Tuli
TOLLANEN tilattua, onko kellään kokemusta, oli sen verran edullinen että päätin koittaa
Luulis ettei tollainen kauheasti eroa 3-5 kertaa kalliimmasta kuin että ei ole merkkilaite....?
Kiinnostaa kovasti kokemuksia kuulla tosta: asennuksen helppoudesta, toimivuudesta, luotettavuudesta etc. Kun olet saanut paketin ja asennellut niin jos vain viitsit vähän kertoa käyttäjäkokemuksia niin olis jees.
-Pete
Tuli asennettua tuollainen lopputalvesta Voyager 5000m -nimellä.
Kyllä se on melko helppo asentaa, kirjastosta lainasin haynesin kirjan mistä näin vain sähkökaavion ja sen perusteella helppo katsoa pyörän piuhojen värit kohdalleen..
Ja kakssuuntaisuus toimii ihan hyvin, tuskin tuota 5km mutta kilometri vois olla lähellä. Itse halusin nimenomaan tämän siksi kun pyörä joutuu olemaan kerrostalon etupihalla, ja mun kämppä on talon toisella puolella, Ja kun seinät on 70-luvun tyyliin 10cm bunkkeribetonia niin tuo hälyttimen kuuluminen olisi ollut silkka mahdottomuus, mutta kapula näyttää vielä kahta palkkia signaalin vahvuudeksi täällä sisätiloissa.
Iskusensorille on kolme tai neljä eri herkkyysastetta mitä voi kapulasta vaihtaa, ja lähestymis sensorilla on myös herkkyyden säädöt omassa poksissaan.
Ei ollut viikkojen virittelyä että sai noi kohdalleen ettei tule turhia hälytyksiä, iskusensorin annoin olla oletuksena ja tuota toista hiukan herkistin..
Saa äänettömälle hälytykselle mutta nuo merkki piippaukset lukkoon/auki kuuluu aina. Ja ne tulee yhdeltä ja samalta sireeniltä joten ne on ärsyttävän kovaääniset, itse teippailin sireenin umpeen ja löin puukolla reikiä sitä mukaan kun koitin ja piippailin hälytintä.. oliskohan neljä reikää tullut kun oli hyvä
että hälytinkin vielä kuuluu sitten kohtuullisella metelillä.
Kaukokäynnistyskin toimisi hienosti jossei pyörässä olisi tuota hondan omaa hiss-järjestelmää, mitä ei sitten ohiteta millään. Nyt se siis vaatii avaimen virtalukkoon toimiakseen, mutta saa sillä nyt kaukokäynnistettyä valot
coming home tarkoitukseen taikka sitten parkkihallista löytymiseen.
On kyllä hintansa arvonen, 70euroa oli tuo mun kotiin kiikutettuna briteistä.
edit: Tuosta lähistösensorista piti viellä se mainita että siinä pitää pööpöillä 5 sekuntia turhan lähellä ennen kuin antaa varoituksen, eli parkkipaikalla jos joku poikkasee parkkipaikan läpi omalle autolleen pyörän vierestä, niin se ei aiheuta varoitusta. Sen jälkeen on 10sekuntia lisäaikaa eli tyhmemmänkin pitäis jo tajuta ottaa etäisyyttä ennen kuin hälytys laukeaa.
Hyvä video toiminnasta
juutuubissa