• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoristikatergoriat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matkalahna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Motoristikatergoriat -

• 1. Kuin tislattu vesi, hajuton, mauton ja väritön ja lähes näkymätönkin

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Lammas

• 3. Kukkahattu

• 4. Kukkahatullinen lammas

• 5. Perusmotoristi

Ääniä: 2 100,0%
  • 6. Vetomies

• 7. Reikäpää

• Ääniä yhteensä
    2
Perusmotoristi omasta mielestä

Palstan kirjoituksista olen ymmärtänyt että 80-kympin mutkatietä (karkea yleistys niin ajajaan kuin tiehenkin)
- kukkahattu ajaa keskinopeutena 40km/h koska muutoin tieliikennelaki ei toteudu
- perusmotoristi ajaa keskinopeutena 80km/h
- reikäpää vetää keskinopeutena 120km/h

Melko perusmotoristina itseäni pidän. Välillä saattaa tulla kohellettua, mutta suurimman osan ajasta pyrin liikkumaan melko rauhallisesti.

Varmaan aika perus-sellainen... Hyvinhän tuo tuntuu kortti lähtevän hyllylle ihan näin perusheebonakin...

reikäpää? sellanen!
idea3.gif

Kai mä joku vetolammas oon.
Taajamissa ajellaan kiltisti, mutta muualla nopeus nousee ja viima repii kukat hatusta.
E: vai vetohattuko mä sit oonki?

Mä taidan olla jokin reikäpäinen kukkalammas. Yleensä ajan ihan rauhassa ja harkitusti, mutta aina välillä päässä naksahtaa ja keula nousee. Vastasin siis kukkahatullinen lammas.

Reikäpää, mutta reikäilläkkin voi muiden henkeä vaarantamatta ku kattoo vähän missä sitä tuppia vääntää nurin.
062802moto_prv.gif

Kyllä kai noista olen kukkahattu(mitälie tarkottaa),mutta tasasen harmaa kuski joka ei hurjastele,on radalla vain jaloissa,siis pujottelukeppi,puoli kuuro ja melkein sokee.No uskokoo kuka haluu!!!!  
wink.gif
Nähdää radalla.Eikä sitten ajeta yli!!!!!
cool.gif

Minoon ny lammas ...
033102ass_1_prv.gif

Onnistunut amatöörimäisesti tienaamaan kahdet sakot v*tun telkänpöntöistä talven aikana... kortti siis katkolla...

Ny ajellaan sitten seuraava vuosi aika stanan rauhallisesti
mad.gif

Minoon ny lammas ...
033102ass_1_prv.gif

Onnistunut amatöörimäisesti tienaamaan kahdet sakot v*tun telkänpöntöistä talven aikana... kortti siis katkolla...

Ny ajellaan sitten seuraava vuosi aika stanan rauhallisesti  
mad.gif
Kaikki "lampaat" kun ei halua teuraaksi...
smile_org.gif

Mulla hyvin samankaltainen tilanne.

Onneksi pääsee kohta radalle ja sitten Saksan reissulle...

Back