• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotoGP 2023

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
- Käsittääkseni motogp:hen tulee nyt samanlainen optio kuin F1TV:ssä eli voi valita itse mitä kameraa seuraa kisan aikana. Siis näitä pyörässä/kuskissa olevia kameroita.

Multiscreen on ollut ennenkin. Tosin ei ole muistaakseni ollut valittavissa vapaasti kenen pyörän onboard kuvaa katselee. Siis jotain tällaista:
d9uZhnW.jpg

EDIT: Mutta ehkä tarkotit jotain ihan muuta?

Juuri näin. Mulla ollut kanssa perustuote VideoPass aika pitkään. Nyt otin kokeeksi kaudelle 2023 ton TimingPassin, kun se tuli Black Friday tarjouksena viime vuonna kaupan päälle. Kuukauden päästä asian suhteen viisaampi.

Kannattaa jatkossa katsella mihin hintaan tilaus haluaa uusiutua. Mulla on ollut vuodesta toiseen (ainakin 5 viimeistä vuotta) sama perushinta 119.99, mutta heitti 24 ennakkohinnaksi aika kovan lukeman. Pistin jo tonne MotoGP 2022 naruun viime vuoden puolella tän saman kuvan.

ofrCgNM.jpg

Toi on kyl jo sen verran hapokas hinta että jos se tuollaiseksi jää ni 2024 eteenpäin kattellaan kyl VPN läpi piraatteja... Harmi kyl...

Toi aikaisemmin mainittu Servus TV ei ole piraatti, sieltä näkyy lähetys alkuperäisellä selostuksella ja laillisesti. Tietenkin täytyy olla fyysisesti tai muuten Itävallassa.:D

Toi on kyl jo sen verran hapokas hinta että jos se tuollaiseksi jää ni 2024 eteenpäin kattellaan kyl VPN läpi piraatteja... Harmi kyl...

Mulle näytti hinnaks 139,99€ tälle(kin) vuodelle. Edit. Eiku tossahan puhuttiin jo ens vuodesta. Toivotaan, että ei pomppaa ihan noin paljoa.

Jep, pitää ottaa tuo 139€ peruspaketti. Sama oli edellisvuoden ja en nyt osannut kaivata sen enempää mitä se tarjosi. Toki kisojen videotallenteet voisi tulla vähän aikaisemmin katsottaviksi, jos ei livelähetykseen ehdi mukaan. 2022 kaudella meni helposti 4-5h kisan päättymisestä ennen, kuin tallenne oli katsottavissa. Sama viive varmaan 2023 myös.

Onhan tuo kieltämättä sen verran suolainen hinta, että muutkin vaihtoehdot voisi kiinnostaa. Olikos tossa Servus TV:ssä mahdollisuus katsoa kisoja jälkikäteen vai onko vain reaaliaikainen seuranta mahdollista?

Mitäs VPN-softia raati suosittelee, jos sille linjalle lähdetään? F-Securen VPN näyttäisi olevan 69,99€/vuosi, sisältäen 5 laitetta. F-Securen virustorjunnat vaan tuntuvat olevan pahimpia haittaohjelmia mitä koneelle voi asentaa niin sikäli vähän epäilyttää saman firman VPN :D

Kävin kurkkaamassa Servus TV:tä äsken, Mandalikan sbk:n sunnuntain kisat on vielä katsottavissa.

Mitäs VPN-softia raati suosittelee, jos sille linjalle lähdetään? F-Securen VPN näyttäisi olevan 69,99€/vuosi, sisältäen 5 laitetta. F-Securen virustorjunnat vaan tuntuvat olevan pahimpia haittaohjelmia mitä koneelle voi asentaa niin sikäli vähän epäilyttää saman firman VPN :D

Ei mulla ole pahaa sanottavaa F-Securen Freedomesta, mutta en tiedä ovatko nyt onnistuneet pilaamaan sen, kun pc:llä se on upotettu osaksi muuta turvapakettia ainakin total-tilaajilla. Ihan en allekirjoita tuota pahin haittaohjelma-väitettäkään, mutta olinkin töissä liki 15v kyseisen tuotteen koulutettu pääkäyttäjä, niin sen metkut tuli opittua. :grin:

Servus TV vaikuttaa toimivan ihan hyvin F-Secure Total VPN:llä, ainakin jalkapalloa näkyy nyt livenä. Itsellä siis F-Secure Total missä VPN nykyään integroitu virustorjuntaan.

Onkos kukaan asentanut VPN onnistuneesti android telkkariin? Olisi kiva, kun Motogp-lähetyksen saisi näkymään suoraan telkkarista ilman lisälaitteita.

Onkos kukaan asentanut VPN onnistuneesti android telkkariin? Olisi kiva, kun Motogp-lähetyksen saisi näkymään suoraan telkkarista ilman lisälaitteita.

Mulla on tuossa Philipsin androidissa Avastin VPN ja Servuksen appi. Hyvin on toiminut. :thumbup:

Mulla on tuossa Philipsin androidissa Avastin VPN ja Servuksen appi. Hyvin on toiminut.

Kiitti vinkistä, lataanpa Servuksen apin telkkuun saman tien :)

Edit: Dodiin. Nyt on Sony Braviassa Servuksen appi sekä Avaksen VPN. Asennus meni yllättävän helposti, joskin Servuksen saitilla kielenä saksa, joka aiheutti pientä pähkäilyä. Onneksi on google translate. Avast appi näkyi olevan valmiina telkussa. Otin siitä tarjouksena olleen 39,99/vuosi paketin. VPN voi näemmä asentaa samalla rahalla neljälle eri laitteelle! Ja mikä parasta, servukseltahan näkyy UCL! Tuokin jäänyt katsomatta, kun Cmore alkoi perseilemään hinnoittelun ja tarjonnan kanssa.

Viimeksi muokattu:
Viimeiset testit menossa Portimaossa tänä viikonloppuna.
After the flag tulee illalla klo 19, siinä on yleensä hyvää juttua ja Simon Crafar on aika hyvä bongaamaan varikolla mitä uutta mikäkin teami on testaamassa.

Alkoi kiinnostamaan tuon Servus tv:n kokeilu. Onko kellään tiedossa mitään ilmais vpn:ää androidille, jossa olisi Itävalta valittavissa?
Nopealla googletuksella en löytänyt. Ja tietoturva ei mielestäni huoleta, jos muuten tyhjässä laitteessa käyttää.

Ilmaista VPN en tiedä mutta esim. Avast antaa 2 viikon ilmaisen kokeilujakson tilauksen alkuun. Sillä pääsisi alkuun Servus TV kokeilun kanssa.

Onko muuten Servus TV MotoGP selostus saksaksi?

Servuksella on sekä saksankielinen että englanninkielinen (international) lähetys valittavana.

Loistavaa! Näin Servus-newbienä pitää vielä kysyä, valitaanko selostuskieli jostain valikosta vai onko siellä tyrkyllä kaksi eri selostuskielen lähetystä?

Back