli liinat sekä kiiloja renkaisiin laivan puolesta

Tulossa ollaan. Lähtö Belgiasta torstaina puolenpäivän jälkeen
062802moto_prv.gif
. Yksi yö jossainpäin Saksaa ja perjantaina Brnossa. Katsomo on T5 ja meitä on kolmen henken porukka.
T-viitoseen mullakin on lippu. Sielläpä sitten
smile_org.gif

Mä otan muuten oman kiinnitysliinan matkaan. Ei paljoa paina eikä maksakaan, ja onpahan ainakin puhdas ja ehjä
tounge.gif

Kohtahan se sitten pitäs Vuosaarta kohti lähteä. Uujea. Ei enää montaa tuntia...

Homma meni vieläkin paremmaksi eli Kallio korvaa Stonerin Ducatin tehdastiimissä Brnon kisassa.
062802jumpie_prv.gif

Back