Mototown Tre

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja antti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

antti

New member
Uudet nahat kävin tuolta ostamassa ja jäi ihan hyvä maku liikkeestä.

Varusteita sai ihan rauhassa sovitella ja tasutella pyörien päällä testaamassa istuvuutta. Kävivät kyllä kyselemässä mitä apuja tarvitaan jne. Tarjouksen antoivat kirjallisena allekirjoituksella varustetuna, sitten kului pari-kolme viikkoa jolla aikaa kävin sovittelemassa muita malleja eri liikkeissä. Ostohetkellä tuo paperi oli tietenkin hukassa mutta samaan hintaan kuitenkin päädyttiin.
smile_org.gif

MP-asun nahat sai mielestäni oikein sopivaan hintaan.

Täällä on hyvä ja asiaan innostunut palvelu KO paikassa...eivät hermostu vaikket heti ostakaan mitään eivätkä myy väkisin mitään, saa kattella, miettiä ja sovitella rauhassa...muistaavat asiat myös parin viikon takaa kun kävin edellisen kerran.

Mulla on henkilökohtasesti aina paha tapa kysyä kaikilta myyjiltä hankalia asioita/tavaroita/varusteita/osia mitä ei varmasti ole hyllyssä...mutta täällä ei ole silti heti täysin tyrmätty ellei tiedetä vaan on luvattu otta selvää asioista niinkun pitääkin..
smile_org.gif

suosittelen...

10++

Samoin voin antaa vain positiivista palautetta ko liikkeestä. Silloin tällöin tulee käytyä naapuriliikkeessä varaosa ostoilla ja samalla reissulla sit poikettua mototownissa. Aina oon saanut rauhassa kuolata pyöriä. Ihan ok paikka.

Joo-o. Ainakin Triumphilla ajavalle isukille tuolta on löytynyt mitä ihmeellisintä triumph-tavaraa kaikkia merkkipäiviä varten - hinnat ovat olleet aina hukassa, mutta yllättäen ihan siedettävällä tasolla, kun niitä on selvitetty.

Triumph-kuskeja varmaa kiinnostaa tieto, että ko. kioski organisoi R.A.T.:n toimintaa Tampereella (ilmainen jäsenyys).

Nyt alkaa Triumphin ja muidenkin tarvike varaosien saantikin olla kohdallaan kun firmaan on saatu ammattilainen varaosatiskin taakse.
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif

SUOSITTELEN.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

joo, nahkarotsi tuli tuolta ostettua viimekesänä, ja kyllä palvelualttiutta löytyy.. ihan positiivista.

Parasta palvelua mitä oon varustekaupoilla saanut!
Kesäkuussa käytiin emännälle ostamassa takki ja kun kuukauden päästä menin itelleni kenkiä kattelemaan niin heti sisään astuessa muistettiin kysyä että onko puoliso ollut tyytyväinen takkiinsa
062802jumpie_prv.gif
edit: liekö ollut sitten niin hankala tapaus että jäi mieleen;)

Hinnatkin tuntuu olevan aika hyvin neuvoteltavissa, todellakin tulen aina tampereen reissuilla käymään tässä putiikissa
sport05.gif

Itse ostanut kypärän ja hanskat tuolta ja aina on ollut todella hyvä palvelu ja hinnoista tippunut ihan mukavasti. Varustepuolella homma ainakin pelaa siis todella hyvin.

Mie ostin puvun ja kypärän ja hanskat ja kyllä olen sammaa mieltä että palvelu on OK ja muistavat ku pyörähtää myähemminkin. Varaosa jätkä on asiantunteva.
Suosittelen sanoisinko 4+ tähdet
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back