• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motocard

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wanderer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meinasin tilata potan ja hanskat tuolta. Mitä siihen *ID Number: kohtaan pitää laittaa? Sotu?  
withstupid.gif
Taisin jättää kentän tyhjäksi, sitten kun jatkaa eteenpäin niin siihen tulee itellään joku id...

Tilasin tuolta 16.3 perjantaina kypärän ja hanskat. Kamat tuli tänään, eli erittäin nopeaa toimintaa! Eikä tullut postikuluja! Tilaan jatkossa kaikki varusteet tuolta!
buttrock.gif

Mitä noita hintoja kattelin Dainesen ja Foxin osalta niin eipä ne paljoa suomen hinnoista eroa... Tinkaamalla saa suomesta jopa alle motocardin hinnan.

Katsotaas kauanko tälläkertaa kestää toimitus, eilen illalla lähti tilaus vetämään kypärästä
062802moto_prv.gif

Mitä noita hintoja kattelin Dainesen ja Foxin osalta niin eipä ne paljoa suomen hinnoista eroa... Tinkaamalla saa suomesta jopa alle motocardin hinnan.
Kun esim. Dainesen ajohousujen lähtöhinta Suomessa on 30 % päälle Motocardin hinnan ajokauden ollessa kuumimmillaan, täytyy joko omistaa se suomalainen liike tai olla omistajan hyvä kaveri, jos meinaa saada alle Motocardin tai Mlolin hinnan samat vermeet. Toki pitää katsoa, mitä tilaa ja käydä ensin Suomessa tinkaamassa käteishintaa alas, jolloin saa kuvan todellisesta hinnasta täältä ostettuna. Tuossa edellä jo kerroinkin All Rightin "edullisesta" kypärätarjouksesta, jossa myyjä kävi vielä kysymässä pomoltaan käteishintaa ja tuloksena oli ruhtinaallinen 5 prosentin alennus X-Spiritistä. Minä ainakin maksan mieluummin postikuluitta espanjalaisille sen 540 euroa kuin 760 euroa kypärästä kun espanjalaisilta voi ostaa Eurocardilla ja saa vähintään n. 30 päivää maksuaikaa ilman mitään kuluja ja valuuttariskiä.

Käsitinkö oikein, et toi pankkikortin vinguttaminen on ainoo tapa maksaa tuolla, jos ei satu asumaan espanjassa. Ei pysty maksaa,kun paketti perillä?

Nii minä ainakin asian käsitin, että pankkikortti/visa on se ainut vaihtoehto, jos ei tilisiirtoa halua tehdä. Harva paikka kai ulkomaille lähettää ennenkuin ovat rahat saaneet.

Mä tilasin tuossa kuukausi sit shoei kypärän,muutamat visiirit ja alpinestars hanskat ja kamat tulivat ennen kun kerkes kissaa sanoon.Tasan viikko ja tuotiin työpaikalle kuitattavax..Isokäsi sille firmalle 10+!
bowdown.gif

Kemo: tuliko sulle sähkopostia kun paketti oli lähteny? tai mitään muutakaan viestiä maksun jälkeen?

Köhöm, kolmenlaukun wingrack teline 44,95e, kun täällä kotosuomessa myy samaa tuotetta eräs varsin tunnettu liike hintaan 175e. Ilmeisesti jollakin on katteet kohdillaan.

Ilmeisesti pääasiassa hyviä kokemuksia ko. firmasta. Itseäni kyllä kammoksuttaa ajatus luottokortin numeron antamisesta, mutta jos se ei sitten niin vaarallista olekaan  
nixweiss.gif
.

Mieluummin ehkä laittaisin tilisiirtona, mut tiedä sitte.

Löytyi nimittäin aivan upea Shoein kypärä tuolta. Jahka sais viikkorahat niin vois harkita tilaamista  
smile_org.gif

Angeli: Jos sinulla vain sattuu olemaan Visa, niin sitähän kannattaa käyttää, koska jos tavara ei satu tulemaan saa rahat helpommin pois kun ilmoittaa luottokunnalle, verraten jos olet tilisiirron tehnyt nii rahojen takaisin saanti kai on hankalempaa. Tai niin ainakin itselle on sanottu ja onneksi vielä ei ole tarvinnut rahoja hommata takaisin
smile_org.gif

Nyt vaan odotellaan josko sieltä Shoei tulisi ensi viikoksi ajoon
sport05.gif

Vaikuttaa todella hyvältä kaupalta. Onko kenelläkään kokemuksia palautuksista jos on vaikka tullut väärä tavara/koko?

Itse tilasin sieltä pari kuukautta sitten Shoein rx1000 ja kaikki sujui todella helposti. Tilauksen tein lauantaina ja kypärä oli perillä keskiviikkona, joten oli yllättävän nopea toimitus. Tilauksen maksoin mastercardilla nordean verkkopankin kautta.

Joo, eli tänää tuli kotia Shoein kypärä
biggrin.gif
Noin viikon vei tulo, kun viime viikon tiistai-keskiviikko yönä maksoin/tilasin ja nyt keskiviikkona tuli
062802moto_prv.gif

Ja kaikki oli niinkuin pitikin, eli suosittelen!
smile_org.gif

Pitäis tilata tuolta se shoein xr1000 kypärään hopeinen peilivisiiri cx1v..Onko kellään tietoa, onko siinä pinlock paikat?

Oli ainakin minulla kaikissa kolmessa visiirissä ne reiät valmiina mitkä tuli Xr-1000 kanssa. Ja niistä yksi oli tuo hopea peilivisiiri.

Pari viikkoa sitten tuli tilattua XR-1000 tuolta ja kaikki meni hienosti, noin viikossa tuli kotiovelle.  
smile_org.gif

Itse tilasin sieltä pari kuukautta sitten Shoein rx1000 ja kaikki sujui todella helposti. Tilauksen tein lauantaina ja kypärä oli perillä keskiviikkona, joten oli yllättävän nopea toimitus. Tilauksen maksoin mastercardilla nordean verkkopankin kautta.
Nyt tein toisen tilauksen ja ei oikein etene tällä kertaa toimitus. Tilasin nahkatakin 20.4 eikä ole takkia näkynyt. 2 viestiä olen lähettänyt ja ei ole vastauksia kuulunut. Takki oli poistotuote joten onhan se voinut loppua, mutta olisi silti mukava tietää tarkemmin. Noh, odotellaan vielä.

Joo, tosiaan noihin sähköposteihin he eivät tunnu kovinkaan panostavan, itsekkin pyysin vahvistusta tilauksesta/lähetyksestä sähköpostiin, mutta mitään ei kuulunut. Noh onneksi tavara tuli muuten nopeasti
smile_org.gif

Back