• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motovelhot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kyosho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viisi viikkoa odottelin itse tavaroiden saapumista. Maksamani lasku oli laatikossa, jossa tavarat eritelty oikein, mutta eipähän siellä toista "matkasäkkiä" näkynyt. Pistin postia aiheesta... katsotaan miten käy...enhän mä pysty todistamaan, että siellä ei ollut kuin yksi säkki...mutta kun niin se vaan oli.
crazy.gif

Viisi viikkoa odottelin itse tavaroiden saapumista. Maksamani lasku oli laatikossa, jossa tavarat eritelty oikein, mutta eipähän siellä toista "matkasäkkiä" näkynyt. Pistin postia aiheesta... katsotaan miten käy...enhän mä pysty todistamaan, että siellä ei ollut kuin yksi säkki...mutta kun niin se vaan oli.
crazy.gif
Kyllä uskon, että Motovelhot tuon hoitaa, ole huoleti. Ainahan inhimillisiä virheitä tapahtuu itse kullakin.

Vaikka ollaankin kilpailijoita, niin itsekin ohjaan asiakkaita heille, jos jotain tuotetta ei meiltä löydy, koska tiedän että heillä asiakkaita palvellaan hyvin.

t. Spagu shopista

Nyt joutuu hämmästellen toteamaan heikkoutta.
7.4 tilasin pehmeät takalaukut setin, sivulaukut ja perälaukku.
Ei vielä tänäänkän lähes vappuna ole kuulunut yhtään mitään.
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Tilaus kyllä näkyy omissa tiedoissani, joten perille on mennyt. Kysymykseenikään, jonka sähköpostilla lähetin eivät vaivautuneet vastaamaan.
033102bebe_1_prv.gif

No, ostin kaverilta käytettynä ja palautan jos joskus saapuvat.

edit 2.5.2006
Tänään tuli sitten Motovelhoilta sähköpostia.
Ohessa suora lainaus viestistä:

"Hei.

Tilaamasi 3 laukun Moto-Detail laukkusarja on valitettavasti loppunut
valmistajalta emmekä ikävä kyllä ole saaneet tarkempaa toimitusaikaa
laukkusarjalle.

Pahoittelemme tapahtunutta.

Mikäli vielä tarvitset laukkusarjan, toimitamme sen heti niiden saavuttua,
ilman postikuluja korvaukseksi meistä johtumattomasta viivästyksestä.

Aurinkoista kevättä

Motovelhot Oy
Myynti ja markkinointi
040-541 48 58
myynti@motovelhot.fi"

wink.gif

Hyvä ja asiallinen pahoitteluviesti. Ymmärrän, tilanteen.
Harmillisesti kuitenkin tämänkin viestin saamisessa meni tolkuttoman kauan.

Eipä ole mitään syytä olla kehumatta
033102beer_1_prv.gif

Suositellakin uskallan vaikken ole osakas
biggrin.gif

Velholle: Säkki luvattiin toimittaa...saapumisesta ei tietoa, kun tuli lähtö toiselle paikkakunnalle työkeikalle. Asia lienee kunnossa!

Pitänee joskus muuten opetella "lainaamaan tekstiä"...
062802jumpie_prv.gif

Jep,tuttuja miehiä.
Vaan onkohan Gynter/Mika jossain töissäkin?
Siellä voisin pyöräni käyttää.

Nettikauppa ja siihen liittyvät kysymykset ja epäilytkin ovat olleet esillä mm. moottoripyörä.org:n sivustolla. Omat kokemukseni rajoittuvat muutamaan tilaukseen Euroopasta. Espanjasta olen tilannut Bikercomilta mm. Shadowiin siirtosarjat ja sissybarin. Motocardilta hankin kypärän. Saksanmaalta ostin nahkatakin FC-motolta. Kaikki on toimitettu moitteettomasti. Mutta perskutarallaa, erehdyin Motovelhojen asiakkaaksi täällä kotimaassa. Customunionin sivuilta löysin rekisteröityneille jäsenille tarjouksia, joiden joukossa oli räyhäkkään näköiset ranskalaiset maihinnousukengät. Tilasin ja sain kengät, mutta olivat pirulaiset liian pienet. Meiliä liikkeeseen ja lupasivat vaihtaa isommiksi. Vaihdokkeja kärsimättömästi odotellessa kyselin sähköpostitse asiasta, vastasivat ystävällisesti ja lupasivat ottaa hetimiten yhteyttäkin, kunhan asia selviäisi. Sähköpostia tulikin muutamaan otteeseen ja lupaus kenkien toimittamisesta. Siihen se sitten kuitenkin jämähti, yli kuukausi odottelua, kenkiä vaan ei ole tullut.

Asia ei rahallisesti ole järin suuri, neljäkymmentäviisi euroa palautuskuluineen (minulle kylläkin iso raha), se vaan vituttaa niin vietävästi kun olen luullut meidän motoristien olevan rehtiä porukkaa, edes niin että vastaisivat sitten vaikkapa selvällä suomen kielellä että emme vaihda ja pidämme nämä pienetkin vaihtoon lähettämäsi koppurat, piste.
Mm. seuraavalaista keskustelua kävimme sähköpostitse:
Moikka.  
Laitappa popot tulemaan osoitteeseen:  
Motovelhot Oy
Atomitie 5 E
00370 Helsinki  
Toimitamme sopivamman kokoiset kengät tilalle ja kulut menee päittäin =)

Mukavaa kevään jatkoa  

Motovelhot Oy, myynti  

Huomenta!
Tässä vain välikysely maihareiden vaihdosta, joko olette mahd.  vastaanottaneet vaihdokit ja ehkä lähettäneetkin isommat tilalle?

Heippa.  
Selvitän asiaa ja ilmoitan viimeistään huomenna.  
mukavaa päivän jatkoa  
Motovelhot Oy, myynti  

Ilmoitelkaa nyt härregyyd, mitä on tapahtunut vaihto-operaatiossa? Saisi
mielenrauhan tämänkin tiimoilta. Vaihtokenkiä ei kuulu, ei näy....

Pahoittelemme että edellinen viestimme ei nähtävästi ole saapunut teille
perille.

Pahoittelemme että vastaus on nyt muuton vuoksi viisästynyt.

Tietojeni mukaan kenkien pitäisi olla jo matkalla teille. Mikäli eivät ole
saapuneet teille, niin selvitän asiaa huomenna postista.

Aurinkoista viikkoa

Motovelhot Oy, myynti

jne..jne..
Keskustelu jatkui vielä muutaman viestin verran, viimeinen lupaus oli 16.06 että laittavat uuden parin kenkiä postiin, mutta näyttää siltä että "posti hukkasi nekin".

No, vihdoin sain vaihdokit. Puolitoista kuukautta lähes odottelin niitä. Olisko Suomen postilaitos sitten hukannut eka lähetyksen, mene ja tiedä...Tulipa samalla haukuttua Wélhoja, asiattomasti osin, tosin, myönnettäköön, sorry..

Motovelhot näyttävät muuttaneen Espooseen Finnoontielle. Sivuiltansa löytyy asiasta sekavaa tietoa.
Kenen hallussa,missä, miten ja miksi pulju nykyään sitten on?
Ei kuitenkaan sitten mennyt niin kuin muutama vuosi sitten näytti,sääli.

juu sieltä tänään tulpat hain! ja aina niin mukavaa ja hyvää palvelua että!!
smile_org.gif
haukku on myös mainio!

thumbs-up.gif
Meitsi antaa ruusuja motovelhoille ja PALJON!!!!! Sain just hääpäivälahjaksi aivan sairaan hyvän nahkaprätkärotsin ja olpa ukko tehny edulliset ja hyvät kaupat!!!! Ja ennenkaikkea hyvää ja asiantuntevaa palvelua ol saanu, joten kiitoset minunkin puolesta!  
wink.gif

Nyt passaa ajella ja lujaa!!!!!
062802moto_prv.gif
(tai siis tietty nopeusrajoitusten mukasesti...off köös!)

T:
biggrin.gif

Motovelhot näyttävät  muuttaneen Espooseen Finnoontielle. Sivuiltansa löytyy asiasta sekavaa tietoa.
Sitä kenen hallussa ja miksi en tiedä, mutta Finnoontiellä Espoossa se on, Snellmanracingin kanssa samoissa tiloissa. Hyvä mesta
062802jumpie_prv.gif

Onko kukaan saanut nykyisin motovelhoja puhelimella kiinni? Itse olen yrittänyt tavoittaa heitä puhelimella jo useita päiviä. Alkaa mennä hermot kyseiseen yritykseen, kun eivät ala palauttamaan rahojani.

Motovelhot näyttävät muuttaneen Espooseen Finnoontielle. Sivuiltansa löytyy asiasta sekavaa tietoa.
Omistussuhteessa ei ole sattunut muutoksia, eli mukana edelleen Puuhis, Hannika ja Velho... Ajateltiin vaan yhdistää hieman voimavaroja kun tarjoutui loistavat tilat...

Laittelin xenan levyjarrulukon palutukseen, koska se hälyytteli ihan turhia. Laittelin sen lukon postiin jo 2.6 ja rahat sain takaisin 18.7.
Olen tyytyväinen siihen, että sain rahani takaisin, mutta niillekin rahoille olisi ollut jo aikaisemmin käyttöä.

Velho tarjoutui kyllä reilusti tarjoamaan Tasarissa kaljan, mutta en valitettavasti pääse tulemaan kyseiseen tapahtumaan.

Back