• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp-hälytin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja adrenaliini
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun mopoon laitettiin 2003 Gemelin Serpi Star häly/ajonesto.
Kertaakaan ei ole ollut vikahälyjä/ongelmia ym........
Luulempa vaan että muutkin värkit toimivat kun vain asentaja on asiansa osaava heppu. Mutta tuota voin kyllä suositella.

voiko tollasen vakoojapallon asentaa itte, vai olisiko viisaampaa jättää osaaviin käsiin?

Just asentelen Laserlinea kiinni. Paikka oli keskusyksikölle hakusessa, kun ei retropyörissä juurikaan ole noita katteita. Nyt kuitenkin taisin sen paikan löytää tankin alta. Runkoputken päälle nippusiteillä tms. kiinni, kun ei tee mieli ruveta porailemaan runkoon reikiä. Tankki on kuitenkin niin tukevasti kiinni, ettei rosmo varmaankaan viitsi ruveta sitä irrottelemaan. Maksoi huomattavasti vähemmän kuin Spyball, jonka olisin rahatilanteen salliessa ostanut. Asentaminen muutoin tuntuu suht yksinkertaiselta, tosin piuhojen liitteleminen sen vasta näyttää toteen. Mutta sullahan Adre on niin paljon galgaania, että osta Spyball vaan, ja omistamaasi muovipyörään sen saa vaikka mihin kätköön!
biggrin.gif

Spyball ja VAT hyväksynnät ovat jääneet kivikaudelle.

Kyllä tänä päivänä kannattaa jo laittaa kaksisuuntainen hälytin.
Sanokaa rehellisesti että moniko Suomessa edes tietää mitä ne on?
Myyntimiehiltä loistavaa aivopesua, mutta onneksi on internet.

Esimekikisi Scorpio SR-i500

Just asentelen Laserlinea kiinni. Paikka oli keskusyksikölle hakusessa, kun ei retropyörissä juurikaan ole noita katteita. Nyt kuitenkin taisin sen paikan löytää tankin alta. Runkoputken päälle nippusiteillä tms. kiinni, kun ei tee mieli ruveta porailemaan runkoon reikiä. Tankki on kuitenkin niin tukevasti kiinni, ettei rosmo varmaankaan viitsi ruveta sitä irrottelemaan. Maksoi huomattavasti vähemmän kuin Spyball, jonka olisin rahatilanteen salliessa ostanut. Asentaminen muutoin tuntuu suht yksinkertaiselta, tosin piuhojen liitteleminen sen vasta näyttää toteen. Mutta sullahan Adre on niin paljon galgaania, että osta Spyball vaan, ja omistamaasi muovipyörään sen saa vaikka mihin kätköön!
biggrin.gif
Itellä on kans laserline.Toiminut tosi hyvin
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
Spyball ja VAT hyväksynnät ovat jääneet kivikaudelle.

Kyllä tänä päivänä kannattaa jo laittaa kaksisuuntainen hälytin.
Sanokaa rehellisesti että moniko Suomessa edes tietää mitä ne on?
Myyntimiehiltä loistavaa aivopesua, mutta onneksi on internet.

Esimekikisi Scorpio SR-i500

Mikäs tuosta Scorpionista sitten tekee paremman kuin Spyballista? Eli sillä kaukosäätimellä voi kytkeä hälytyksen kauempaa? En tiedä onko Spyballissa tätä ominaisuutta, mutta onko tuo ainoa etu mikä saavutetaan 2-suuntaisella tiedonsiirrolla?

Kaksisuuntainen piippaa/värisee taskussa pyörän hälyttäessä.
Hälyttimen tila näkyy kapulassa jne... Lue linkkiä.

Mikäs tuosta Scorpionista sitten tekee paremman kuin Spyballista? Eli sillä kaukosäätimellä voi kytkeä hälytyksen kauempaa?
Kaksisuuntainen ei tarkoita kauempaa.

Itse olen omistanut spyballin sekä ~50e ebay hälytin (merkkiä thor). Scorpion olen nähnyt toisen pyörässä ja testannut jopa sen proximity sensoria (lisävaruste).

Näistä kolmesta jos pitäis valita niin valitsisin spyballin viimeiseksi. Se ei edes varoita vaan ulisee samantien, ja se meni hermoille. Sanoisin että spyball on erittäin ylihinnoiteltu. Jos se maksaisi 50-100e niin olisi ihan ok laite.

biggrin.gif
Katselin tota spyboolia mutta siinäkin oli mukana johtonippu nimeltänsä broken nervous&hole in one on the wall.
Ja otin eilen katteet just auki asentaessani kaatumanuppeja ja vielä tänä päivänäkään ei kukaan läsnäolleista pysty käsittämään miten sormet taipuvat niinkin ihmeellisiin asentoihin kurkottaessaan kadonnutta prikkaa.
Onko galgaani vodkaa?
wink.gif

Mikäs tuosta Scorpionista sitten tekee paremman kuin Spyballista? Eli sillä kaukosäätimellä voi kytkeä hälytyksen kauempaa?
Tarkoitin kauempaa kytkemisellä sitä että hälytyksen voi kytkeä siis päälle kaukosäätimellä ja sekö sitten ilmoittaa sillä kaukosäätimellä että pyörän hälytys on ruvennut soimaan, vai? Saakos tuolla Scorpionilla sitten alennusta myös vakuutuksesta?

Tarkoitin kauempaa kytkemisellä sitä että hälytyksen voi kytkeä siis päälle kaukosäätimellä ja sekö sitten ilmoittaa sillä kaukosäätimellä että pyörän hälytys on ruvennut soimaan, vai? Saakos tuolla Scorpionilla sitten alennusta myös vakuutuksesta?
Scorpionin esittelyä. Häly.

Itse ajattelin seuraavaan pyörään hommata juuri tuon hälyn.

Scorpionin esittelyä. Häly.

Itse ajattelin seuraavaan pyörään hommata juuri tuon hälyn.
Itse olen miettinyt just tota hälyä mun pyörääni viimeiset pari vuotta. Toi vastaanotinkin on ehtinyt uudistua mun jahkailun aikana...  
wink.gif

eikös Spyballissa ollut saatavissa jokin lisäpalikka, joka soittaa hälyn lauetessa kännyyn??  
nixweiss.gif

Back