Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä mielenkiintonen juttu. Saapi nähdä mihin tuuraaja pystyy.Nyt varmaankin Spies nousee stunttaamaan Rossia? Aikamoinen tilaisuus Benille kun ensimmäisenä kautenaan pääsisi tehdastiimiin![]()
Kalliosta tulee eittämättä mieleen eräs toinen urheilija, eli Jarkko Nieminen, ikuinen lupaus mutta läpilyönti on vielä tekemättä.Joopa joo. Ei mulla ole mitään Kallioo vastaan, mutta rupee usko pikku hiljaa loppumaan miehen touhuihin![]()
Aina samat höpinät, että pyörä ei käänny ja sitte takapäässä ei ole pitoa. No, niin se varmaan onkin. Olisiko sit syytä vaihtaa tallia? Ehkäpä. Ongelma vaan oon siinä, että onko tuollaisilla suorituksilla enää ens kaudella töitä Motogp-sarjassa?
Mitäs mieltä muut ootte miehen suorituksista ja ens kauden kuvioista?
Näkihän sen viime kaudella kun Stoner oli sivussa pari kisaa, niin Hayden sai kehitellä pyörää haluamaansa suuntaan ja tulosta alkoi kummasti tulemaan enemmän. Kun Stoner palasi, niin Haydenkin "taantui" taas surkeille sijoille.Niinhän se vähän on ollut viime kausina, että Ducatia ei ole muut saaneet optimaalisesti kulkemaan kuin Stoner. Erot on tuolla tasolla niin pieniä, että kyse voi hyvinkin olla säätöjen ja pyörän "luonteen" vaikeudesta. Toisaalta kone on vähintään yhtä suuri osa menestystä kuin kuskikin tuossa luokassa.
Ongelma Kallion kannalta on siinä, että jatkuvat pettymykset nakertavat itseluottamusta ja samalla jatkomahdollisuuksia tuossa tai muussakaan tallissa. Itse kyllä toivon vielä että Mika saisi sen lopullisen palasen loksahtamaan kohdalleen. Eka kauden kahdeksannet sijat kisoissa oli kuitenkin ihan lupaavia.
Oliko muilla köyhillä sama ongelma kun mulla 4 Sportilla, eli ääni tuli reilu 10s etuajassa![]()