• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motokeidas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTRO
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jassu parka hakkaat nyt päätäsi seinään.
Laita kypärä päähäsi, ei satu niin kovasti. Ei kaikki ole ferbaalisesti lahjakkaita ja niin tein virheen ja jätin ajankohdan
kirjaamatta. Näyttää tämä palsta olevan ainoastaan ylläpitäjien
temmellyskenttä. Luen kyllä mieluummin asiajuttuja kuin tällaista älämölöä kahdelta ylläpitäjältä.

Jassu parka hakkaat nyt päätäsi seinään.
Laita kypärä päähäsi, ei satu niin kovasti.
Itseasiassa en kyllä moista ole huomannut, joltain toiselta suunnalta olen ontuvia perusteluja kyllä tässä nyt hieman huomannut
smile_org.gif
Edelleenkin odotan sitä perusteluja niihin syytöksiisi.

sanoi:
Ei kaikki ole ferbaalisesti lahjakkaita ja niin tein virheen ja jätin ajankohdan
kirjaamatta.
Asialla ei verbaalilahjakkuuden kanssa liene oikein mitään tekemistä. Verbaalisuus ja faktojen kerronta ovat ihan eri asioita.

sanoi:
Näyttää tämä palsta olevan ainoastaan ylläpitäjien
temmellyskenttä. Luen kyllä mieluummin asiajuttuja kuin tällaista älämölöä kahdelta ylläpitäjältä.
Hmmh, lienen ainoa ylläpitäjä joka on tähän ketjuun edes kommentoinut, kukahan se toinen nyt on ?

Muistuttaisin edelleenkin että kyllä se taisit olla sinä joka jotain syytöksiä (ilman faktoja) tässä ihan ensimmäisenä aloit heittämään, eli jos se on asiajuttua niin minä olen nyt sitten ihan hakoteilla
smile_org.gif

Eli itku seis ja niitä faktoja jakoon
smile_org.gif

Muistuttaisin edelleenkin että kyllä se taisit olla sinä joka jotain syytöksiä (ilman faktoja) tässä ihan ensimmäisenä aloit heittämään...
Ihme shaissea.  
omg.gif

Jos viittaat tällä Nevadan ensimmäiseen kirjoitukseen (itse asiasta) niin mitä vitun faktoja tässä kaivataan, keskustelupalstalla? Kaveri kertoi omia kokemuksiaan ja Motokeidas antoi siihen asiallisen vastineensa. Kolme vuotta nyt ei ole aika eikä mikään, joku senkin kaverin oli töihin ottanut ja työnantajan vastuu alaistensa asiallisesta toiminnasta mihinkään katoa!

Kyllä aikuisten ihmisten ja jopa pääylläpitäjien täytyy ymmärtää että tämä on intterinettiä, vastuu on aina lukijalla, itseään koskevat "faktat" täytyy kaivaa kaiken sen skeidan seasta...

Ei muuta kun  
sport05.gif

Muistuttaisin edelleenkin että kyllä se taisit olla sinä joka jotain syytöksiä (ilman faktoja) tässä ihan ensimmäisenä aloit heittämään...
Ihme shaissea.
omg.gif

Jos viittaat tällä Nevadan ensimmäiseen kirjoitukseen (itse asiasta) niin mitä vitun faktoja tässä kaivataan, keskustelupalstalla? Kaveri kertoi omia kokemuksiaan ja Motokeidas antoi siihen asiallisen vastineensa. Kolme vuotta nyt ei ole aika eikä mikään, joku senkin kaverin oli töihin ottanut ja työnantajan vastuu alaistensa asiallisesta toiminnasta mihinkään katoa!

Kyllä aikuisten ihmisten ja jopa pääylläpitäjien täytyy ymmärtää että tämä on intterinettiä, vastuu on aina lukijalla, itseään koskevat "faktat" täytyy kaivaa kaiken sen skeidan seasta...

Ei muuta kun
sport05.gif
Viittasin viestiin jossa hän syytti minua, nevada kirjoitti :

sanoi:
Jassulle
Sinä se sekoat joka juttuun tällä palstalla ja väität it-
seäsi lukuunottamatta kaikkia paskanpuhujiksi.
Mun mielestäni palsta on mielipiteiden, omien esittämiseksi.
Mä olen lueskellut Orgin foorumia monta vuotta ja suurin paskanpuhuja palstoilla olet juuri sinä

Odotan edelleenkin hänen faktojaan, että haukun kaikkia paskanpuhujiksi
smile_org.gif
Tuohan ei ollut mielipiteen ilmaisu vaan asia jonka voi todistaa lykkäämällä kasa viestejä pöytään missä minä nimitän porukkaa paskanpuhujiksi
smile_org.gif

Selvästikkin kevättä ilmassa, ja lumihanget sulaa paljastaen kaikenlaista mitä sinne viime alkutalvesta jäi
biggrin.gif

No, motokeitaasta ei ole kokemuksia...vielä ainakaan
biggrin.gif

Ja asiaa sivuten, että tännekin linkittämäni ja aloittamani keskustelu "Duken tarina" on sitten ihan viime vuodelta..

Ja asiaa sivuten, että tännekin linkittämäni ja aloittamani keskustelu "Duken tarina" on sitten ihan viime vuodelta..
No joo mutta just tuon jälkeen on vaihdettu kaikki myyjät, ostajat, asentajat, toimistovirkailijat, puhelinvastaajat, toimittajat, partnerit, alihankkijat, siivousfirmat, kuljetusfirmat sekä omistajat.  
kaboom.gif

wink.gif
Ja sama juttu KTM:llä eli nykyään se on yhtä ruusuilla tanssimista!  
smile_org.gif

No joo, eiköhän tää tullut käsitellyksi...  
baaa.gif
Kohta pääsee  
062802moto_prv.gif

tounge.gif
kuinka usein sitä henkilökuntaa sitten kierrätetään yleensä ? ja onko asiakkaan rooli yleensäkään olla perehtynyt sellaisiin asioihin.

Moottoripyörä on erittäin pitkäikäinen hankinta, paljon enemmän yleensä kuin kolme vuotta. Hyvä asiakassuhde voi kestää 30 vuotta.

Mielestäni palautteen antaja on ihan luonnostaan ajatellut kyseessä olevan "sama" Motokeidas josta hän sai huonoksi kokemaansa palvelua
033102ass_1_prv.gif
. Tosin ensimmäisessä palutteessa hän olisi voinut jo mainita ajankohdan(2003)
baaa.gif
.

Yrittäjä vastaa siitä, että toiminta on reilassa jokaikinen päivä
sport05.gif
. Jos ei ole niin palaute on otettava nöyränä
bowdown.gif
vastaan ja pyrittävä parempaan
inlove.gif
.

Joo yrittäjän (ja jokaisen yrityksen) pitää joka päivä huolehtia asiakaspalvelunsa laadukkudesta. Kyllä varmaan kyseinen firma noteerasi palautteen mutta on vaikea reagoida palautteeseen joka tulee monen vuoden jälkeen.

Tietenkin, asian korjaaminen ei ole ikinä myöhäistä ja kyseinen herra olisi voitu kutsua kahveelle ja juttelemaan uudemman kerran. Vaikka katsomaan uusia malleja jos ei ole vielä kauppa-aikeissa.

Syyllisiä ei voi firma etsiä noin pitkän ajan jälkeen mutta ei sen ole tarvekkaan, se ei asiakasta auta eikä yritystä.

Tämä seuraava kommentti ei sitten liity kyseiseen kauppaan vaan yleensä myyntityön asiakaspalvelu ongelmiin.

Nykyaikana valitettavasti tehdään monesti kertakauppaa eikä yritetä luoda pitkä-aikaisia asiakassuhteita. Osaksi tähän ajaa monesti myyntityössä olevat provikka pohjaiset palkkaukset joissa palkitaan myyntien määrästä riippuen joten kiinnostaa vain se kaupan tekeminen eikä se asiakassuhde.

Tähän auttaisi palkkauksen muuttaminen enemmän kiinteän kuukausipalkan suuntaan ja bonuksien maksaminen sitten yleisen firman tuloksen mukaan ja asiakaspalautteen mukaan. Tähän suuntaan ollaan ykyään menossa enemmässä määrin yrityksissä (en puhu mopo firmoista kun en niistä tiedä) . Näin myyjiltä poistuu se paine tehdä kauppaa jotta saa palkkaa ja voivat keskittyä pitkä-aikaisten asiakassuhteiden ylläpitoon ja luomiseen. Loppujen lopuksi myynnin määrä on sama oli palkkaus sitten kumpi vaan, toisella tapaa saadaan todennäköisesti tyytyväisempia asiakkaita sekä myyjiä. Tällä varmistetaan myös "positiivinen kassavirta" myös tulevaisuudessa.

Jaa ettei mode ole foorumin käyttäjä siinä missä kuka tahansa muukin ja saa kyllä kommentoida kuten tahtoo jos heitto on vielä luokkaa hymyilyttää jos arvon herraa ei ole 3v. sitten noteerattu liikkeessä. On herkkä nahka ihmisillä on
sad_orig.gif

Moderaattorin jos kenen pitäisi osata kommentoida asiallisesti.
Minusta vastaus/kommentti oli alta arvostelun.

Alkuperäinen palautehan koski nimenomaan puhelimessa saatua palvelua. Ja palaute oli mielestäni aivan asiallinen.
Ja siihen tullut vastauskin oli asiallinen.

Asian viereen sitten syntyi ilmiriita.

Minusta vastaus/kommentti oli alta arvostelun.
Saattoi olla, mutta kuitenkin.

Toi sano mulle ilkeesti...

Tuollasta tullaan itkemään tänne voorumille antaen ymmärtää, että se tapahtui eilen, vaikka tapahtumasta on kolme vuotta.
Sinne minne olisi pitänyt olla yhteydessä eli kyseiseen firmaan ei oltu annettu palautetta.

Sen jälkeen aletaan haastaa riitaa ylläpitäjän kanssa, ilmoitetaan olevansa 58-v yrittäjä,
jolla riittää elämänkokemusta vaikka muille jakaa ja viimeisessä viestissä syödään sanansa.

Näin haluaisitte jokaisen uuden foorumilaisen toimivan?
nixweiss.gif

Turhaa riitaa sivusta seuranneena:

Tämä topikki on jo noin 3 vuotta vanha, ikävä tapahtuma samoin noin 3 vuotta vanha...negatiivinen palaute vasta nyt, vaikka on jo vuosia seurannut tätä foorumia...

Ainakin tämä kaikki todistaa sen, kuinka tosiaankin ikävä kokemus jaksaa vaivata mielessä todella pitkään. Aika ei ole tehnyt tehtäväänsä.

Hyvää Kevään odotusta myös Nevadalle.

Joo hyvää kevättä kaikille, mitähän minäkin tähän sekaannuin??
tounge.gif
Huolsin pyörän kevätkuntoon eilen!!!

Back