• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP Laina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja antonio
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toki lainaisin kaverille, jos kehtaisivat kysellä. Ajotyyli voi eräillä olla huono. Joka tapauksessa olisin riittävän varma, että pyörä on ehjä ennen kuin minä näköetäisyydellä siitä.

Siellä kai se on seissyt helsinkiläisessä tallissa melkein koko kesän. Lähinnä harmittaa, ettei mittariin ole saatu enempää kilometrejä. Prätkät tykkää, kun niillä ajetaan.

Jotenkin tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä jäi kuva, että monella on eri aika määritelmä sanalle kaveri kuin minulla. Oletteko kuulleet sanonnan kaveriin voi luottaa?

Mahdollisesti. Rippuu kyka pyytää.
062802moto_prv.gif

Perheen sisällä lainailu onnistuu koska pääsääntöisesti minä ajan avokin pyörällä ja hän minun ja olen luvannut lainata pyörää tyttärelle ja vävyehdokkaalle heti kun kortti on kourassa ja miksi en lainaisi kavereille joilla on(tai ollut )pyörä jos en itse ole ajotuuleella.
Pyöräthän on tarkoitettu ajettavaksi

Lainaan, kaataessaan lainaaja sit vaan korvaa rahallisesti bonusmenetykset. Eihän se ole kun moottoripyörä, uusia saa sit kaupasta jos lunariin sattuis menee
wink.gif

En lainaa motukkaa enkä autoja. Hakekoot vuokraamosta jos ei oo omia.
Työkaluista voi aina keskustella, ehkä....ei niitäkään
biggrin.gif

En lainaa, enkä itse edes ajais toisen pyörällä vaikka tarjottais. Kysymys on helpompi käsittää, kun ajattelee kypärää.
Lainaisitko omaa kypärääsi, tai haluaisitko kaverisi kypärän.?
Mottoripyörä on enemmän kuin auto.

Sen verta olisin kaverin tulevaisuudesta kiinnostunut, että ihan mitä tahansa ei kannata lainata.
Joo....milloinhan se Aku palauttaa sen Muriston ruohonleikkurin?
Elämä on sarjakuvaa, paitti että kun sattuu, sattuu omaan päähän vaikka sillä hetkellä just pitäs lippistä. Jos se oli siis kaveri....tai ystävä.
wink.gif

En lainaa.

Jos joku sillä pääsee ajamaan, on aika spesiaali ja luotettu yksilö
smile_org.gif
.

Sinappikoneessa taisi olla kilometrejä mittarissa kaikki 35km kun luovutin sen kaverin käsiin Ahvenistolla
smile_org.gif

Onpa sillä jo useammatkin kaverit ehtineet ajella, eli lainaan kun tunnen kuskin.

Kiva se on radan varresta katsoa kun pyörä edes joskus saa sellaista kyytiä mihin se on tehty
biggrin.gif

No, työkaverini on motoristi ja sen kanssa ajeltu toistemme motskareilla......
Luotan kaveriini ja uskon myös toisin.
Eli noin olemme jakaneet tuntemusta toisiin motskareihin kuin omaamme.

Eli asiaan..... annan ajoon hyvälle kaverille.  
biggrin.gif

Pikku lisäys: eli tarvii kuitenkin olla kokemusta motskareista.
Ei ihan kellekkä vaan voi lainata.  
bowdown.gif

En!
Kuten jo aiemmin olen jossain todennut että
mun on helpompi selittää kaverille miksi en lainaa kun sen omaisille että miksi lainasin.

Riippuu ihan kaverin ajokokemuksesta ja ajotyylistä. Tuntemattomille en lainaa mutta parhaille kavereille/sukulaisille voisin lainata, koska tietää että saa korvaukset jos kippaa pyörän. Puolituttujen kanssa tulee aina se seinä vastaan, että lainaat pyörän ja kun tuodaan takaisin, kytkinkahva on entinen, kumi lopussa ja ketjut katki. Takaisin tulee loskaa "pyöräs on muutenki iha paska, toi kahva oli muutenki varmaa finaalissa ja kumi oli tollanen ku lainasinkin sen. Ketjut olis kantsinu vaihtaa jo aikoja sitten, iän takia ne katkes"

Back