Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa ihan siltä että ne on käyny mun tallista pöllimässä pyörän ja osatHarjoituksia katselin ja kuuntelin lontoon selostusta. Sen vähän mitä ymmärsin niin markkua olivat haastatelleet hondan ongelmista. Mutkaan vietäessä ongelmia(sanoikohan että kääntyy liian hitaasti mutkiin). Tiivistettynä kuitenkin oli että ei ole vauhtia, tuntumaa eikä luottamusta pyörään. Ovat tuoneet jereziin jotain uusia osia.
Kuulostaa ihan siltä että ne on käyny mun tallista pöllimässä pyörän ja osatmulla on Hondassa täsmälleen samat ongelmat ollu niin kauan kuin on ollu mulla pyörä.
Hatunnosto ennustukselle! Meni yhtä vaille täysin oikein!Uskoisin Bagnaian ja Quartararon vääntävän voitosta. Jos alussa ero ei kasva suureksi niin kisamitassa yamaha voi olla vahvoilla. Seuraavat sijat Aespargaro, Zarco ja Mir. En usko Marquezin pääsevän tuohon kyytiin vaikka toivonkin olevani väärässä.
Siis toki sun täytyy myöntää että Aprilia on täys paska eikä Yamaha anna Maverickille toimivaa Apriliaa.... Mave parkaEn vielä kisaa ehtiny katsomaan, mutta isoin epäilys oli että Bagnaia voi tiukassa paikassa vetää nurin. Kuin pitkän sopimuksen Vinales omaa. Noilla näytöillä ei varmaan jatkopahvia lunasteta.
Sen siitä saa ku Yamaha ei tarjoa kummalleki kuskille tasavertaista kohtelua ja kalustoa. Maverick on uhri kaikella tavalla. Jos Yamaha antais paremman pyörän niinku Aleix saa, ni Vinales voittais joka kisan.Ei vain kulje aprilia Vinaleksen alla.

https://www.motogp.com/en/videos/20...inal-lap-as-guevara-wins-lorenzo-style/418919
Moto3 melko kylmähermoinen heitto ulkokautta viimeiseen mutkaan![]()

Vinaleshan on ollut itse aika tyytyväinen siihen setuppiin jonka on löytänyt tuohon Apriliaan.
Tää Suzuki-juttu on aivan syvältä. Nyt sais joku Musk tulla ostaan koko läjän pois ja hoidettaisiin juttu kuten F1:ssä Hondan lopettaessa Brawn GP:n tultua tilalle ja kauden päästä Mersulle myynti - eli joku ulkopuolinen veivaa kauden ja sitten voikin myydä vaikka Harley-Davidsonille taas koko operaation. Tai sitten Suzukin pukumiehet voisivat vaan sanoa että aprillia.
Mä luin ihan eri juttuja. Viimeksi MV sanoi, että Aleix on kehittänyt sellaisen pyörän jolla jarrutetaan myöhään, syvälle mutkaan ja V:nä ulos. Mav sen sijaan painotti olevansa klassisten pyöreiden ajolinjojen mies eikä aio muuttaa tyyliään, kun sillä on tähänkin asti pärjätty, ja Aprilian homma on tehdä hälle sopiva pyörä. Ettei kuskin tarvi sopeutua.
Bagnaia muuten totesi että Jerezissä kulki hyvin kun lopetti pyörän tunkkaamisen ja alkoi ajaa sillä tavalla kuin pyörä vaatii, ihan tähän asiaan liittymättä... Kuten sekin että onhan se hanurista jos tiimi on tehnyt tyyliin X loistavasti passaavan laitteen ja sitten pitää vielä odotella että onnistuisi tyylin Y pyörän tekeminen mahdollisimman pian.
Saa nähdä missä MV ajaa vuonna 2023.
https://m.gpone.com/en/2022/04/30/m...de-naturally-i-cant-copy-aleix-espargaro.html
Edit: Kiitos kaikille jotka sanoivat että Discoveryplussan kieli englanniksi, sillä ratkesi selostusdilemmani.