Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huonoja kokemuksia . Ajelin sinne kun myivät viimeistä Suomessa olevaa mua kiinnostavaa 2018 mallin softailia. Myyjä M vakuutteli että tämän saan edullisesti välirahalla 12400e, kyselin välirahaa myös 2019 malliin joka oli 14400e. Uskoi näihin hinta arvioihin ja tein kaupat 2018 mallista.
Kotona heräili epäilys hinnoittelua kohtaan koska uudessa hinnastossa oli sama hinta 19 mallissa kuin ostamassani 18 mallissa. Päätin pyytää tarjouksen myös toiselta HD liikkeeltä ja ihmetys oli suuri kun tarjous 2019 mallista oli vain 10400 euron väliraha eli 4000 euroa halvempi kuin seinäjoella. Kaupasta oli kulunut viikko ja peruin moto seinäjoen kaupan, piti maksaa sopimuksen purusta ja sain epäsuoran porttikiellon liikkeeseen, kulutin liikaa heidän kallista aikaansa.
.
Ei jumalauta... onhan nyt joka liikkeellä oikeus hinnoitella vaihtohyvitys oman mielen mukaan.
Ei se ole väärin tai kusetusta pyytää enemmän kuin mitä toinen pyytää.
Työkaveri hommas kesällä uuden BMW:n(auton) ja Kouvola vs. Mikkeli vaihtohyvityksessä oli 6000€ ero.
Ei se syyttänyt Kouvolan puljua kusetuksesta vaan meni suosiolla Mikkeliin.
Aiemmin olen aina kysynyt tarjoukset monesta paikasta ja kilpailuttanut vielä senkin jälkeen
niitä keskenään. Nyt vaihtopyörä oli lähes uusi ja luulin saavani viimeisen pyörän edullisesti
kuten annettiin ymmärtää.
Huollostakin kokemukset huonoja, kesän määräaikaishuollossa takarengas laitettiin pyörimään ensin
väärinpäin ja oljyä piti mennä seuraavana päivänä lisäämään kun ei mittatikkuun yltänyt.
Mun mielestä kusettajia firma jonka kierrän kaukaa.
Puljut tekevät huolimattomuusvirheitä ja asiakkaan kannalta huonoja tarjouksia. On näitä omallekin kohdalle sattunut. Oon vain sen verran vanhanaikainen, etten niistä julkisesti huutele. Kavereille voin mainita. Normaalisti laitan lisäksi yhteistyön tauolle.
Mikäli jostain saa hyvää palvelua, niin siitä tulee julkista palautetta.
Puljut tekevät huolimattomuusvirheitä ja asiakkaan kannalta huonoja tarjouksia. On näitä omallekin kohdalle sattunut. Oon vain sen verran vanhanaikainen, etten niistä julkisesti huutele. Kavereille voin mainita. Normaalisti laitan lisäksi yhteistyön tauolle.
Mikäli jostain saa hyvää palvelua, niin siitä tulee julkista palautetta.
Kuin myös.....,ja niin minäkin.....(arvaa onko helppoa ,olla maltillinen).....kun ei asiat mene niin kuin on sovittu...,jopa minä pystyn ola niistä huutelemati.....,vaikka puhutaan suurista summista.....,ei siis tonteista...,vaaan kymmenistä...
4000 euroa on ainakin mulle iso raha. Jos sen saa vaihtamalla kauppiasta niin ehdottomasti kannattaa ostaa sieltä mistä saa halvimmalla. Oiskohan ollut joku aloitteva myyjä joka haluaa talolle oikein hyvän diilin? Se on kyllä tyhmää kun ihmiset puhuu ja on internet niin on kuin kusis omiin muroihin.
Mielellään kannattaa mainita että mistä sai hyvän diilin? Näistä ei koskaan tiedä vaikka olisi kilpailevan firman myynnin edistämistä ja provoilua? Mie olen myös kuullut ikäviä juttuja kyseisestä firmasta. Ei ole ihan pitänyt mitä on luvanneet.
Vastaan asialliseen kysymykseesi. Myyjä oli uusi en ole aiemmin häntä siellä nähnyt, eikä vaikuttanut
asiantuntevalta harrikoiden suhteen. Pyörää ei oltu valmisteltu ja sain kaupan purettua,
tosin firman johto kirjoitti mulle tekstiviestillä että asiakassuhteen jatkaminen on hankalaa tämän jälkeen
mutta kai pohjammaalla toimitaan näin, en kyllä itsekkään sitä olisi jatkanut vaan hankin pyörän Heinolta.
Myönnän kyllä että toimin typerästi kun tein kaupan vastoin toimintatapojani, siihen
vaikutti se kun pyörä oli viimeinen ylivuotinen ja tarkoitus rekisteröidä ensi keväänä ja pelkäsin menettäväni sen ja hintojen nousevan Trumpin verojen ja vuosikorotusten vuoksi.
Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.