mico
Adventurer
Mihin sulla hoppu keskellä talvea?No nyt on liitytty ja maksettu ekaa kertaa joten korttia odotellessa. (sitä ilmeisesti saa odottaa)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin sulla hoppu keskellä talvea?No nyt on liitytty ja maksettu ekaa kertaa joten korttia odotellessa. (sitä ilmeisesti saa odottaa)![]()
No siis mä hätäilin jo liikoja...Itse itseäni toistaen, kuittailen maksuja aina kunhan vaan omilta oikeilta töiltäni kerkiän.
Nyt ollut muutamia päiviä kuittaamatta, viimeksi kuitattu torstaina.
Tuosta huolestumisesta, sanoisin, että jos maksun olet maksanut, ja kahteen viikkoon ei ole kuitattu, sitten voi jo kysellä. Aiemmin on ehkä hieman hyperventilointia.
Pitäiskö jo huolestua? Jäsentiedoissa on lukenut jo toista kuukautta "kortti tehty" mutta ei nävy ei kuulu...Ensimmäinen postiturerä on lähdössä ensi maanantaina tai tiistaina, saapunee 1 luokassa päivän pari...Onkos niistä korttien valmistumisesta ja postituksesta mitään tietoa aikataulullisesti? Lähinnä että millon voi alkaa huolestumaan kun ei korttia kuulu![]()
Korttipaino mokasi, aloin itsekin ihmettelemään kun 2.2. painoon lähteneet kortit jo saapuivat, mutta 15.1. toimitettu erä ei.Pitäiskö jo huolestua? Jäsentiedoissa on lukenut jo toista kuukautta "kortti tehty" mutta ei nävy ei kuulu...
Ok, hyvä tieto. sun korttis tulee tod näk huomenissa sit varmaan.rouva sai tänään uuden kortin, mutta minä en![]()
no ehkä se sieltä tulee![]()