• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP Laina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja antonio
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuossa muutama kaveri juuri otti perjantaina tyypit ärrällä ennen kuin alotettiin rillaamaan.
Ensi perjantaina ilmeisesti lainaan eräällä ystävälleni vkl pyörän.
Toki pientä korvausta vastaan.

Molemmat tapaukset ovat semmoisia, että ovat omistaneet pyörän aiemmin, ja tiedän että mahdollisissa lippaustapauksissa saan rahat varmasti.

Tietenkin katson tarkkaan kenelle annan pyörän. Jos ei ole kokemusta, niin on turha kinua "tyyppejä".

Niille kavereille lainaan "kysymättä" kenellä on pyörä. Meidän diilinä on, että jos toisen pyörän paalaa, niin lainaajan pyörä on niin kauan käytössä kunnes oma pyörä tulee pajalta/saa uuden. Päälle tietysti omavastuut+muut.

Pyörättömille en ole lainannut. Vielä. Yks tai kaks kaveria on kenellä voisin sitä lainata, mutta tarkan harkinnan jälkeen. Sukulaisille tai muille en oo lainaamassa.

No vanhaa vuokrasin vähän aikaa kaverille, ennenkuin myin sen.
Noin muuten en lainaa, vaihtaa voin kavereiden kanssa ihan vaan kokemuksien kartuttamiseksi.

Vain sellaiselle, joka todella osaa. Yksi sai ajella Ahveniston parkkiksella, mutta sepä olikin Pro!
smile_org.gif

Mikäs siinä, on sillä kaverit ajellut ja vielä on ehjänä. Sitten jos menee paskaksi, niin uutta saa kyllä kaupasta ja minun kaverit sen ainakin korvaisi. En millekkään puolitutuille mopopojille kyllä lainaa.

Kyllä pyörää lainaksi saa, itekkin aikoinaan lainailin parilta kaverilta pärrää kun omaa ei ollut.

Auton kanssa sama homma.

Eikse kuitenkin oo niin että muijaa ja betonimyllyä ei lainata koskaan!
Palautusajat venyvät aina ja sit on kuivat mällitkin vielä sisällä
biggrin.gif

EN ikinä niin mopoa, kun autoa! Antais ainakaan lainaks!
Voidaan tiätty vaihtaa mopoja ja koklata toisen "peliä", mut semmonenki tarvii olla tosi tuttu ja tiedän kuin ajelee/toimii!
Serkku anto ihan uuden karheen Ducatinsa mulle ajoon/vaihdettiin peliä. Semmosen viel ymmärtää, kun peräkanaa ajetaan ja sukulainen.
Mut tarviis olla tosi hyvä kaveri, että ryhdyn tohon "pelin vaihtoon".
Voi olla meinaan, ettei olla enää hyviä kavereita, jos jotain sattuu
tounge.gif

Riippuu ihan kaverista. Jos on tietona, että on ajokokemusta kunnolla, eikä mikään untuvikko niin sitten saatan harkita asiaa (ja ehkä lainata). Mutta jos on tietona, että a-kirjain saatu kortiin joskun vuonna miekka ja kirves b- kortin kylkiäisenä ja ajokokemusta ei varmasti tippaakaan muusta kuin polkupyörästä niin en varmasti. Armas avomieheni saa tosin lainata pärrääni aina sillon, kun itte en ajele ja hää haluaa vaihtelua elämään ja ajamiseen
062802jumpie_prv.gif

En lainaa, vuokraa, tms.
Annan toki kokeilla, jos innostuneessa ja potentiaalin omaavassa henkilössä on "sitä jotain"....  tiedätte kyllä.  
tounge.gif

Nämä "tyypit", joiden kanssa tulee edes joskus ajeltua, on mielestäni sen verran luetettavaa porukkaa, että lainaillut olen. Viimeksi mm. Ahvenistolla meni eräs kiertämään rataa mun Busalla. Ehjänä tuli takas.

Jep, lainattiin kaverin kanssa päittäin toistemme pyöriä ihan testimielessä. Ja vielä sovittiin, että se korjaa joka rikkoo. Meillä on samantehoiset pyörät ja saman verran ajokokemusta ja luotan tähän kaveriini.

Muuten en pyörääni lainaa.

Annan kokeiluun vain sellaisille joihin luotan, joilla on kortti ja kokemusta, hyvälle kaverilleni jotka tiedän varmasti korvaavan ja omille sukulaisille (isälle, serkulle, sylikummille jne.) ja ehkä voisin antaa lainaan, joilla on kokemusta ja taas kerran niille joihin voin luottaa ja osaavat ajaa pyörällä. Alan harrastaja jos kysyy niin menee vastatessa vähän aikaa.... Mutta lainaan en anna

Lainaan parille YYA sopimuksen piiriin kuuluvalle frendille. Tosin niillä ois todennäköisesti varaa maksaa mulle käteisellä uus peli alle vahingon sattuessa. Muuten ehdoton ei....

Back