• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa. Tähänkö tämä nyt sitten loppu? Höh, no voi harmi
sad_orig.gif
Mitäs me nyt täällä enää luetaan? Kausikin on juuri alkamassa, kelit lämpiää ja motoristeilla menee lujaa..

Rakkaat ihanat suloiset ihmiset. Kävin juuri Hesas kuuntelemas 4vk ajan kuinka vammainen olen. Ja olen, pahasti.
Jussi menee yksin puolikkaassa psykoosissa.
Pitäkää päistänne huoli, en toivo kenellekään aivovammaa.
Halauksin,
_piänsä menettänyt_J

Kiitos kari.k !
Jos joku Kaarinan tms alueen ihmisrukka on tänään kuskina juopoille, voisin käydä joraamassa tajuntani pihalle vaikkapa Börssissä.
Jonkun vitosen voin heittää bensarahaksi, enempää ei ole.

Olisi varmaan hyödyllisempää aloittaa hakutopic erikseen, mutta kahtoos nyt jaksaako joku paneutua aiheeseen.

Turun seutuja kolunneet uteliaat motoristit, onko vastaan tullut sukeltamiseen soveltuvia lätäköitä?
Mieleni palaa sukeltaa jossakin missä näkisi muutakin kuin samean veden. Seura sukeltamiseen tervettullut sukupuoleen tai statukseen katsomati. Mulla vain lidlin märkäkamppeet räpylöin maskein.

Olisi varmaan hyödyllisempää aloittaa hakutopic erikseen, mutta kahtoos nyt jaksaako joku paneutua aiheeseen.

Turun seutuja kolunneet uteliaat motoristit, onko vastaan tullut sukeltamiseen soveltuvia lätäköitä?
Mieleni palaa sukeltaa jossakin missä näkisi muutakin kuin samean veden. Seura sukeltamiseen tervettullut sukupuoleen tai statukseen katsomati. Mulla vain lidlin märkäkamppeet räpylöin maskein.
joskus porukka sukellellu ihan laitteilla maauimalan syvimmässä altaassa..Maskun piitsi? kuulema kirkas ja hyvä sukeltaa..Tulisin mukaan jos olisin sukeltaja tyyppiä..kastun toistaiseksi vain suihkussa
baaa.gif

vehmaalla olen ainakin nähnyt laitesukeltajia sellaisessa louhitussa montussa.
someron suunnalla isovalkeen laavulla makkarasurautuksella näkyi myös siinä järvellä sukeltajia,siinä olikin kirkasta vettä.

järven nimeä en muista  
biggrin.gif

SeikkailuR varmaa muistaa ö
biggrin.gif

Loistavaa, tulihan niitä vastauksia! Mulla oli koira haudattuna tuossa seuran pyynnössä: en pääse polkupyörällä.
Voivalassa on toki ranta, mutta näkyvyys nolla.
Saap ilmoitella jos kuskiksi haluaa, vielä en bensoja voi maksaa, olen totaalisen varaton.

Turus tänään oluen, tupakan tarjoajaa n.klo1130? Mul ei senttiäkään. Tarjoan joskus takaisin.

En ole sillä suunnallakaan, mutta hyvä, että JenniElina elää ja potkii...
Nautitaan kesästä ja elämän pienistä asioista.
Jaksamisia!
thumbs-up.gif

033102beer_1_prv.gif
CJ ! Pelastit iltani !
Selvisin kotio yhden motoristin ansiosta. Sinne olisin jäänyt, lähti taju päästä. Suolaisen piirakanpalan ja energiajuoman turvin pääsin kotio.
Hienoja ihmisiä !
Nyt parantelen lämpöhalvaustani pilsulla
smile_org.gif

Kyl juoda pittää !

blush.gif
Noh...
Ainakin paikoin viihdyttävä, toisinaan pelottava, usein luotaantyöntävä, enimmäkseen ja aina oma itseni. Kiitos !

Old Texasiin mänijöitä(Kaarina)? Voisin pari bilismatsia käydä pelaamassa jos jotakuta kiinnostaa.
Ei huvita olla yksin kotona. Lähden kai joka tapauksessa, bilis kaipaisi sen voittavan osapuolen, mies tai nainen, se ja sama. Kunhan bilistä pääsen pelaamaan.

cool.gif
Naakka
smile_org.gif

Lähden aivan kuin häviämään ja suorastaan hämmästelen voittoputkeani.
Niin mahtava ilma, että lähden, ilmaantui pelikaveria tai ei !

Old Texasiin mänijöitä(Kaarina)? Voisin pari bilismatsia käydä pelaamassa jos jotakuta kiinnostaa.
Ei huvita olla yksin kotona. Lähden kai joka tapauksessa, bilis kaipaisi sen voittavan osapuolen, mies tai nainen, se ja sama. Kunhan bilistä pääsen pelaamaan.
Kunhan mä saan ton kortin suoritettua loppuun asti, niin joku viikonloppu ajelen sille suunnalle ja vien sut Kawalla pelaamaan bilistä yhdeksi illaksi ;)

062802jumpie_prv.gif
Henksu, uskomattoman ihanasti sanottu !

Aloitin biliksen Old Texasissa itseäni vastaan. Yksväriset oli häviöllä, kun joku känninen äijä oli käydä käsiksi. Katsoin paremmaksi lopettaa pelin.
Täällä on lisäkseni 7 ihmistä, hitto mikä meno!
Jos yhden oluen juon ja luen vielä lehden, sitten palailen kotio jos parempaa ei ilmene.
Biliksen unohdan yksinpelinä, en aio ruveta väkivaltaiseksi.

blush.gif
Goofy S, vallan punastun.

Lueskelen vanhaa iltasanomaa, kuuntelen tyhjää ravintolaa. Tarjoilija välillä vilkaisee toinnako mitään otan.
Olut ei enää nappaakkaan, huvita yksin.
Lähden polkemaan takaisin kotio.
Odottelen ukkosen jyrinää, nam nam !
Niin, olen kai kertonut että olin par vuotta sitten aamuteeveessä myrskybongaus-harrastukseni tähden. Mä olen siis sukua melkein julkkikselle, mun lähes filmaattiselle sivupersoonalleni näjes.
Huh, taidan lähteä nyt kotio, juttuni sitä tasoa.

Back