MotoGP 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu toihan on ihan vitsi koko sivu. Ei sitä pysty katkaisemaan kuin sähköpostilla. Omassa profiilissa on nappi joka ei toimi. Näköjään vaikka on luottokortti vanhentunut maaliskuussa niin silti lähti se 119€ luotolta.

Sinänsä ei haittaa kun en ole aikeissa lopettaa mutta on toisilti aika koomista:D
119e? Mulle toi tarjoo 139.99.

Kuulun myös tähän rahamiesten joukkoon jolle Dorna tarjoaa aina tuota kalliimpaa hintaa, syystä tuntemattomasta.

Sain nyt ilmeisesti sähköpostilla tuon peruttua. Jossain määrin looginen syy, joskin hiukan eri tavalla tuo pelas, kuin mitä itse aatteli.
Eli autoreneval tekee jatkamisen ennen viimestä kisaa, kun olin siis lopettamassa tuon kisan jälkeen. Tämän takia tuo sitten ilmeisesti oli perumassa kyllä, mutta vasta kautta 2021...

Itse livehän on toiminut ihan hienosti ja tykänny kattoa, mutta nyt säästö syistä kitsastellut. Huomioidaan myös, että katsominen alkoi, kun tuon kauden sai 99 eurolla.

Hinta kytketty esim. $ kurssiin? Jos näin niin pyöristää summan vähän samaa tapaan kuin liikkeet yleensä 99,90 ei 100.

Silly season alkoi melko varhain. Twitterissä huudellaan että Vinales on tehnyt yamahan kanssa sopparin vuoteen 22 asti

^Vahvistettu tieto. Yamaha laittanee pää kehityssuunnan ko. herraa tukevaksi. Marcin ja Hondan syrjäyttämiseen tarvitaan kovat keinot.

Ei kai nyt Rossi. Ei vaikka voittais joka kisan ens vuonna. Loppuu tiimalasista hiekka.

Se loppuu sitte Rossin ura. En näe sitä Petronasilla, enkä oikein muilla merkeilläkään enää.

Se loppuu sitte Rossin ura. En näe sitä Petronasilla, enkä oikein muilla merkeilläkään enää.

Voishan sitä Petronasilla yhden kauden vielä jäähdytellä, jos on hirveä polte ajaa. Ajeleehan Räikkönenkin formulaksi naamioidulla Arnalla.

Näin italohenkisenä olen elänyt toivossa, että kukaan ei ikinä, missään, koskaan, kuuna päivänä muistuttaisi Arnasta!

Eiköhän se pääse vaikka yksityiskuljettajana ajamaan jos sillä vielä on palo ajaa kilpaa. Ei voita mestaruuksia mutta eipä sillä hänelle ole enää tässä vaiheessa uraa merkitystä.

Mun silmissä Rossi on vieläki paaaljon edellä Marquezia suorituksissa... Marquez ei oo tehny vielä raakilevehkeestä voittajapyörää kuten Rossi teki ekana jammukautenaan.

Jorge palaa Yamahalle testipilotiksi.

Tähän joku jo loihe lausumaan, että tilanne on kuin olisi Satu Tuomisto anoppina.

Back