MotOrg jäsenyys 2013?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Setämies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alko kiinnostaa että joko tuhannen jäsenen rajapyykki on menny rikki? Ton tänään ilmestyneen viimeisen hallituksen kokouksen pöytäkirjan mukaan maaliskuun loppupuolella oli ollut jo mukavasti 924 jäsentä.. :thumbup:

Taisin muuten olla sitte aika lähellä kun just tona tiistaina makselin yhteisöbiljetin. :)

Uusi jäsen ilmoitautuu.

Tuli seurailtua tämä kukausi sivuja ja viikonloppuna sekä varsinkin eilen Sipoon suunnalla havaisin useamman Org moron johon tuli vahingossa vastattua:WAZAAP:

Tänään piti sitten maksaa liittymis ja 2013 jäsen maksu jotta hyvä oma tunto.
Kuitenkin pieni korvaus hyvästä toiminnasta:orgmp2:

Tuli jäsenkortti tänään, mutta toinoi, siinä paperissa sanotaan että mukana tulee tarra ja Viking-linen lahjakortti… Ei näkyny semmosia? Tuleeko eri kirjeessä?

Tuli jäsenkortti tänään, mutta toinoi, siinä paperissa sanotaan että mukana tulee tarra ja Viking-linen lahjakortti… Ei näkyny semmosia? Tuleeko eri kirjeessä?

Noita risteilyjä oli tuhannelle ekalle, lieneekö tarrojen kohdalla sama juttu.

Joku huuteli toisessa ketjussa että 1000 meni rikki "justiin" ja mä olin aikaisemmin maksanu kun "justiin…" :dunno: Voihan se toisen justiin olla tietty vaikka viikko tai pari. Tiä sit.

Ei ole tullut edes jäsenkorttia. :no:

Taitaa ottaa yli tämän puoltoista kk, että taas sopiva erä.

kirje+jäsenkortti saapui myös tänne! onhan asiallinen läpyskä:D org. tarran olis jopa saattanu ratsuun kiinniittää,jos olis tullu:no:

Voi,voi olisin lähettänyt sen sinulle,mutta annoin sen heti tutulle! Syy: en matkusta Viikkarilla!
Pehmennän, ns asiamatkoja,pakosta.:kääk:

Voi,voi olisin lähettänyt sen sinulle,mutta annoin sen heti tutulle! Syy: en matkusta Viikkarilla!
Pehmennän, ns asiamatkoja,pakosta.:kääk:

Jos toi oli vittuilua(?) :respect: niin totean vaan tähän että en kaipaa vanhempien herrasmiesten lahjoja, turha lähestyä, väärät vehkeet. :jpstyle:

Multa saat, jos kelpaa. Siis tarra ja lahjakortti. Ei vittuilua ja vielä vähemmän taka-ajatuksia.

Mulle tuli kans kortti kirjeineen tänään.. :rakastunut:
Ja kuten aiemmilla, niin ei ollu tarraa.. Siitä risteilyjutusta ny niin väliä.. :grin:

Jos toi oli vittuilua(?) :respect: niin totean vaan tähän että en kaipaa vanhempien herrasmiesten lahjoja, turha lähestyä, väärät vehkeet. :jpstyle:

Ei missään nimessä vittuilua! Rehellisesti olisi ollut näin! Täällä näyttää tulevan helposti väärinymmärretyksi?
Pyydän anteeksi.
Itse asia on/oli Viikkari elikkä Viikarilla EN matkusta! Annoin tosiaan Viikkarin lapun heti pois taskustani. Mm postini tulee lokeroon. (PL) Kävin aamulla lokeron tyhjentämässä ja näin heti tutun ,jolle lipun annoin. Ilahtui,kertoi käyttävänsä. Häät "kuulemma" tulossa!:grin:
Hyvää illanjatkoa!

Back