FiJeR
New member
Ensiksi toki mainittakoon, ettei minulla ole koskaan ollut baijerilaista millään pyörälukumäärällä, mutta se ei johdu mistään antipatioista.
Tapaus 1: Edellinen mopotin oli Honda Magna ja halusin siihen alkuperäistä paremman penkin. Salapoliisityön perusteella löysin Corbinille maahantuojaksi kyseisen putiikin. Kävin paikan päällä ja kiinnostusaste auttamiseen oli kouluarvosanalla noin viitosen luokkaa. - Hankin Mustangin satulan, jota muuten suosittelen lämpimästi.
Tapaus 2: Etsimme leidilleni avautuvaa pottaa ja tunnetusti System 4:n pitäisi olla parhaasta päästä. - tahaton joukki
Katselimme kyseisessä kaupassa hyllyiltä löytyviä kokoja kaikessa rauhassa - todellakin, myyjä istui meitä lukuunottamatta tyhjässä kaupassa kuin liimattuna pöytänsä takana. Kun sopivan kokoinen oli valittu kävin hakemassa myyjän paikalle ja kysyin koeajoa.
Myyjä: "Meillä ei ole koeajokypäriä."
Asiakas: "Siis pitäisi ostaa liki 500 eetua maksava potta pelkän sovittamisen perusteella?"
Myyjä: "Nii-in."
Ei liene vaikea arvata, ettei tullut kauppoja eikä tule olemaan tapausta 3.
On laskettu, että yhtä negatiivista kokemusta kohti tarvitaan keskimäärin 12 positiivista, jotta käsitys kokemuksen aiheuttajasta olisi neutraali. Vaikkei suhdeluku olisi edes noin raju niin en kahden huonon jälkeen yritä enää.
Tapaus 1: Edellinen mopotin oli Honda Magna ja halusin siihen alkuperäistä paremman penkin. Salapoliisityön perusteella löysin Corbinille maahantuojaksi kyseisen putiikin. Kävin paikan päällä ja kiinnostusaste auttamiseen oli kouluarvosanalla noin viitosen luokkaa. - Hankin Mustangin satulan, jota muuten suosittelen lämpimästi.
Tapaus 2: Etsimme leidilleni avautuvaa pottaa ja tunnetusti System 4:n pitäisi olla parhaasta päästä. - tahaton joukki
Katselimme kyseisessä kaupassa hyllyiltä löytyviä kokoja kaikessa rauhassa - todellakin, myyjä istui meitä lukuunottamatta tyhjässä kaupassa kuin liimattuna pöytänsä takana. Kun sopivan kokoinen oli valittu kävin hakemassa myyjän paikalle ja kysyin koeajoa.
Myyjä: "Meillä ei ole koeajokypäriä."
Asiakas: "Siis pitäisi ostaa liki 500 eetua maksava potta pelkän sovittamisen perusteella?"
Myyjä: "Nii-in."
Ei liene vaikea arvata, ettei tullut kauppoja eikä tule olemaan tapausta 3.
On laskettu, että yhtä negatiivista kokemusta kohti tarvitaan keskimäärin 12 positiivista, jotta käsitys kokemuksen aiheuttajasta olisi neutraali. Vaikkei suhdeluku olisi edes noin raju niin en kahden huonon jälkeen yritä enää.