Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menet Chromella MotoGP sivustolle, kirjaudut sisään ja laitat videon pyörimään. Sitten painat chromessa olevaa cast-painiketta ja Chromecast hoitaa homman paikallisesti. Samalla voi vaikka surffailla kännyllä, kunhan Chrome pyörii taustalla. Ei ole näytön peilauksesta kyse, se olisi liian hidasta.
Arkistovideoilla näytti myös Videopassista löytyvän cast-nappula, mutta ei livessä.
Näitä käytin tänään Android kännyllä. Ja treenit näkyi hyvin tv:ssä.


Hyvin pelaa myös Microsoft 950 XL puhelimella tuo Videopassi . Kuva on erittäin hyvä HD :na . Nyt kisoja voi katsella missä vain . Olisi aikaisemmin pitänyt hankkia tämä MotoGP videopassi ja jättää Nelonen pro hankkimatta.![]()

Videota ei voi suoratoistaa sivuston rajoitusten vuoksi. Tuollainen ilmoitus tulee jos yrittää Chromecastin kautta Videopass live lähetystä katsoa. Mutta nyt rupesi näkymään Moto 3 aikaajojen jälkeen.
Kertokaas miksi Rossilla on jarruvalo mittaristossa? Naama loistaa punaisena joka jarrussa.
Taisi olla sama ainakin yhdessä satelliittijammussa, mutta ei Lorella.
Se taitaa olla rajoittimenvalo mikä syttyy aina kun se lyö pienempää vaihdetta jarruissa.
Joo, jotain hämminkiä. Itse vaihdoin feediä (option 1&2), ja alkoi näkymään. Hiukan sattumanvaraista, joskus valittaa ja joskus ei. Kannattaa kokeilla eri variaatioita jos ei heti pelaa. Viime vuonna käytin myös TVcast sovellusta, jolla näkyi joissain tilanteissa.Videota ei voi suoratoistaa sivuston rajoitusten vuoksi. Tuollainen ilmoitus tulee jos yrittää Chromecastin kautta Videopass live lähetystä katsoa. Mutta nyt rupesi näkymään Moto 3 aikaajojen jälkeen.
Tuossa olisi järkeä, vaan Lorella näin ei käy? Ja eikö luistokytkimen pitäisi huolehtia ettei kone kierrä noissa tilanteissa järjettömiä?
Luullakseni motogp vehkeissä ei ole luistokytkintä, koska se on turha, koska elektroniikka hoitaa moottorijarrun eliminoinnin/ blibbauksen/ kierrosten tasaamisen.Kuskit vaihtaa eri tavalla alaspäin, toiset agressiivisesti, toiset vähän rauhallisemmin. Lisäksi luistokytkimen säätö vaikuttaa kuinka korkealle kiekat nousee.