Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei kukaan syytä tässä sopassa Iannonea mestarustaiston häiritsemisestä?
No sen takia kun neiti Rossi ei ole kitissyt ja osoitellut sormella siihen suuntaan.
No mitä väliä sillä on, jos puhutaan mestaruustaiston häiritsemisestä?Mä luulin sua fiksummaksi. Looginen päätelmä, että miksi ei on se, että kukaan ei epäile Crazy Joen ajavan muuta kuin täysiä ja vain itselleen ja tallilleen.
Totakin voi katsoa monella silmällä.Minun silmään Pedrosa on ollut pari kisaa nopein.
Tämä on taistelu mestaruudesta. Monet sekoittavat sen taisteluun, kuka on nopein.
Muistaakseni pytyn voittaa se, jolla on eniten pisteitä kauden lopussa ja niitä ei arvonnoissa jaeta![]()
Joulu? Kyl se on ihan ajamalla 100% ja pysymällä radalla tässä pisteessä. Sateella ajaminen kuuluu osana leikkiin. Tämä on taistelu mestaruudesta. Monet sekoittavat sen taisteluun, kuka on nopein. MM on muuten nopein tällä hetkellä, mutta ei taistele mestaruudesta.
Anyway, mitään kunniakujia ei tule tehdä. Se tekis sarjan naurunalaiseksi. Töppäykset on tehty, penaltit jaettu ja kohta ajetaan mestaruudesta Valenciassa. Muistaakseni pytyn voittaa se, jolla on eniten pisteitä kauden lopussa ja niitä ei arvonnoissa jaeta![]()
^
Ei kuitenkaan montussa?
Scuuballe: Joo, lopputulos sama, mutta toisessa tapauksessa se on helpompi hyväksyä, koska raasinki, ja toisessa ei, koska vittuilu. Vaan kyl sä tän tiesit.
Esim. nenän voi murtaa kaatumalla tai saamalla turpiin. Huono analogia, myönnän.
Totakin voi katsoa monella silmällä.
San Marino Fastest Lap: Lap: 4 Jorge LORENZO 1'33.273
Aragon Fastest Lap: Lap: 2 Jorge LORENZO 1'48.120
Motegi Fastest Lap: Lap: 3 Jorge LORENZO 1'54.867
Australia Fastest Lap: Lap: 27 Marc MARQUEZ 1'29.280
Sepang Fastest Lap: Lap: 2 Jorge LORENZO 2'00.606
Totakin voi katsoa monella silmällä.
San Marino Fastest Lap: Lap: 4 Jorge LORENZO 1'33.273
Aragon Fastest Lap: Lap: 2 Jorge LORENZO 1'48.120
Motegi Fastest Lap: Lap: 3 Jorge LORENZO 1'54.867
Australia Fastest Lap: Lap: 27 Marc MARQUEZ 1'29.280
Sepang Fastest Lap: Lap: 2 Jorge LORENZO 2'00.606
motogp comista vaan klikkailet ResultsKova veto toi fastest kisan loppuun marquezilta. Pitäs toki nähdä nopeimmat samasta kisasta muiden kohdalla. Kuiva ja kuiva keli ei välttämättä ole samat kisan loppuun asti. Nopein kierros kertoo hyvin potentiaalista, mutta jos tavoitteena on maksimi pisteet, on hajonta paljon tärkeämpi
Eipä se välttämättä aina ole nopein, vaan kisan paras kuski.Mä kun oon koko ajan luullu, että se nopein kaveri seisoo kisan jälkeen siinä korkeimmalla korokkeella.
Eipä se välttämättä aina ole nopein, vaan kisan paras kuski.
Jaa ett raasinkimielessä mestaruustaistoa saa häiritä? Eikös se ollut kirjoittamaton sääntö ettei saa?Scuuballe: Joo, lopputulos sama, mutta toisessa tapauksessa se on helpompi hyväksyä, koska raasinki, ja toisessa ei, koska vittuilu. Vaan kyl sä tän tiesit.
Esim. nenän voi murtaa kaatumalla tai saamalla turpiin. Huono analogia, myönnän.
Jaa ett raasinkimielessä mestaruustaistoa saa häiritä? Eikös se ollut kirjoittamaton sääntö ettei saa?