• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moto-Seinäjoki, risut ja ruusut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja B52
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

B52

New member
Kyseisen liikkeen myyjien spedeily saa kyllä jo aikamoiset mittasuhteet... Asun(luojan kiitos?)yli 400km päässä ko.liikkeestä joten tein kauppaa puhelimitse. Väännettiin hintaa kohdalleen pariin/kolmeen otteeseen ja kun olin menossa tekemään kauppoja ilmoitettiin, että joku oli varannut pyörän josta olin jo tehnyt "kaupat"?

Pyörän varaaja ei kuitenkaan ilmeisesti koskaan saapunut paikalle ja pyörä palasi takaisin ostettavaksi. Sovimme puhelimessa, että pyörä on nyt sitten VARATTU minulle ja tulen hakemaan sen parin vkon päästä kun työt antaa siihen mahdollisuuden. Imoituksiin luvattiin laittaa maininta varauksesta jne. Luonnollisesti näin ei tapahtunut? No, sen jälkeen puheluihini ei kyseisen myyjän kohdalla vastattu eikä sieltä myöskään otettu yhteyttä sovitulla viikolla??

Sitten tämä myyntimies Mynttinen soittaa, että oli kuule käyny vanahanaikaaset ja kaveri oli myynyt sen pyörän jollekkin. Kylläpä taas olisi ollut sille puuntyöstölaitteelle hommia...
veryangry.gif

Pitäsiköhän ko. liikkeen johtoportaan istua hetkeksi alas ja miettiä miten kannattavaa toimintaa ja mainontaa tuollainen toiminta pidemmän päälle on? Toisaalta aivan sama mulle koska en todellakaan aijo asioda enää Moto-Seinäjoessa.

Sattuuhan noita. Tää osoittaa sen kuinka huonosti voi firman sisällä tieto kulkea.

Oon itse kokenut melkein saman kohtalon mutta onneksi löytyi
pyörä yksityiseltä paaljon halvemmalla ja vähemmän ajettuna kuin liikkeestä
smile_org.gif

Aika v*ttumainen homma! Omakohtaset kokemukset k.o. liikkeestä huoltojen osalta. Hyvin ovat huoltaneet ja ei moitteen sijaa ole ollut, ovat soittaneet kotiinkin ja kysyneet, josko vaihtaisivat huoltaisivat samalla muitakin havaitsemiaan "vikoja" ja hinnan sanoneet heti valmiiksi. Mutta täytyy sanoa, että jos omalle kohdalle tuollainen show tulisi eteen, ei kyllä kiinnostaisi se yritys enää sen jälkeen.

Mulla taas on loistavia kokemuksia kyseistä liikkeestä, joten uus XX tuli sieltä ostettua ku oli halvin hinta, tosin juuri Kuopion H.S. Pitkänen pääs aika lähelle tarjouksellaan
wink.gif

Ensimmäinen kerta kun kuulen negatiivistä palautetta kyseisestä firmasta. Asia on kyllä niin että ei se tarvitse kuin kerran saada tuollaista kohtelua, ja luottamus on mennyt. Itse reakoisin samalla lailla. Naapuri on kanssa etsinyt pyörää monesta paikasta, ja todennut että aika vähän on loppujen lopuksi halua hieroa kauppoja. Taitaa olla ostajista ylitarjontaa. Joskus se huonompikin aika tulee, ja silloin yleensä ne harvenevat ostajat muistaa missä palvelu on pelannut.

Ensimmäinen kerta kun kuulen negatiivistä palautetta kyseisestä firmasta. Asia on kyllä niin että ei se tarvitse kuin kerran saada tuollaista kohtelua, ja luottamus on mennyt. Itse reakoisin samalla lailla. Naapuri on kanssa etsinyt pyörää monesta paikasta, ja todennut että aika vähän on loppujen lopuksi halua hieroa kauppoja. Taitaa olla ostajista ylitarjontaa. Joskus se huonompikin aika tulee, ja silloin yleensä ne harvenevat ostajat muistaa missä palvelu on pelannut.
Maksaa vaivan kysäistä Moto-Raumalta.
wink.gif

Nimim. 2 mopoa e-mailitse

Ohhoh, melko kakkimainen keisi.

Itse ostin moto-seinäjoelta nykyisen pyöräni ja kaupat eivät olisi voineet sujua paremmin. Muutenkin siellä tulee aina silloin tällöin pyörittyä ja mukaankin jotakin on tarttunut ja henkilökunta on aina ollut loistavaa, eivät tuputa ja osaamista löytyy tarvittaessa. Pisteenä iin päällä, kilpailukykyiset hinnat - ainakin pyörissä. Oma palautteeni on siis positiivista isolla plussalla.

Toisaalta, en voi väittää yllättyneeni tällaisista palautteista. Ei sillä, etteikö kaverit olisi asiallista porukkaa ja varmasti yrittävät palvella kaikkia, mutta tuolla tuntuu joskus olevan yksinkertaisesti pirunmoinen härdelli henkilökunnan määrään nähden. Ymmärtääkseni myyntivolyymit ovat kuitenkin kohtuullisen pienelle putiikille melko kiihkeät. Kun omasta pyörästäni hieroin kauppoja, niin ympärillä myytiin samalla mopoja siihen tahtiin, että "toimiston" tiskille paperitöitä tekemään kertyi jonoa (pari-kolme kaveria tekemässä paperitöitä, yksi heppu ravaamassa katsastuskonttorin väliä). Ja puhelin ns. kuumana kaiken aikaa.

Varusteita ja varaosia kun ostin niin oli kyllä melkoista kohellusta. 5 henkilöä ramppaa edes takaisin tiskin ja varaston väliä eikä kukaan oikeasti tee mitään. Kaiken kuitenkin sain mitä tarvitsin, ja ihan sopivalla alella.

Mulla ei ole Moto-Seinäjoesta kun hyviä kokemuksia.
Mutta voi se näemmä noinkin käydä.
omg.gif

Triumph-seikkailujen jäljiltä Moto-Seinäjoki on henkilökohtaisessa boikotissa meikäläisellä.

Niin pyörämyynnin kuin tarvikkeiden myyjät touhuavat ja häsläävät ja juoksevat asiakkaan ja puhelimen välillä kuin muurahaispessä,eikä kukaan varmaan tiedä mitä toinen myyjä tekee,mutta hyvää ja kohteliasta palvelua olen saanut aina,niin puhelimenvälityksellä kuin paikanpäältäkin !!!!!!
Huolto on varmasti Suomen parasta,kun Trumpasta puhutaan...siellä ei tuosta häsläämisestä ole hitustakaan läsnä..

Onkos tälle liikkeelle tapahtunut jotain, kun www-sivusto tarjoilee pelkkiä tyhjiä valkoisia sivuja?

muutama vuosi sitten kysyin moto-seinäjoesta takarengasta cebariin ja myyjä sanoi yhden vielä löytyvän hyllystä , sanoin että laittaa varaukseen ja että tulen hakemaan iltapäivästä . no iltapäivästä kun menin rengasta hakemaan niin eipä ollutkaan rengasta enää vaan joku oli sen ehtinyt myymään
veryangry.gif
no myyjä kyllä hoiti homman asiallisesti ja sai myytyä minulle pykälää isomman renkaan samaan rahaan
smile_org.gif
loppu hyvin kaikki hyvin ja tulen asioimaan uudelleenkin
cool.gif

asioilla monesti kaksi puolta; näin kauppaa joskus tehneenä, ymmärrän kirjoittajan ärtymyksen, joka täysin aiheellista, se toinen puoli on,
että näitä varauksia tehdessä, jos maksaa ns. varausmaksun, niin silloin kauppojen pitäisi olla selvät...
monesti kun vastaavassa tilanteessa kysyy/tiedustelee mahdollisuutta hoitaa varausmaksua, niin sitä EI OLE...
jonkun kerran olen "varannut" ilman varausmaksua
tuotetta ja yleensä kaupat on toteutuneet sovitusti, mutta muutama ikävä esimerkki on ettei asiakkaasta ole kuulunut mitään..
vaikka koittanut soitella muuan kerran perään ja jättänyt viestejä vastaajaan, se on ikävää bisneksen kannalta kun seisottaa 10t€ ajokkia muutaman viikon ja sovittuna kauppapäivänä, mahd. ostaja häipynyt maan alle.. saattaa parissa viikossa meennä monta hyvää kauppa mahdollisuutta ohi tämä varaajan takia..

ei ollut tarkoitus syyllistää ketään, eikä ainakaan kirjoittajaa, sattui olemaan vaan aiheeseen sopiva ketju
hyviä ajokelejä..
062802jumpie_prv.gif

Back