MotOrg ry:n jäsenmaksu 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enpä kyllä olisi osannut arvata mitä eilen postilaatikkoon saapunut EskoOtava merkillä varustettu kirjekuori sisältää. No siellähän oli semmottinen hieno musta kortti joka sujahti saman tien omalle paikalle lompakkoon. Vaimokin oli ainakin melkein kateellinen.
tounge.gif

Enpä kyllä olisi osannut arvata mitä eilen postilaatikkoon saapunut EskoOtava merkillä varustettu kirjekuori sisältää. No siellähän oli semmottinen hieno musta kortti joka sujahti saman tien omalle paikalle lompakkoon. Vaimokin oli ainakin melkein kateellinen.  
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
hiphei mulle kans tuli ja työpaikalla on kaikki kateudesta vihreitä
033102bebe_1_prv.gif

Samaten, kortti tipahti eilen..
Tästä kuoresta kannattaisi "varoittaa" jo siinä vaiheessa kun tulee ilmoitus mailiin maksun vahvistumisesta, ettei heitä kaikkia nimellä tulevia mainoskirjeitä roskiin!!!

Voiks ton kortin antaa, jos zetti lähtee, tai voiks tolla ajaa, jos antaa oikeen ajokortin?
Sellasen sopparin ku .ORG sais neuvoteltuu polliisin kanssa, ni lupaan, et jäseniä tulis aikas paljon lisää ;)

Esko Oravalta tuli mullekin postia. Vähän aikaa kelasin, että mitäs ttua, mutta viime vuodesta muistin että Org:n kortti tulee Esko Oravan lähettämänä
smile_org.gif
. Kyllä nyt kelpaa odotella kevättä.

Mää kans ihmettelin et mitä sitä taas tyrkytetään... Mä ny oon avannu noi kirjeet aina
biggrin.gif

Se että nää postitetaan esko otavan kuorissa tekee yhdistykselle noin 1000e vuodessa säästöä, eli esim tollasen syyskokouksen verran - monella yhdistyksellä ei ole edes tuon kokoista budjettia. Aika iso etu siitä että kuorissa lukee korttifirman nimi.

En tiedä olenko outo, mutta avaan kyllä minulle osoitetut kirjeet oli ne keneltä tahansa lähetetty. Jos se osoittautuu mainokseksi niin päätyy roskiin, mutta on se monesti ollut jotain ihan mitä olen esim tilannutkin.

Näköjään kortit lähteneet massapostituksella, kun eilen tännekin oli saapunut postia "esko otavalta"...
biggrin.gif

Mihinköhän arkistoisi vanhat kortit? Ketjuttaisiko ne allekkain ja laittaisi kaulaan kiikkumaan? Sitten olisi päheetä keekoilla orgin baari-illoissa, hasarissa, jne riennoissa ja kerjätä rispektiä noviiseilta...
tounge.gif
wink.gif

Mää ihmettelin, että missä mun kortti on, mutta koska en ollut muistanut tehdä osoitteenmuutosta tänne, niin vanhempien luotahan se löytyi
blush.gif
...

Enpä maksanut tällä kertaa, mutta mitä siitä, kun kawakin seisoo tämän kauden. Tänä kesänä ajetaan polkupyoralla.org.

Hakemus pistetty vetämää ja maksu maksettu. Ny enää vartoillaa, josko maksu menis peril saakka ja jäsenyys varmistetaa.
thumbs-up.gif

Näköjään kortit lähteneet massapostituksella, kun eilen tännekin oli saapunut postia "esko otavalta"...  
biggrin.gif

Mihinköhän arkistoisi vanhat kortit? Ketjuttaisiko ne allekkain ja laittaisi kaulaan kiikkumaan? Sitten olisi päheetä keekoilla orgin baari-illoissa, hasarissa, jne riennoissa ja kerjätä rispektiä noviiseilta...  
tounge.gif
wink.gif
Ei hitto
biggrin.gif
Rispektiä....

Talviunilla on taas oltu näköjään...
eek.gif
ja nyt vielä helevetimoinen flunssa....mutta tänään laitoin suuremman mukaan 35 eeroa
062802moto_prv.gif

Kuinka kauan tuon maksun vahvistamisen pitäisi kestää..? maksoin viikko sitten ja vieläkin odotellaan moista tapahtumaa kuitatuksi...

..no eipä sillä väliä, kai se kohta hoituu... pääsis vaan  
062802moto_prv.gif

Back