• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP Ajohousut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mömmis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mömmis

New member
Moro,

MP ajohousut olisi etsinnän alla. Kriteereinä olisi:

-"joka sään pökät"
-reisitaskut
-sopii muuhunkin kuin ajamiseen (työ käyttöön)
-elastiset
-mukavat
-hinta laatu suhde

Löytyyköhän näillä kriteereillä minkäänlaisia pöksyjä vai onko tyhmää haluta kaikki samassa paketissa?

Mun mielestä ajofarkut on ainoot housut, millä voi olla vaikka töissä. Eivät joka sään housut. Eli itse pidän muiden ajohousujen kanssa mukana vaihtohousuja.

Moro,

-"joka sään pökät"
-reisitaskut
-elastiset
-mukavat
-hinta laatu suhde

Löytyyköhän näillä kriteereillä minkäänlaisia pöksyjä vai onko tyhmää haluta kaikki samassa paketissa?

Noi kaks boldattua kriteeriä on niin ristiriidassa keskenään, että hankalaksi menee.

Ajofarkuilla/cargopantseilla voi touhuilla muutakin ja olla vaikka töissä, mutta jokasäälle ne ei ole. Jokasään (vedenpitävät) housut taas eivät taas sovellu oikeen muuhun kuin ajamiseen.

Osta suosiolla mukavat housut, jolla voit tehdä askareita/olla töissä, jos se on tärkeä kriteeri. Jokasäälle sitten saderätti tai toiset housut.

Jos mahdollista, niin käy Bikeworldilla kattelemassa. Heillä on muun muassa Klim ja Pandomoto + muitakin reisitaskuhousuja valikoimissaan.

Moro,

-"joka sään pökät"
-reisitaskut
-elastiset
-mukavat
-hinta laatu suhde

Jos ei tuollaisia ajohousuja löydy, niin osta mukavat elastiset reisitaskulliset joka sään pökät työkäyttöön, ja teetä ruste protectionilla niihin kevlarvuoret ja taskut suojille.

Pitääpä käydä pörrään paikalliset mp liikkeet RM Heino, bikeworld, biketeam, stormi ja mitä näitä nyt on. Jos tosiaan on, ettei kaikkea saa samaan pakettiin, niin onko sitten kokemuksia halvoista housuista? Esim bilteman.

Tosiaan työssäni olen puoliksi toimistossa ja puoliksi sään armoilla, joten farkut ei sinne ole sopivin vaihtoehto.

Pitääpä käydä pörrään paikalliset mp liikkeet RM Heino, bikeworld, biketeam, stormi ja mitä näitä nyt on. Jos tosiaan on, ettei kaikkea saa samaan pakettiin, niin onko sitten kokemuksia halvoista housuista? Esim bilteman.

Tosiaan työssäni olen puoliksi toimistossa ja puoliksi sään armoilla, joten farkut ei sinne ole sopivin vaihtoehto.

Kuten tuossa aiemmin mainitsin, niin ruste tekee mistä tahansa housuista ajohousut.

Kuriiri hakee housut ovelta, ja tuo muokattuina takaisin. Tsekkaa hinnat, niin tiedät, onko juttusi.

Back