Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No moottoripyöräilijäähän se tarkoittaa...Tässä uutisessa jää nyt vaivaamaan että tarkoittaako tuo sana pyöräilijä polkupyöräilijää vai moottoripyöräilijää.
Tässä uutisessa jää nyt vaivaamaan että tarkoittaako tuo sana pyöräilijä polkupyöräilijää vai moottoripyöräilijää.
Jos minä sanon, että joku asia on kiellettyä tai jostain saa sakkoja,...menetti pyöränsä hallinnan...
Olethan MattiR muistanut tarkistaa poliiseilta, että antoivat moottoripyöräilijälle sakot, kun on noin lainvastaisesti menetellyt?
Niinpä niin.. Lue nyt vaikka ensiksi läpi ne kommenttisi siitä keskustelusta, jossa joku harmitteli, kun häntä sakotettiin, kun hätäjarrutti pyöränsä alta, jonkun ajaessa eteen...Sellaista kommenttia ette ole vielä minulta saaneet, että olisin
väittänyt, että jostakin pitäisi tai täytyisi sakottaa. Mutta
sitä väitän vastaisuudessakin, että mistä kaikesta on jo sakkoja jaeltu.
Aivan .. sakot tulee TLL:N sääntoken mukaan .. ei minun.Niinpä niin.. Lue nyt vaikka ensiksi läpi ne kommenttisi siitä keskustelusta, jossa joku harmitteli, kun häntä sakotettiin, kun hätäjarrutti pyöränsä alta, jonkun ajaessa eteen...Sellaista kommenttia ette ole vielä minulta saaneet, että olisin
Missäs kohti ne pykälät on laitettu järjestykseen? Jos minä esim. päätän mutkasta lasettaa kiväärillä pitkin tietä, niin oletko edelleen oman tulkintasi mukaan syyllinen luodin ja sinun kolariin?Aivan .. sakot tulee TLL:N sääntoken mukaan .. ei minun.Niinpä niin.. Lue nyt vaikka ensiksi läpi ne kommenttisi siitä keskustelusta, jossa joku harmitteli, kun häntä sakotettiin, kun hätäjarrutti pyöränsä alta, jonkun ajaessa eteen...Sellaista kommenttia ette ole vielä minulta saaneet, että olisin
Käytännössä noin on myöskin omalle kohdalleni käynyt.
Samoin kävi pyörän ojaan ajaneellekin hepulle täällä palstoilla.
Minkäs minä sille mahdan? Syytön minä siihen olen.
PS.
Jos naapurin Maija saa sakot, niin tarkoittaako se, että
minun mielestäni sille pitää antaa sakot. Ei varmasti tarkoita.
Joidenkin sakkojen oikeutuksen ymmärrän vaikka en olisikaan
samaa mieltä. Se, että jonkun asian ymmärtää ei suinkaan
tarkoita, että sen myöskin hyväksyy. Ei ole vaikeaa - eihän?
Miten ampuminen liittyy mihinkään?Missäs kohti ne pykälät on laitettu järjestykseen? Jos minä esim. päätän mutkasta lasettaa kiväärillä pitkin tietä, niin oletko edelleen oman tulkintasi mukaan syyllinen luodin ja sinun kolariin?