-JuhaK-
New member
Onko muita foorumilaisia tulossa Asseniin ? Itse lähden huomenna aamulennolla pelipaikoille![]()
Ota sadevehkeet mukaan, siellä sataa suhteellisen usein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muita foorumilaisia tulossa Asseniin ? Itse lähden huomenna aamulennolla pelipaikoille![]()
Ota sadevehkeet mukaan, siellä sataa suhteellisen usein.![]()

Pitääköhän tässä lähteä etsimään lentoja Valenciaan katsomaan kun Vale saa kymmenennen? Olihan kisa, kilpailullisesti ei ehkä paras. Mutta draamaa ja lopputulos taas jotain muuta kuin miltä alussa näytti. Lorenzo on vahva silloin kun setup on ihanteellinen, mutta Vale taas venyy epäoptimaalisessa tilanteessa paljon paremmin. Pedrosalla kyyti jota ei ole nähty pitkiin aikoihin. Marc keskittyy ens kauteen ja ajelee mukana, siltä se ainakin näyttää.
Pitää kyllä myöntää, että vahingonilonen nauru pääs siinä kohtaa kun Lorenzo teki sen ratkasevan virheen...
Minkähänlaisen lipan se Alex teki? Videokuvaa siitä ei vissiin ole olemassa?
Jaa mikäs loresta tekee noin naurettavan?
Tapahtui jo harjoituksissa. On mm. verenvuotoa aivoissa havaittu, kylkiluita useita poikki, keuhkoissa ruhjeita ja muutamassa selkänikamassa murtuma, joten lääkintähenkilökunnalla riittää seurattavaa. Tilaa vakaa eikä vaadi toistaiseksi toimenpiteitä, sanoo tiedote karkeasti.
Sissille toipumisia.
Sitä meinasin lähinnä, että törmäskö se kaiteisiin tai johonkin vai alkoko pyöriin. Ja miten se kaato sen.
En mä sanonu, että se on naurettava kaveri. Ite vaan en oo koskaan tykänny sen tikkaripään persoonasta, en edes silloin kun se ajo pikkuluokissa.
Jos rossi olis niin ylivoimasen hyvä, nii miks se ei osannu ajaa ducatia, jolla stoner kuitenkin pesi muita useemmankin kerran?

, 46-tavaraa on jokunen. Tulokset ovat omaa luokkaa ja persoonana uskomaton. Se että on osannu vielä kaupallistaa itsensä, vaan lisää arvostusta. Ei kukaan sitä krääsää pakota ostamaan, mutta aika keltaista katsomoa on välillä ollu. Lore ja Marc yrittäneet samaa, pääsemättä ainakaan vielä samaan tavarapaljouteen.Jos rossi olis niin ylivoimasen hyvä, nii miks se ei osannu ajaa ducatia, jolla stoner kuitenkin pesi muita useemmankin kerran?