Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Savonmua kelpaa, niin IP-Dynotest Siilinjärvellä:Onkos muuten missä muissapajoissa dynametriä?
Kyllä kelpaa, ei ongelmaa savolaisten kanssa. Minäpä otan tuonne yhteyttäJos Savonmua kelpaa, niin IP-Dynotest Siilinjärvellä:Onkos muuten missä muissapajoissa dynametriä?
Väänälänrannantie 290, 71800 Siilinjärvi
Puh. 040 734 6110, e-mail ipdynotest@hotmail.com
Nii ja varmaan kysyvät missä asut, jotta voivat kotoo tulla hakemaan lopukki rahat ja lopuks kuseskella pitkin olo- ja makuuhuoneita ja ruiskia seinilleki. Jo vain on kakkapaikka. Hyi olokoon.Huonot päivät saattaa olla meillä kaikilla, mutta en nyt uskö että sielä sentään turpaan on uhattu lyödä. Se kuulostaa liikaa KUVAN meiningiltä.
Itse en ole asioinut kuin Speedyllä ja enimmäkseen Bike Forumissa ja molimmissa on palvelu kohdallaan. Enemmän tosin kokemuksia on Bike Forumissa.
Itse kun käytin "SOLIFERINI" Japsi custom renkaan vaihdossa ei ylimääräisiä kuluja ollut ja nyt viimeksi kun käytin jarrujen vaihdossa niin antoivatpa vielä alennusta ihan pyytämättäkin.
Vieppä pyöräsi Kuvalle! Ensin ne kusee sun tankkiin ja kun tuuthakemaan pyörääsi niin vetävät kysymättä turpaan ja vievät sen jälkeen kaiken rahan minkä irti saavat![]()
En ole jyväskyläläinen. Muutaman kerran olen Kuvalla käynyt.Palvelu on ollut mun mittoihini hyvää. Ei sen parempaa muuallakaan.Ilmeisesti minut luokiteltu köyhäksi kun olemattomiin rahoihini eivät yrittäneetkään kajota. Totta kai maksoin minkä ostin. Tankkiin eivät päässeet kusemaan kun avain mun taskussa. Tosin eivät yrittäneetkään.Joopa joo.....voi teitä.....tankkiin kustuja...![]()
![]()
Täytyy vallan Iltalehteen ilmottaa,onhan tää joo uutisen arvoista mopohuoltoa...eikö olekkin....![]()
sanoi:En muista liikkeen nimee mut melkein ekana on kun kylälle kurvaa .
Kuvan asiakaspalvelusta en oikein pysty sanomaan mitään. Kolme kertaa olen siellä käynyt ja yhdelläkään kerralla en ole saanut minkäänlaista palvelua. Kerran jopa ainoana asiakkaana ollessani ja vaihtopyöriä katsellessani. Ehkä mä näytän niin köyhältä, etteivät viitti vaivautuaKuvaa ei voi kyllä kehua asiakaspalvelusta! muuten ok!
Suosittelen moto-pistettä pienehköt valikoimat mutta palvelu hyvää ja hinnat edulliset![]()