Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
???Mikä tuossa Busassa edelleen kiinnostaa???Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Mikäs pillussa sitten kiinnostaa????Mikä tuossa Busassa edelleen kiinnostaa???Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Sehän on pysyny samanlaisena alusta asti, vilkut vaihtunu vaa valkosiksi..eikös se oo jo nähty...![]()
Väri.???Mikä tuossa Busassa edelleen kiinnostaa???Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Sehän on pysyny samanlaisena alusta asti, vilkut vaihtunu vaa valkosiksi..eikös se oo jo nähty...![]()
Niin että samanlainen? (En pystynyt oleen kirjottamatta , vaikka yritin... )Mikäs pillussa sitten kiinnostaa????Mikä tuossa Busassa edelleen kiinnostaa???Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Samanlainen seki on aina ollu, omistaja ehkä vaa vaihtunu välillä.
no voihan v***u, toi oli yks must pärrä mitä piti män ihmettelemään...Ei sitten ole B-Kingiä näytillä![]()
![]()
Tuosta asiasta olen kyllä erimieltä... Kymmeniä olen poikamies aikanani "tavannut" ja jokainen on erillainen tavalla tai toisella. Se siitä...Mikäs pillussa sitten kiinnostaa????Mikä tuossa Busassa edelleen kiinnostaa???Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Samanlainen seki on aina ollu, omistaja ehkä vaa vaihtunu välillä. Eikös seki oo jo nähty?
7-8 vuoden päästä sullakin helpottaa..........ja mopokuume iskee..Noh noh, nyt nenä sinne kattilaan niin saadaan koko perheelle soppaa.![]()
Niin,et voi ymmärtää ja minä käsitän sen.???Mikä tuossa Busassa edelleen kiinnostaa???Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Kyllä se vaan niin on, että värillä ei ole väliä kunhan se on musta!Niin,et voi ymmärtää ja minä käsitän sen.???Mikä tuossa Busassa edelleen kiinnostaa???Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Jos kävisit koeajolla vaikka tällä tai vastaavalla niin käsittäisit ja paluuta ei enää olisi![]()
![]()
On varmasti!! Oma vaimo ainaki kehunu kyytiläisen olot maasta taivaisiin.. Tosin vertailupohjana ei oo, ku K2 1200 bandiitti.Oli se punainen busa vaan hyvän näköinen. Oma pari kesää ajettu hopeanharmaa xx on hyvä, mutta kieltämättä persoonallisuus on busassa toisella tasolla. Olisiko busasta kahden hengen matkapyöräksi. Varsinaiset matkapyörät ei enää sytytä.![]()
Sama homma muijafrendillä. Kehuu kyl kovin kyytiä.Oma vaimo ainaki kehunu kyytiläisen olot maasta taivaisiin..
Kölnissä kumminkin oli jo viime vuoden puolella demo esillä. Mikä ettei muka saatu tänne?Juu, ei näkyny ruottissakaan... Busaakin näytti tulevan ainoastaan mustana sinne.
Jos nyt sitten kirmasis paikan päälle![]()