• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp  kuljetus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tarez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tarez

New member
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
Hei vaan hei kaikille;)

Moottoripyrää pitäisi kuljettaa sinne tänne ensi kesänä, osaisiko joku neuvoa mistä pitäisi katella sopivaa ramppia, jotta saisin pyörän vedettyä pakettiautoon tai esim. peräkärryyn.
Myydäänkö jossain?? Kannattaisiko tehdä itse??
Onko hinnoista tietoa??[/QUOTE]

Tässä olisi tämmöinen tarjolla

http://www.motonet.fi/web/guest/muut#query_a=ajorampit

062802moto_prv.gif

Minä ainakin tein itse puusta, kolme lautaa rinnakkain ja pituutta reilut kaksi metriä, poikkipuut alapuolelle, lyödään pitkillä nauloilla kiinni, niin voi taittaa naulan päät läpitulopuoleta (muuten poikkipuut irtoo) lisäksi laitoin kaksi tukipuuta noin puoleenväliin ramppia niin ei taivu alaspäin = halpa, tukeva, kevyt, kestävä, voi tehdä omien mittojen mukaan sopivaksi.

Ja sitten, jos ja kun jää tarpeettomaksi, niin vielä voit lämmittää sillä vaikkapa saunan.

Tuota Motonetin halvinta ramppia en voi suositella.

Ramppi ei oikein sovellu katupyörän kärryyn nostamiseen. Ramppi on muotoiltu lauta suoraksi ja on pituudeltaan liian lyhyt. Alakatteellista pyörää on vaikea saada kyytiin kun pohja ottaa kiinni...

Krossin tms. maavaraltaan korkeamman pyörän nostamiseen se kyllä käy...

Kaksi kahden metrin pätkää sahattua kakkosnelosta, neljä laudanpätkää, kourallinen ruuveja ja VOILA! Fiksu nikkaroija jättää kakkosnelosten väliin sormienmentävän raon kantokahvaksi.
Kestää työntää isommankin norsun pakun hudlariin.
wink.gif

Back