Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi osoite Hannuksenpelto 10
Kävin pikaisesti uudessa osoitteessa eilen mutta ei näkynyt mitään kylttejä siellä enkä ruvennut kiertämään taloa. Pitää ehkä käydä uudelleen siellä kun Ville ei vastaa puhelimeen.

Järvisilta 2-osoitteesta tosiaan löytyy. Alapihan puolelle oli oveen ilmestynyt kyltti ja oli se ovi yksi päivä jo todistetusti aukikin.Mikäs tuon motovillen tilanne on? Yritin soittaa, mutta menee vastaajaan. Pistin myös sähköpostia. Ei vastausta.![]()
Ville ollut sairaana muuton yhteydessä ja ilmeisesti tällä hetkellä sen verran kiireinen ettei ehdi ottaa vastaan uusia hommia. Harmi juttu sillä olisin vaihdattanut koiranluut mun prätkään.
Itse olen käyttänyt omia pyöriäni huollossa joko Villellä tai JL-Bikessä. Molempien paikkojen työn laatuun olen ollut tyytyväinen. Oma H2 menee jälkimmäiseen liikkeeseen recall huoltoihin puolentoista viikon päästä. Eiköhän noilta koiranluiden vaihto onnistu laadukkaasti ja kivuttomasti. Toki kevätruuhka kaikissa huoltoliikkeissä päällä.
Mikäköhän hidastaa. Pyörä viety syksyllä, huolto piti suorittaa talvella. Mitään ei kuulu, mistään ei saa viestiä miten homma etenee ja koska menopeli on valmis. Suoraan sanottuna v****taa.
Mikäköhän hidastaa. Pyörä viety syksyllä, huolto piti suorittaa talvella. Mitään ei kuulu, mistään ei saa viestiä miten homma etenee ja koska menopeli on valmis. Suoraan sanottuna v****taa.
. Tarvitseeko luetella pari viikkoa esimerkkejä ? Tuskin.
..... (ei se "kakkosvaihtoehto"
.)
.
Fjr:rän vaihdelaatikko recall nyt vihdoinkin jumpattu läpi.
Villelle suuret kiitokset taas kerran ammattimaisesta ja virheettömästi
tehdystä työstä.
Sen verran massiivisesta projektista oli kyse että hirvitti etukäteen.
Ville oli ainut kaveri pk-seudulla kenen käsiin pyörän uskalsin jättää.![]()
Mitä sille laatikolle tehdään/mikä on ongelma?
Mitä sille laatikolle tehdään/mikä on ongelma?