Attitude
New member
Taisin jättää kentän tyhjäksi, sitten kun jatkaa eteenpäin niin siihen tulee itellään joku id...Meinasin tilata potan ja hanskat tuolta. Mitä siihen *ID Number: kohtaan pitää laittaa? Sotu?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisin jättää kentän tyhjäksi, sitten kun jatkaa eteenpäin niin siihen tulee itellään joku id...Meinasin tilata potan ja hanskat tuolta. Mitä siihen *ID Number: kohtaan pitää laittaa? Sotu?![]()
Kun esim. Dainesen ajohousujen lähtöhinta Suomessa on 30 % päälle Motocardin hinnan ajokauden ollessa kuumimmillaan, täytyy joko omistaa se suomalainen liike tai olla omistajan hyvä kaveri, jos meinaa saada alle Motocardin tai Mlolin hinnan samat vermeet. Toki pitää katsoa, mitä tilaa ja käydä ensin Suomessa tinkaamassa käteishintaa alas, jolloin saa kuvan todellisesta hinnasta täältä ostettuna. Tuossa edellä jo kerroinkin All Rightin "edullisesta" kypärätarjouksesta, jossa myyjä kävi vielä kysymässä pomoltaan käteishintaa ja tuloksena oli ruhtinaallinen 5 prosentin alennus X-Spiritistä. Minä ainakin maksan mieluummin postikuluitta espanjalaisille sen 540 euroa kuin 760 euroa kypärästä kun espanjalaisilta voi ostaa Eurocardilla ja saa vähintään n. 30 päivää maksuaikaa ilman mitään kuluja ja valuuttariskiä.Mitä noita hintoja kattelin Dainesen ja Foxin osalta niin eipä ne paljoa suomen hinnoista eroa... Tinkaamalla saa suomesta jopa alle motocardin hinnan.
Nyt tein toisen tilauksen ja ei oikein etene tällä kertaa toimitus. Tilasin nahkatakin 20.4 eikä ole takkia näkynyt. 2 viestiä olen lähettänyt ja ei ole vastauksia kuulunut. Takki oli poistotuote joten onhan se voinut loppua, mutta olisi silti mukava tietää tarkemmin. Noh, odotellaan vielä.Itse tilasin sieltä pari kuukautta sitten Shoein rx1000 ja kaikki sujui todella helposti. Tilauksen tein lauantaina ja kypärä oli perillä keskiviikkona, joten oli yllättävän nopea toimitus. Tilauksen maksoin mastercardilla nordean verkkopankin kautta.