Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siellä on sekä mies että nainen töissä,vastailevat vuorotellen puhelimeen. Mies on kova höpöttämään ja tyrkyttämään tavaraa,nainen (muistaakseni Saija) taas vaikuttaisi tietävän eniten myymistään tuotteista ja asiakaspalvelu oli ainakin minun kohdalla OK! tein hänen kanssaan kaupat ja tavara oli tosiaan sitä mitä lupasi ja toimitus nopeaa.itse sain hyvää palvelua sieltä. s.postiin tuli ilmo että tavara on nyt noudettavissa yms. myyjänä ja viestien lähettäjänä oli kylläkin nainen.. eli siis mistään ukosta/huonosta maineesta en tiedä.![]()
Kyllä kannattaa käydä ihan paikanpäällä tosiaan jos suinkin vaan pääsee, mulle tulee ainakin heti hymy suupieliin kun astuu sisään kauppaan, se on vähän kuin karkkikauppaan menis,meinaan on kyllä blingblingiä kerrakseen. Ja jos se nainen sattuu olee paikalla niin aina parempi,hmmEli näinkin laajojen kokemusten perusteella ei pahaa sanottavaa! Täytyy joskus mennä paikanpäälle käymään...