• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP 2012 messulippuarvonta 30.1.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kesää odotellessa vois käydä kevätkokouksessa kuulemassa uusimmat juorut. Kunhan ajokausi saadaan potkastua käyntiin on ohjelmassa paljon ratapäiviä ja ehkä jokunen pk-ajelu lisäksi. Lopuksi on kausi hyvä paketoida syyskokouksessa.

MP-messuille, mahdollisesti johonkin tulevaan letka-ajeluun, kartingiin jos järjestetään PK-seudulla, kuvajahteihin ym. vastaaviin :)

Messuille nostattamaan mp-kuumetta, ja jos kalustoa eksyy alle kesäksi niin Pk-ajelut olisi ok:thumbup:.

MP-messut ja ehkä joku pk-letkareissu jos inspiraatio iskee. Tuskin tulee vielä ratailtua tällä kaudella.

Mä voisin edes kuvitteellisesti ehtiä osallistumaan jollekki ryhmäajelulle siellä tai täällä.
Ehkä posaria -erikeijoo -tallinnaa- jotain muuta yhteishäppeningiä.

Ja jos liput tulee niin oon mä sit messuillaki..
Lupaan kautta kiven ja kannon osallistua etes yhesti johonki :D :D

Kiitoksia taas mielenkiintoisista vastauksista. Motorg ry:n tarjontaa on tänä vuonna ainakin kevät- ja syyskokoukset, Eri-Keijo 2012, Las Palmas, Gotlandring ja Suomen ratapäivät, Tallinna ja varmasti jotain vielä unohtui listalta.

Foorumilaisten järjestämistä tapahtumista ja aktiviteeteista saa aikaa kulumaan kuvajahtiajeluiden, letka-ajeluiden, Posarin ja varmasti monen muun paikallisen tapahtuman avulla. Toivottavasti saadaan tapahtumarikas kesä tänäkin vuonna.

Viimeisessä arvonnassa MP2012 messulipun voittivat tontze ja ExNihilo. Motorg ry toivottaa hauskaa messureissua!

Back