• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp-asun nahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Muukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Muukka

New member
Iltaa arvoisa raati. Mä näytän hyvältä ja tiedän et sä tiedät sen, mut...
Iski silmään mp-asun nahka-vermeet, ja etenkin mainoslause: Näyttävä uutuusrotsi kundeille, jotka ovat tottuneet näyttämään hyviltä!
biggrin.gif

Itselläni ei ole mp-asun tuotteista minkäänlaisia kokemuksia, mutta jostain on takaraivoon jäänyt laadukas mielikuva. Nyt kun uutta pukua olen hankkimassa niin kertokaapa, miksi pitäisi ostaa/olla ostamatta mp-asun puku? Kliks ja poks!.
Suojista en löytäny minkään valtakunnan mainintaa, olenko sokea vai tyhmä...

Meikä on tottunut näyttämään hyvältä, joten moinen jo henkarissa roikkuu...takki siis, ja kaikki suojat löytyy.

Eihän niitä aikoinaan ollut paljon muita kuin MP-Asu mutta onkohan noissa nykyisissä muuta yhteistä kuin kuin tuotemerkki.
Ittellä oli aikoinaan MP-Asun mittapuku ja tyytyväinen olin. Sen jälkeen pari Finn-Leatherin pukua mutta kumpiakaan ei taida enää saada.

Onkos noiden mp-asun rättien mitoitukset muuten sopivia tällaiselle aina ruoka-aikaan kotona olleille (180/105)? Vai kannattaako suoraan tilata mittojen mukaan?

Minä, joka olen ollut kotona joka ikinen kerta ruoka-aikaan (n. 184cm ja n. 130kg), mahdun MP-asun Sporty takkiin (XXXXL) ja housuihin (XXXL), nuo siis cordurakamppeita.

Sen voin kertoa, että tuon ko. nahkatakin kokojen loppuessa kokoon 60, ei pienintäkään pelkoa saada moista makkarankuorta ylleen. XXXXL = 64 (about).

Sinä saatat mahtua, sillä koot on Suomalaisen reilut (vrt joku Dainese tms. pellemerkki, jonka XXXXL takkia en saanut edes päälle asti).

Jotain osviittaa antanee tuolla niiden kotisivuilla oleva kokotaulukko.

Itse en oo ollu ruoka-aikana kotona, lähinnä juoma-aikaan vain.

Back