Motskarit autojen seassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jumppanen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jooh... merkillinen asia ja joka kevät
sad_orig.gif

Saa varautua yhteen jos toiseen tilanteeseen, ainakin näin kauden alussa.  Olisinkohan 200km kurvaillut tässä viimepäivinä. Auto edessä minä sen takana.. väliä 50km alueella n. 40m ja ko. autoilija aivan selvästi meni johonkin helvetin paniikkiin, jarrutteli, vaihtoi kaistoja, palas takas, vilkuili peiliin, jne. Mitä ihmettä hän mahtoi ajatella... ajoi vielä eritt. vilkasvalorist. päin jo pitkään olleita punasia. Ihaili varmaan mun fillaria
biggrin.gif
 No, joo.... mutta kaikkiaan on häkellyttäviä tilanteita käynyt ja tämä kaikki ihan kaupunki/taajama nopeuksilla. Kyllä saa sormet ja jalka olla koko ajan valmiina pysähtymään. Pitää yrittää olla kotiloiden ajatustenlukija, tms. jotta edes osaa arvata mitä kohta tapahtuu.

Niin... ja kaiken huippu oli nuorehko mies Bemarissa ja tais olla joku 330i tai mikä hitto nyt lienee, ihan sama.
Tasaista raj.nop. 80km/t ja ko. Bemari tunkee molemmista peileistä "sisään." Nostin nopeuden 90km/t etten ainakaan raj.perusteella ole hänelle esteeksi. No, siitä hän vaan hullaantui.
Autoja tuli vastaan, eikä hän päässyt ohi... mietin mitä hittoa ukon korvienvälissä kulkee. Sitten viimein hän tarjosi bemarinsa keulaa ohi ja vielä kohdalla jossa on perättäisiä valoristeyksiä(4) päin punasia niin paljon kun reppana bemari veti. Hetkeksi välähti, että näytänkö mistä "kana kusee." Oikein kunnolla. Onneksi en sillä sheriffit olivat seuraavan mutkan takana ja ko. bemari liputettiin sivuun....
biggrin.gif
 Siinä, jos ei olis hermo pitänyt niin ei ois enää kesäksi ajokorttia.
inlove.gif

mistä te tunnistatte siviilipoliisipyöräilijät liikenteen seasta ??
joo ja jos todella vielä provosoivat liikenteessä pumppaamalla nii johan on peijooni !!!!!!!

Aika moni siviilipyörä näyttää siviililtä taustapeilissä.

Lähempää kun pääsee tarkasteleen, niin monessa on vilkut aika näkyvät ja radiosysteemit on havaittavissa myös.

Ei ne niin täysin naamioituja ole etteikö niitä tunnistaisi kun viereen sellainen tulee.

Aika moni siviilipyörä näyttää siviililtä taustapeilissä.

Lähempää kun pääsee tarkasteleen, niin monessa on vilkut aika näkyvät ja radiosysteemit on havaittavissa myös.

Ei ne niin täysin naamioituja ole etteikö niitä tunnistaisi kun viereen sellainen tulee.
Kuskilla avattava potta, pyörässä mittariston päällä pelit ja vehkeet, siviilikyykyissä takapenkin paikalla laukku jne jne..

Eikä ole modattuja kilpitelineitä jne
smile_org.gif

Itse olen keväällä prätkäillessä enemmän tuntosarvet pystyssä. Kesällä sitten väistelee ihan kylmästi ja pudistaa päätään... nyt tuntuu joka risteys läheltäpiti tilanteelta.  
tounge.gif

Back