Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Michel Turco
@M_Turco
So @DucatiMotor will validate three #MotoGP engine specifications. 2021 spec for Bezzecchi, Di Giannantonio and Bastiannini. 2022 A spec for Bagnaia and Miller, 2022 B for Zarco, Martin and Marini. A decision to satisfy Pecco who found the last version of the engine too brutal.
Näköjään MotoGP on ilmestynyt Discovery+:n ohjelmakartalle. Se minulle ei nopealla vilkaisulla selvinnyt, että riittääkö pelkkä 9,99€/kk maksava sporttipaketti, mutta tuskin se ainakaan sitä Cmore -lisuketta siihen kaipaa.
EDIT. Kyllä se vahvasti siltä vaikuttaa, että tuo halvin sporttipaketti riittäisi sikäli kun webbisivusto toimii oikein. Nimittäin jos klikkaa jonkun discoveryn hömppäsarjan päällä tilaa-nappia, se tarjoaa 6,99€/kk peruspakettia, mutta MotoGP:n kohdalla tilaa-nappi johtaa listaan mistä peruspaketti puuttuu mutta tuo kympin sportti on valittavissa.
EDIT2. Jos kävisi säkä ja WorldSBK-sarja pysyisi Eurosportilla niin saisi vielä kaksi kärpästä samalla rahalla.
Ja asia on myös näin, että 9,99€/kk sporttipaketti riittää. Varmistin tämän Discovery+ asiakaspalvelusta.
Eli ymmärsinkö oikein että discovery+ sportti paketilla näkee motogp WSBK ja bsbk?Ja asia on myös näin, että 9,99€/kk sporttipaketti riittää. Varmistin tämän Discovery+ asiakaspalvelusta.
Eli ymmärsinkö oikein että discovery+ sportti paketilla näkee motogp WSBK ja bsbk?
Eli ymmärsinkö oikein että discovery+ sportti paketilla näkee motogp WSBK ja bsbk?
Itse tulkitsin Stuntmanin kommentin varmistavan vain MotoGP:n hinnan, mutta hän kertokoon itse mitä tarkalleen ottaen kysyi aspasta.
Eurosportin nettisivu ei kerro vielä WSBK:sta mitään muuta, kuin että tarjoaa katsottavaksi jotain viimevuotisia jälkilähetyksiä. Toisaalta kauden alkuunhan on toista kuukautta, joten voi hyvinkin olla että sopimustilanne on auki, kun varmistuihan MotoGP:kin ihan kalkkiviivoilla.
Mahdollisesti sekoitettu F1:een (Sotsin osakilpailu peruttu)?